Baarin kannatusmaksut
... Suhdestatuksen kohdalla "en halua kertoa" = varattu, luvatta liikkeellä. Jos se on jotain muuta, kerro se !
Lainaus käyttäjältä: Pehmeä - 14.03.2025, 23:36... Suhdestatuksen kohdalla "en halua kertoa" = varattu, luvatta liikkeellä. Jos se on jotain muuta, kerro se !Itseasiassa kyseinen kenttä on lisätty profiileihin myöhemmin ja tuo "en halua kertoa" tuli oletuksena kaikille. Eli se voi olla myös merkki siitä, ettei ole huomannu kenttää päivittää.
Näinä aikoina luulisi, että voi pyytää jotain ChatGPT:tä laatimaan hyvän profiilin joidenkin avainsanojen pohjalta, joten turha sitä on mihinkään nollaprofiiliin tyytyä. Ei aikaakaan, ja meillä kaikilla on samanlaiset profiilit, missä tietyt termit lauseessa vaihtuvat käyttäjittäin.
Oma profiilini on ainakin umpisurkea. Heti kun lisäsin kuvia subeista niin mikään viestittely ei johda mihinkään. Epäilen että on liian rankkaa matskua? Lisäksi en ole kartalla et millainen kuva pitäisiä olla itsestä jos mitään. Annan kuitenkin nopeesti instagramini katseltavaksi jos keskustelua syntyy. Saa kritisoida tai antaa parannusehdotuksia. Kuivakausi on kuivempi kuin koskaan elämässä ennen. Treenaan todella paljon tällähetkel. 185cm, Espoo, vapaa, hetero dominoiva Mies
Lainaus käyttäjältä: 777 - 15.03.2025, 20:02Oma profiilini on ainakin umpisurkea. Heti kun lisäsin kuvia subeista niin mikään viestittely ei johda mihinkään. Epäilen että on liian rankkaa matskua? Lisäksi en ole kartalla et millainen kuva pitäisiä olla itsestä jos mitään. Annan kuitenkin nopeesti instagramini katseltavaksi jos keskustelua syntyy. Saa kritisoida tai antaa parannusehdotuksia. Kuivakausi on kuivempi kuin koskaan elämässä ennen. Treenaan todella paljon tällähetkel. 185cm, 42v nuori, Espoo, vapaa, hetero dominoiva MiesJa etsinnässä "nuorempi" subi, mutta kun omaa ikääsi ei ole näkyvissä on hieman hankala tietää minkä ikäinen on "nuorempi".Just saying, minä en etsi mitään. Enkä edes koe olevani nuorempi. Olen ikivanha harppu.
Oma profiilini on ainakin umpisurkea. Heti kun lisäsin kuvia subeista niin mikään viestittely ei johda mihinkään. Epäilen että on liian rankkaa matskua? Lisäksi en ole kartalla et millainen kuva pitäisiä olla itsestä jos mitään. Annan kuitenkin nopeesti instagramini katseltavaksi jos keskustelua syntyy. Saa kritisoida tai antaa parannusehdotuksia. Kuivakausi on kuivempi kuin koskaan elämässä ennen. Treenaan todella paljon tällähetkel. 185cm, 42v nuori, Espoo, vapaa, hetero dominoiva Mies
Omaa profiilia tarkkaan muotoillen olen myös aika tarkka mitä tulee vastapuolen profiiliin. Aiemminkin täällä mainitut speksit kuten ikä, paikkakunta tai maakunta, suhdestatus, seuranhaku, rooli olennaisia perustietoja. Sitten olisi olennaista olla Jonkinlainen kuva itsestä. Jokin mistä saa jotain osviittaa minkälainen tyyppi kyseessä. Itselle nimittäin estetiikka ja vetovoima on tärkeää molemmin puolin. Ja itselle on valitettavasti turn off jos toisella on kuvia muista subeista, ei vaan ole mun juttu. Enkä oikein itse elimenkään kuvista syty millään muotoa vaikka peniksiä palvonkin Sitten tekstin osalta nautin lukea toisen mieltymyksistä, hard limiteistä, luonteesta ja mielenkiinnon kohteista. Itselle ihminen on aina kokonaisuus johon tykästyn ja jos en saa mitään tarttumapintaa toiseen niin kiinnostus ei herää. Toki luonteesta ja mielenkiinnonkohteista voi jakaa sitten yv:llä. Niin, ja pidän siitä että toinen osaa jotenkuten kirjoittaa koska itse haen yhteyttä usein keskustelun kautta.