Kirjoittaja Aihe: Millainen on hyvä profiili?  (Luettu 51992 kertaa)

LadyMysterious

Vs: Millainen on hyvä profiili?
« Vastaus #120 : 20.03.2025, 10:32 »
Mua kiinnostaa kovin myös onko yleinen mielipide aiheesta "kuvia muista subeista" puolesta vai vastaan? Kun oma logiikka niissä on ensisijaisesti avoimuuden ja luottamuksen rakentaminen antamalla referenssejä (mikäli kuvattavalle tämä sopii, tästä oon tosi tarkka) potentiaaliselle leikkikaverille että millaista toiminta meikäläisen kanssa voi olla - onhan se meinaan aikamoinen riskibisnes ottaa yhteyttä johonkin Internetissä suuria lupailevaan hamppariin ja antaa hänen tehdä itselle vaikka mitä.

Mutulla voisin heittää täysin spekulatiivisen arvion vailla tieteellistä näyttöä, että tässä on iso jako sen suhteen onko etsinnässä sessiosuhde vai parisuhde. Sessioita ja kokemuksia etsivät varmasti hyötyvät tuosta referenssinäkökulmasta kovastikin, siinä missä parisuhdetta hakeva ei ehkä niinkään kaipaa kaikuja menneistä/rinnakkaisista suhteista vaan tutustuu uuteen ihmiseen mieluummin omista lähtökohdistaan ja menneiden kaikupohja ei ole monellekaan mieluisa aloitus suhteelle.

Kuten tuossa aiemmissa kommenteissa on todettu, lopulta kuitenkin se omana itsenään oleminen on tärkeää ja jos kuvien ottaminen ja niiden esittely on isossa roolissa omien kiinnostusten joukossa, silloin ne tyypit, jotka eivät kuvista/kuvaamisesta/niiden jakamisesta innostu karsiutuu kätevästi pois jo hakuvaiheessa.

rouquine

« Vastaus #121 : 20.03.2025, 10:45 »
Aihe kiehtoo kovasti ja odotan mielenkiinnolla muiden subien ajatuksia. Avaan tähän vielä miksi juuri minua ei sytytä kuvat muista. Yksi syy voi olla taipuvaisuus enemmän monogamiaan. Olen tietyllä tavoin omistushaluinen ja nautin olla omistettu. Tykkään kun molemmat ovat sitoutuneet toisiinsa voimakkaasti. Tämän tähden kuvat muista aiheuttavat epämukavia fiiliksiä. Ja itse etsin nimenomaan parisuhdetta ja tunteita, pelkkä sessiosuhde ei toimisi minulle. Olen myös erityisherkkä jonka tähden tälläisilläkin yksityiskohdilla on väliä koska etsin syvää yhteyttä. Ainoat kuvat muista joita voisin ymmärtää olisi sellaiset todella hienot, mietityt, taiteelliset, laadukkaat, kunnon kameralla otetut kuvat joista käy ilmi että kyse on luovuuden ilmaisusta.

Oma mututuntuma sama kuin LadyMysterious sanoi että varmaan sessiosuhdetta etsiville asia ei ole turn off ja veikkaisin myös että monisuhteisiakaan ei niin paljoa haittaa (?) Muiden puolesta paha arvuutella kuitenkaan  :D

Proxima Centauri

• Asiakas
  • **
  • Ihmisen kaltainen
  • Galleria
« Vastaus #122 : 20.03.2025, 10:48 »
Mua kiinnostaa kovin myös onko yleinen mielipide aiheesta "kuvia muista subeista" puolesta vai vastaan? Kun oma logiikka niissä on ensisijaisesti avoimuuden ja luottamuksen rakentaminen antamalla referenssejä (mikäli kuvattavalle tämä sopii, tästä oon tosi tarkka) potentiaaliselle leikkikaverille että millaista toiminta meikäläisen kanssa voi olla - onhan se meinaan aikamoinen riskibisnes ottaa yhteyttä johonkin Internetissä suuria lupailevaan hamppariin ja antaa hänen tehdä itselle vaikka mitä. Plus visuaalinen puoli on itselle about yhtä voimakas kuin fyysinen niin kuvia on jännä postia senkin vuoksi. Retostelu, kehuskelu tai minkäänlainen vertailu ei ole tarkoituksena; keskityn aina täysillä siihen henkilöön jonka seurassa olen tai sit en sessioi/kuvaa lainkaan.

LadyMysterious vastasi tähän jo samaa, mitä itsekin olin tulossa kirjoittamaan, eli näkisin, että on paljon eroa siinä, millaista seuraa ollaan hakemassa. Jos hakee leikkikaveria sessiointiin tms, silloin tuo logiikka varmaan voi toimia. Ja esim. sulla on kuvia myös itsestäsi (sekä kerrot itsestäsi kattavasti), jolloin vaikutelma on taas eri kuin silloin, jos itsestä ei olisi yhtään kuvaa, vaan pelkästään subeista. Mutta sitten, jos on hakemassa parisuhdetta, on muiden subien kuvilla sama vaikutus kuin Tinderissä eksien kuvilla, eli "vasemmalle" menee.

Lyydia

« Vastaus #123 : 20.03.2025, 11:03 »
Kiinnostavaa keskustelua! Toi referenssinäkökulma on kyllä hyvä, en ehkä itse oo osannut sitä niin ajatella. Tää on nyt vain mun oma tän hetkinen ajatus, mutta siis jos kuvat toisista subeista on joko a) enimmäkseen siellä galleria-painikkeen takana eivätkä varsinaisesti profiilissa, tai b) visuaalisesti hienoja, tai c) kertovat jotain tärkeää ihmisen mieltymyksistä tai esim. sidontataidoista eli ovat informatiivisia ja ihmiselle itselleen tärkeitä, niin silloin ymmärrän ne kyllä ja nautinkin niiden katselemisesta. Mut jos etsisin vakavissani seuraa (sessio- tai suhdeseuraa), niin kahdesta muuten kiinnostavasta ihmisestä ennemmin laittaisin viestiä sille, jonka mahdolliset profiilissa olevat kuvat on enemmän hänestä itsestään kuin muista. En haluaisi, että mun päällimmäisin mielikuva, jonka yhdistäisin tähän ihmiseen, olisi jonkun toisen naisen kroppa. Ja tosiaan profiili on monitahoinen kokonaisuus, ja myös foorumille kirjoitettujen viestien merkitys on ainakin itselleni suuri.

Ja mä en ole oikeastaan etsimässä seuraa, joten mun mielipiteiden käyttökelpoisuutta kannattaa arvioida kriittisesti  ;D

SaRu

« Vastaus #124 : 20.03.2025, 18:36 »
Eiköhän harpulle soittaja löydy!  :)
Sama rämpyttäjä ollut kuvioissa jo useita vuosia, joten ei tarvetta löytyä toista 😁

viaton

• Kanta-asiakas
  • pikkuvikainen
  • Galleria
« Vastaus #125 : 21.03.2025, 22:32 »
En ole kiinnostunut referensseistä tai aiempien kokemuksista. Suhteen dynamiikka mutoutuu voimakkaasti toisen kanssa vuorovaikutuksessa ja saattaa erota aiemmista paljonkin. Yhdelle katastrofi saattaa olla toiselle täydellinen.

Kirjoitukset herättävät uteliaisuuteni helpoimmin. Kun kirjoittaa tekstinsä lähes suodattamattomana, persoona kuultaa läpi sanavalinnoissa ja ilmaisuissa. Profiili voi olla hyvinkin riisuttu, jos on herättänyt kiinnostuksen muilla tavoin. Kun on avoimesti oma itsensä, löytää todennäköisemmin itselleen sopivaa seuraa.

Genitaalit profiilikuvissa harvemmin nostavat kiinnostusta. Yksi tai kaksi kuvaa saattaisi vielä mennä muiden kuvien seassa. Profiilikuvissa näkisin mieluiten itselleen tyypillisesti tai siististi pukeutuneen ihmisen ilman sen kummempaa kinkykontekstia. Taiteelliset kuvat voivat olla positiivinen lisä, mutta pelkkien kuvien pohjalta ei tehdä kovin ihmeellisiä päätelmiä.