Baarin kannatusmaksut
Joillakin on tosi kivasti tekstiä, kuvia, kaikenlaista siellä ja josta saa hyvän käsityksen profiilin takana olevasta todellisesta ihmisestä.
Profiili jossa ei kerrota mitään on ok. Mutta jos profiilissa on etsin seuraa ja mitään muuta ei selviä on jotenkin tylsä. Aika laihaksi itsellä on seuran saanti jäänyt vaikka rehdisti esittelen ja haen.
Lainaus käyttäjältä: spanking man - 23.01.2014, 22:08Profiili jossa ei kerrota mitään on ok. Mutta jos profiilissa on etsin seuraa ja mitään muuta ei selviä on jotenkin tylsä. Aika laihaksi itsellä on seuran saanti jäänyt vaikka rehdisti esittelen ja haen. Mun profiili on tyhjä, koska elämäntilanteeni on ulkoapäin katsottuna kurja, enkä halua näin sähköisesti tehdä mitään esikontakteja ihmisten kanssa. Kompakti yhteenveto omista ominaisuuksista vois tietysti olla kohteliasta esittää, mut toisaalta jos on liian heikko ihminen edes esittäytymään, niin sitten on. Ei se tämän päivän kylmissä arvoissa tunnu, jos joku ei esittäydy tai tule sanomaan päivää.
Piti ihan katsoa profiilisi ja viestimäärääsi tukeutuen pidän sinua trollina. Ei minkäänlaista paljastusta edes sukupuolesta, joten kunnes paljastat jotain itsestäsi niin, niin kauan olet pelkkä trolli, etkä muuksi tule.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 24.01.2014, 02:46Piti ihan katsoa profiilisi ja viestimäärääsi tukeutuen pidän sinua trollina. Ei minkäänlaista paljastusta edes sukupuolesta, joten kunnes paljastat jotain itsestäsi niin, niin kauan olet pelkkä trolli, etkä muuksi tule. Mä en edes tiedä mikä on peikko. Mä ainakin olen ihminen ja jos oonkin peikko niin tosi sievä sellainen. Selvä juttu, et profiilia ei tule ja kinuamalla sitä ei varsinkaan saa. Mut ei sitä multa toisaalta kinutakaan.
Täytyy myöntää, että mä olen viimeinen joka sittä vaatii. Mulla ei ole mitään tarvetta tutustua trolleihin.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 24.01.2014, 02:53Täytyy myöntää, että mä olen viimeinen joka sittä vaatii. Mulla ei ole mitään tarvetta tutustua trolleihin. Näin sanoi minulle mies, jolla on Chaplin-avatar.
Piti ihan katsoa profiilisi ja viestimäärääsi tukeutuen pidän sinua trollina.
Ei minkäänlaista paljastusta edes sukupuolesta