Kirjoittaja Aihe: Millainen on hyvä profiili?  (Luettu 54903 kertaa)

Pehmeä

• Asiakas
  • **
  • fetisseistä kiinnostunut sidottuna nauttiva
  • Galleria
Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #105 : 14.03.2025, 23:36 »
Suomi on laaja maa että paikkakunta tai edes maakunta olisi tarpeen. Iän lisäksi. On eri asia jos seuran hakija on 23 v Ranualta kuin 50 v Raumalta. Jos on edes jonkinlainen ajatus livenä nähdä.
Suhdestatuksen kohdalla "en halua kertoa" = varattu, luvatta liikkeellä. Jos se on jotain muuta, kerro se !

Flikk

• V.I.P.
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
« Vastaus #106 : 15.03.2025, 09:30 »
...
Suhdestatuksen kohdalla "en halua kertoa" = varattu, luvatta liikkeellä. Jos se on jotain muuta, kerro se !
Itseasiassa kyseinen kenttä on lisätty profiileihin myöhemmin ja tuo "en halua kertoa" tuli oletuksena kaikille. Eli se voi olla myös merkki siitä, ettei ole huomannu kenttää päivittää.

Noin muuten, itse arvostan edes perustietoja. Tykkään tietää sukupuolen, suuntautumisen ja iän ihan keskustelukaveristakin. Jonkinlainen muu kuva, kuin tuo geneerinen harmaa hymiö auttaa muistamaan ihmiset ja vallankin erottamaan samantyyliset nikit toisistaan. 

Mutta jos hakee seuraa, tulisi profiiliin panostaa edes kerran hyvin. Ja muista, että profiilisi on kokonaisuus, jonka kautta näkyy kaikki kirjoituksetkin. Jos profiilissa kehuu muuta, mutta kirjoitukset kertoo toista, ei luottamusta synny ja ainakin oma mielenkiinto putoaa nollaan.

Mutta kuten monet ovat sanoneet, onhan se kiinni siitä, mitä haluat profiililla viestittää. Jos et hae seuraa tai edes (kirje-)kamuja, niin suotta siihen panostaa.

Kumikana

• Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Center pleasure and joy as resistance.
  • Galleria
« Vastaus #107 : 15.03.2025, 12:16 »
...
Itseasiassa kyseinen kenttä on lisätty profiileihin myöhemmin ja tuo "en halua kertoa" tuli oletuksena kaikille. Eli se voi olla myös merkki siitä, ettei ole huomannu kenttää päivittää.

Ja itse asiassa se on Jotain muuta/En halua sanoa. Mun tapauksessa "jotain muuta". Vaikka monelle mun tilanne varmaan näyttää perus polyamorialta, mä olen aro-spektrillä ja suosin ennemmin sanaa "monisuhteinen". Avoin suhde kävisi muuten, mutta osa ymmärtää sen kuitenkin liian kapeasti.

Mutta joo, itsekin ihmettelen nollaprofiileja jotka hakevat parin lauseen ilmoituksella seuraa. Toki varsinkin alkuvaiheessa moni varmaan on hyvin tarkka identiteettiasioista, mutta on vaikeaa kuvitella että kukaan kiinnostuu ilmoituksesta ja profiilista joissa ei ole mitään tarttumapintaa.

777

« Vastaus #108 : 15.03.2025, 20:02 »
Oma profiilini on ainakin umpisurkea. Heti kun lisäsin kuvia subeista niin mikään viestittely ei johda mihinkään. Epäilen että on liian rankkaa matskua? Lisäksi en ole kartalla et millainen kuva pitäisiä olla itsestä jos mitään. Annan kuitenkin nopeesti instagramini katseltavaksi jos keskustelua syntyy. Saa kritisoida tai antaa parannusehdotuksia. Kuivakausi on kuivempi kuin koskaan elämässä ennen.
Treenaan todella paljon tällähetkel. 185cm, Espoo, vapaa, hetero dominoiva Mies

Fluid

• Kanta-asiakas
  • Kunhan vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää
  • Galleria
« Vastaus #109 : 16.03.2025, 12:07 »
Näinä aikoina luulisi, että voi pyytää jotain ChatGPT:tä laatimaan hyvän profiilin joidenkin avainsanojen pohjalta, joten turha sitä on mihinkään nollaprofiiliin tyytyä. Ei aikaakaan, ja meillä kaikilla on samanlaiset profiilit, missä tietyt termit lauseessa vaihtuvat käyttäjittäin.

777

« Vastaus #110 : 16.03.2025, 14:46 »
Näinä aikoina luulisi, että voi pyytää jotain ChatGPT:tä laatimaan hyvän profiilin joidenkin avainsanojen pohjalta, joten turha sitä on mihinkään nollaprofiiliin tyytyä. Ei aikaakaan, ja meillä kaikilla on samanlaiset profiilit, missä tietyt termit lauseessa vaihtuvat käyttäjittäin.
Itse juuri otin kaiken persoonallisen infon proffasta pois tuon kirjoitettuani välittömästi. Ajatuksella et jos se ei resonoi niin sitten ei. Itse mielummin lukisin rehellisen, lyhyen ja tylsän profiilin jonka ihminen itse tehnyt kuin persoonattoman chatGPT-profiilin.

Everett_Reno

• Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Thermonukklear PowerLover 2.0
  • Galleria
    • Taidegalleria
« Vastaus #111 : 17.03.2025, 11:20 »
Niinq CV; subien aika on kallista ja siks tärkeet pointit ytimekkäästi kärkeen jonka jälkeen rautatielastillinen speksejä että mihin mönkijäiseen on sekaantumassa. Sit vaan toiveikkaasti odottelemaan että minkälaiset tyypit oikeesti ottaa yhteyttä tällä Internetin ouija-laudalla. Hienoja tyyppejä on ollu  ^-^

Annika

« Vastaus #112 : 18.03.2025, 15:42 »
Hyvästä profiili kertoo, mistä ihminen on kiinnostunut ja mitä hän etsii (Jos etsii). On kiva lukea kiinnostuksen kohteita ja saada ihmisestä ees jonkinlainen mielikuva.

mr Kalle

• OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Kinky scene veteraani... OuSM:n kunniajäsen...002
  • Galleria
« Vastaus #113 : 18.03.2025, 23:06 »

Kokeilin oman profiilin tekstillä ChatGBT. Se sensuroi koko tekstin, eli siitä ei ole mihinkään.

rouquine

« Vastaus #114 : 19.03.2025, 13:35 »
Omaa profiilia tarkkaan muotoillen olen myös aika tarkka mitä tulee vastapuolen profiiliin. Aiemminkin täällä mainitut speksit kuten ikä, paikkakunta tai maakunta, suhdestatus, seuranhaku, rooli olennaisia perustietoja. Sitten olisi olennaista olla Jonkinlainen kuva itsestä. Jokin mistä saa jotain osviittaa minkälainen tyyppi kyseessä. Itselle nimittäin estetiikka ja vetovoima on tärkeää molemmin puolin. Ja itselle on valitettavasti turn off jos toisella on kuvia muista subeista, ei vaan ole mun juttu. Enkä oikein itse elimenkään kuvista syty millään muotoa vaikka peniksiä palvonkin   ;D
Sitten tekstin osalta nautin lukea toisen mieltymyksistä, hard limiteistä, luonteesta ja mielenkiinnon kohteista. Itselle ihminen on aina kokonaisuus johon tykästyn ja jos en saa mitään tarttumapintaa toiseen niin kiinnostus ei herää. Toki luonteesta ja mielenkiinnonkohteista voi jakaa sitten yv:llä. Niin, ja pidän siitä että toinen osaa jotenkuten kirjoittaa koska itse haen yhteyttä usein keskustelun kautta.

SaRu

« Vastaus #115 : 19.03.2025, 16:37 »
Oma profiilini on ainakin umpisurkea. Heti kun lisäsin kuvia subeista niin mikään viestittely ei johda mihinkään. Epäilen että on liian rankkaa matskua? Lisäksi en ole kartalla et millainen kuva pitäisiä olla itsestä jos mitään. Annan kuitenkin nopeesti instagramini katseltavaksi jos keskustelua syntyy. Saa kritisoida tai antaa parannusehdotuksia. Kuivakausi on kuivempi kuin koskaan elämässä ennen.
Treenaan todella paljon tällähetkel. 185cm, Espoo, vapaa, hetero dominoiva Mies
Ja etsinnässä "nuorempi" subi, mutta kun omaa ikääsi ei ole näkyvissä on hieman hankala tietää minkä ikäinen on "nuorempi".
Just saying, minä en etsi mitään. Enkä edes koe olevani nuorempi. Olen ikivanha harppu.

777

« Vastaus #116 : 19.03.2025, 18:01 »
Treenaan todella paljon tällähetkel. 185cm, 42v nuori, Espoo, vapaa, hetero dominoiva Mies
Ja etsinnässä "nuorempi" subi, mutta kun omaa ikääsi ei ole näkyvissä on hieman hankala tietää minkä ikäinen on "nuorempi".
Just saying, minä en etsi mitään. Enkä edes koe olevani nuorempi. Olen ikivanha harppu.
Kato ei ollu aktivoituna oma ikä näköjää! Hyvä bongaus. Eiköhän harpulle soittaja löydy!  :)

Omaa profiilia tarkkaan muotoillen olen myös aika tarkka mitä tulee vastapuolen profiiliin. Aiemminkin täällä mainitut speksit kuten ikä, paikkakunta tai maakunta, suhdestatus, seuranhaku, rooli olennaisia perustietoja. Sitten olisi olennaista olla Jonkinlainen kuva itsestä. Jokin mistä saa jotain osviittaa minkälainen tyyppi kyseessä. Itselle nimittäin estetiikka ja vetovoima on tärkeää molemmin puolin. Ja itselle on valitettavasti turn off jos toisella on kuvia muista subeista, ei vaan ole mun juttu. Enkä oikein itse elimenkään kuvista syty millään muotoa vaikka peniksiä palvonkin   ;D
Sitten tekstin osalta nautin lukea toisen mieltymyksistä, hard limiteistä, luonteesta ja mielenkiinnon kohteista. Itselle ihminen on aina kokonaisuus johon tykästyn ja jos en saa mitään tarttumapintaa toiseen niin kiinnostus ei herää. Toki luonteesta ja mielenkiinnonkohteista voi jakaa sitten yv:llä. Niin, ja pidän siitä että toinen osaa jotenkuten kirjoittaa koska itse haen yhteyttä usein keskustelun kautta.

Lupaan ottaa nämä huomioon kun taas aikaa laittaa tänne huomiota. Tuota alleviivattua niin kovasti olen epäillytkin vaikka jotku isot pojat kirjoitelleet toisenlaista.

Mulla oli aika innostavat tekstit crotch ropen hienoudesta ja muista mieltymyksistä. Mut kaikkein tärkein on kemia, omalla kohdalla myös edes jonkun asteinen ihastus ja tunteet siihen toiseen ja fyysinen vetovoima. Imho BDSM ei mulle anna ku 10% ellei mukana ole vaniljaseksiin yllyttävää molemminpuoleista kipinää. BDSM on mulle paatti jonka voi seilata vain lemmen satamaan.

Lyydia

« Vastaus #117 : 19.03.2025, 20:50 »
^ tuo sun viimeinen kappale on mun mielestä täydellistä profiilimatskua! Siitä tulee heti persoonallinen, lämmin fiilis. Itsekin kuulun niihin, joita ei toisten naisten sukupuolielinten näkeminen profiilissa innosta. Ehkei se muutettavat muuttaen kiehtoisi kovin monia peniksellisiäkään…?

Innostavia asioita mulle sen sijaan on vaikkapa seksin/bdsm:n ulkopuolisten intohimojen, omien bdsm:ään liittyvien vähän syvempien ajatusten tai muuten persoonallisuutta jollain tavalla avaaminen asioiden lukeminen. Että voi tavoittaa aavistuksen ihmisestä, ei vain roolia tai bdsm-testin tuloksia tai geneeristä ei-melkein-mitään. Vaikka täällä on kaikki vapaus olla liikkeellä nollaprofiilillakin ja kirjoittamatta mitään, niin mua itse asiassa yllätti se, että täällä on niin paljon heitä, jotka ovat paikalla mutta täysin näkymättömiä.

Monet ovat kertoneet kaipaavansa paikkakuntaa ja ikää profiiliin. Ymmärrän sen tarpeen hyvin, varsinkin jos on seuraa etsimässä, mutta ihmisillä on kovin erilaisia tilanteita esim. ammattinsa, pikkupaikkakuntalaisuutensa tai muun tunnistettavuuden suhteen, ja jos muuten profiili olisi kiehtova, olisi mun mielestä helppo kysäistä ekoissa viesteissä iästä ja asuinseudusta tarkemmin.

rouquine

« Vastaus #118 : 20.03.2025, 07:54 »
Samaa mieltä Lyydian kanssa että tuo vika kappale oli nimenomaan sellaista hyvää matskua profiiliin  :) Mutta toi tosiaan tykkääkö subi muiden subien tai elinten kuvista  domin profiilissa on täysin ihmisen mieltymyksistä kiinni eli varmasti taas sitten jollekulle se voikin olla turn on! Ihan yhtä lailla olen itse pohtinut että joo voipi olla että joku dom ei tykkäisi mun valokuvaustaiteesta ja eksibitionismista fetin puolella, mutta sitten olen todennut että ei sellainen ihminen edes sopisikaan minulle. Eli kuitenkin kannattaa aina olla oma itsensä, näyttää mistä itse tykkää, niin silloin voi kohdata todennäköisemmin juuri itselleen sopivaa seuraa  :love:

Everett_Reno

• Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Thermonukklear PowerLover 2.0
  • Galleria
    • Taidegalleria
« Vastaus #119 : 20.03.2025, 08:33 »
Mua kiinnostaa kovin myös onko yleinen mielipide aiheesta "kuvia muista subeista" puolesta vai vastaan? Kun oma logiikka niissä on ensisijaisesti avoimuuden ja luottamuksen rakentaminen antamalla referenssejä (mikäli kuvattavalle tämä sopii, tästä oon tosi tarkka) potentiaaliselle leikkikaverille että millaista toiminta meikäläisen kanssa voi olla - onhan se meinaan aikamoinen riskibisnes ottaa yhteyttä johonkin Internetissä suuria lupailevaan hamppariin ja antaa hänen tehdä itselle vaikka mitä. Plus visuaalinen puoli on itselle about yhtä voimakas kuin fyysinen niin kuvia on jännä postia senkin vuoksi. Retostelu, kehuskelu tai minkäänlainen vertailu ei ole tarkoituksena; keskityn aina täysillä siihen henkilöön jonka seurassa olen tai sit en sessioi/kuvaa lainkaan.