Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: sweetchild - 29.03.2016, 18:00Hyvä profiili on sellainen, että tekstissä ei ole liikaa (yhtään) kirjoitus- tai yhdyssanavirhettä ja pisteet, pilkut ja isot alkukirjaimet on hallinnassa.Pisteiden, pilkkujen ja isojen alkukirjaimien hallinta viestii varsinkin Dominoivan profiilissa kyvystä hallita asioita, kuten vaikkapa subeja.IKRM
Hyvä profiili on sellainen, että tekstissä ei ole liikaa (yhtään) kirjoitus- tai yhdyssanavirhettä ja pisteet, pilkut ja isot alkukirjaimet on hallinnassa.
Lainaus käyttäjältä: tonyh - 24.01.2014, 02:40Lainaus käyttäjältä: spanking man - 23.01.2014, 22:08Profiili jossa ei kerrota mitään on ok. Mutta jos profiilissa on etsin seuraa ja mitään muuta ei selviä on jotenkin tylsä. Aika laihaksi itsellä on seuran saanti jäänyt vaikka rehdisti esittelen ja haen. Mun profiili on tyhjä, koska elämäntilanteeni on ulkoapäin katsottuna kurja, enkä halua näin sähköisesti tehdä mitään esikontakteja ihmisten kanssa. Kompakti yhteenveto omista ominaisuuksista vois tietysti olla kohteliasta esittää, mut toisaalta jos on liian heikko ihminen edes esittäytymään, niin sitten on. Ei se tämän päivän kylmissä arvoissa tunnu, jos joku ei esittäydy tai tule sanomaan päivää.Piti ihan katsoa profiilisi ja viestimäärääsi tukeutuen pidän sinua trollina. Ei minkäänlaista paljastusta edes sukupuolesta, joten kunnes paljastat jotain itsestäsi niin, niin kauan olet pelkkä trolli, etkä muuksi tule.
Lainaus käyttäjältä: spanking man - 23.01.2014, 22:08Profiili jossa ei kerrota mitään on ok. Mutta jos profiilissa on etsin seuraa ja mitään muuta ei selviä on jotenkin tylsä. Aika laihaksi itsellä on seuran saanti jäänyt vaikka rehdisti esittelen ja haen. Mun profiili on tyhjä, koska elämäntilanteeni on ulkoapäin katsottuna kurja, enkä halua näin sähköisesti tehdä mitään esikontakteja ihmisten kanssa. Kompakti yhteenveto omista ominaisuuksista vois tietysti olla kohteliasta esittää, mut toisaalta jos on liian heikko ihminen edes esittäytymään, niin sitten on. Ei se tämän päivän kylmissä arvoissa tunnu, jos joku ei esittäydy tai tule sanomaan päivää.
Profiili jossa ei kerrota mitään on ok. Mutta jos profiilissa on etsin seuraa ja mitään muuta ei selviä on jotenkin tylsä. Aika laihaksi itsellä on seuran saanti jäänyt vaikka rehdisti esittelen ja haen.
Pipin trollittelut saivat mut miettimään, että ehkä Rsykkeen väkeen tutustuminen ei olekaan sitten niin kovin oleellista jos siellä melskaa tuollaisia. Ergo jos avatarissa on jonkin S/M-"firman" tunnus tai nimi, sitä vähän kuin antaa sille "firmalle" kasvoja.Itse olen balettilaisia, päivää vaan - en ole saanut aikaiseksi liitättää sitä avatariini.
Keskusteluihin osallistuvilla saisi olla profiilissa luokittelut nainen / mies / trans, hetero / homo / bi ja dominoiva / alistuva / switch / sadisti / masokisti / fetisisti. Miksikö? Koska tämä on seksiaiheinen keskustelu, niin on mielenkiintoista tietää, mistä näkökulmasta ihminen sanoo mielipiteitään ja kokemuksiaan, ja millaisia tyyppejä täällä on. Kuten ruokavalioaiheisessa keskustelussa on mielenkiintoista tietää, onko keskustelija karppaaja vai vegaani.
En tiennytkään, että edustan itsenäni Rsykkeen virallista linjaa, muutoinkuin virallisissa ilmoituksissa, joissa kyllä kerrotaa, milloin kyse on nimenomaan virallisesta ilmoituksesta. Olen yksilö, joka sattuu kuulumaan yhdistykseen ja sen pohjalta täällä yleensäkin kommentoin.
Lisäksi ihminen voi olla sekä fetisisti että joku BDSM-identiteetti, vaikkapa sadisti. Mitenkäs ne sitten merkittäisiin, jos vain yhden voi valita profiiliin? Sukupuoli-identiteettejäkin on niin valtavasti, ettei pelkkä mies/nainen/trans-luokittelu sovi monille.
Olet tuon RSykkeen hallitusjäsenyyden kuitenkin katsonut aiheelliseksi laittaa nikkisi alle kaikkien nähtäväksi omaan profiiliisi, eli kyllä olet yhdistyksenne edustajana aina liikkeellä, halusit sitä tai et.