Baarin kannatusmaksut
Oliskohan pientä vainoharhaisuutta ilmassa? Itse ainakin suon katylle kuviensa lisäämiset ja poistamiset ihan valitsemallaan tavalla...
Lainaus käyttäjältä: submit - 22.01.2014, 21:45Oliskohan pientä vainoharhaisuutta ilmassa? Itse ainakin suon katylle kuviensa lisäämiset ja poistamiset ihan valitsemallaan tavalla...En mäkään ole nähnyt tuossa mitään ongelmaa. Semmoinen esim. olis kurjaa jos joku alkaisi suunnitelmallisesti "vainota" tiettyä ihmistä syrjäyttämällä aina hänen kuvansa etusivulta omillaan (ja sitten poistaisi pian kuvansa). Mutta se vaatisi jo aikamoista omistautumista asialle ja ahkeraa päivystämistä.
Tätäkin on tapahtunut. Eikä tällä kertaa ole kyse siitä, että olisin foliohattu. Servereiltä sen voisi todentaa, mutta uskon, ettei ylläpito jaksa sellaiseen ryhtyä.
Hasse W.- silloin kun lähetit välikäsien kautta persekalenterin mulle, tiesin, että rakastit minnuu
Tähän kuvagalleriaan liittyen koen kyllä itse huonoa omaatuntoa ja kehottaisin muitakin miettimään seuraavaa. Jos joku näkee vaivaa kuvaamiseen, käsittelyyn ja kuvan lataamiseen tänne, minä katson ja tykkään ihan sikana siitä ja sitten.. en vaivaudu edes kommentoimaan kuvaa? Mielestäni täällä on todella tasokkaita kuvia kautta linjan ja monet niistä todella piristää päivää ja saa ajatukset juoksemaan. Ne todellakin ansaitsevat kehuja ja kommentteja.
Hra K: Kyse on siitä, että omalla humoristisella tavallani (kaikkein lämpimällä tavalla) kutsun henkilöitä hovikuvaajiksi (siitä yksinkertaisesta syystä, että he vaan sattuvat olemaan hyviä kuvaajia) ja siitä tulee kommentti: "Luulisi että kuvien suhteen olisit tyytyväinen kun omat hovikuvaajat ja assarit jne.", niin mitä tuosta pitäisi ajatella?
Tuli tuossa mieleeni valokuvauksesta, koska olen täysin harrastelija sen suhteen, että mitä muut ymmärtävät sanalla hovikuvaaja? En todellakaan ole mikään malli ja muutama kuvaaja on onnistunut ottamaan (ja muokkaamaan) musta sellaisen kuvan, että voin jopa katsoa niitä. Näihin kuviin on tarvittu joskus assaria ja yleisesti ottaen make up artistia (tosiaan peittämään ruman todellisuuden). Näitä ihmisiä minä kutsun hovikuvaajikseni, mutta onko se jotenkin halventava asia omata kavereita, jotka kuvaavat ja tekevät niille kuville omat taikansa photarilla (tai millä ohjelmilla sitten tekevätkään)?
Kyllä sitä osattiin valotuskopissa filmiaikanakin muokata kuvia. Ei se ole mikään uusi juttu digitaaliaikakaudella.