Baarin kannatusmaksut
Mua kiinnostaa kovin myös onko yleinen mielipide aiheesta "kuvia muista subeista" puolesta vai vastaan? Kun oma logiikka niissä on ensisijaisesti avoimuuden ja luottamuksen rakentaminen antamalla referenssejä (mikäli kuvattavalle tämä sopii, tästä oon tosi tarkka) potentiaaliselle leikkikaverille että millaista toiminta meikäläisen kanssa voi olla - onhan se meinaan aikamoinen riskibisnes ottaa yhteyttä johonkin Internetissä suuria lupailevaan hamppariin ja antaa hänen tehdä itselle vaikka mitä.
Mua kiinnostaa kovin myös onko yleinen mielipide aiheesta "kuvia muista subeista" puolesta vai vastaan? Kun oma logiikka niissä on ensisijaisesti avoimuuden ja luottamuksen rakentaminen antamalla referenssejä (mikäli kuvattavalle tämä sopii, tästä oon tosi tarkka) potentiaaliselle leikkikaverille että millaista toiminta meikäläisen kanssa voi olla - onhan se meinaan aikamoinen riskibisnes ottaa yhteyttä johonkin Internetissä suuria lupailevaan hamppariin ja antaa hänen tehdä itselle vaikka mitä. Plus visuaalinen puoli on itselle about yhtä voimakas kuin fyysinen niin kuvia on jännä postia senkin vuoksi. Retostelu, kehuskelu tai minkäänlainen vertailu ei ole tarkoituksena; keskityn aina täysillä siihen henkilöön jonka seurassa olen tai sit en sessioi/kuvaa lainkaan.
Eiköhän harpulle soittaja löydy!