Baarin kannatusmaksut
Näin minäkin olen ymmärtänyt, mutta jotkut tuntuvat halveksuvan sitä, että joku toinen voi omata tällaisia kavereita.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 22.01.2014, 05:20Näin minäkin olen ymmärtänyt, mutta jotkut tuntuvat halveksuvan sitä, että joku toinen voi omata tällaisia kavereita.Kateellisten panettelua
Vielä siihe vihjaukseen,että mua alkaa kiukuttaa ja itkettää jos mun kännykuva ei saa olla etusivulla,niin en tiedä mistä sekin ajatus on kehkeytynyt.
Hra K: Kyse on siitä, että omalla humoristisella tavallani (kaikkein lämpimällä tavalla) kutsun henkilöitä hovikuvaajiksi (siitä yksinkertaisesta syystä, että he vaan sattuvat olemaan hyviä kuvaajia) ja siitä tulee kommentti: "Luulisi että kuvien suhteen olisit tyytyväinen kun omat hovikuvaajat ja assarit jne.", niin mitä tuosta pitäisi ajatella?
Katyn kuvista (sen verran harvoin mitä olen niitä nähnyt) on tullut se vaikutelma, että suurin ongelma taitaa olla siinä että joskus laitat kuvan galleriaan, mutta otat sen sitten hetken päästä pois galleriasta. Eräskin kuvasi oli näytillä alle vuorokauden! Moni ei sellaisesta käytöksestä tykkää.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 22.01.2014, 14:20Katyn kuvista (sen verran harvoin mitä olen niitä nähnyt) on tullut se vaikutelma, että suurin ongelma taitaa olla siinä että joskus laitat kuvan galleriaan, mutta otat sen sitten hetken päästä pois galleriasta. Eräskin kuvasi oli näytillä alle vuorokauden! Moni ei sellaisesta käytöksestä tykkää. Tästä ollut aiemminkin puhetta ja ylläpidolla ei ole ollut sitä vastaan mitään tai siis että se häiritsisi foorumin ja gallerian toimivuutta tai rasittaisin palvelinta jotenkin.Minä en osaa pitää missään mitään galleriaa julkisesti esillä, en halua eikä ole niin taitava kuvaaja kyseessä, että varsinaista kuvagalleriaa viittis pitää esillä. Ne on vaan sellaisia vilahduksia mun elämästä. Mutta jos se todella aiheuttaa stressiä ja vaivaa joillekin, voin jättää ne vilahduskuvat laitttamatta jatkossa.
Kyse on siitä, että tieten tahtoen haluat pudottaa etusivulta jonkun kuvan (tämä mielikuva on jäänyt), joka voisi saada enemmän julkisuutta, jos se olisi siinä vielä hetken pidempään. Näin tapahtuessa minulta on jäänyt monta kuvaa näkemättä täällä. Kun muutaman tunnin kuluttua poistat kuvasi (koska joku muu on lisännyt kuvan), niin tämä ensimmäinen on jo pudonnut etusivun syötteestä pois. Tähdennettäköön, että kyse ei ole omista kuvistani, vaan muiden joita arvostan kuvaajina (tai piirtäjinä). En missään nimessä kritisoi kuviesi laatua, tai taiteellisuutta, se on aina katsojan silmissä ja sitä minä en ole arvollinen kritisoimaan. Kun laitat kuvan, niin miksi et voi sen antaa olla omassa galleriassasi?
Harmittaa, että olen aina esillä jotenkin hirveän negatiivisessa valossa, vaikka pyrkinyt esim. aiheiden alotuksissa ja kesksuteluissa pysymään rennolla ja hyvällä asenteella mukana. Tietenkin jotkut aiheet herättävät angstiakin, mutta se ei liity kehenkään täällä foorumilla.Jos nyt joku jaksaa vielä inttää näistä, ilman perusteluja, nostan kädet ilmaan. En jaksa tällästä.