Baarin kannatusmaksut
Ja vaikka en ole dominoiva tai sadistinen, niin eritefettarina olen huomannut nauttivani myös eritteiden antamisesta kuten jonkun päälle kusemisesta. Mutta pidän silti ehkäpä enemmän kuitenkin kun minun päälleni kustaan!
Edit:Entä miksi sadismi scenessä suppeasti käsitetään toiminnaksi jolla tuotetaan fyysistä kipua..?!
Ja onko henkinen sadismi sitten se kaikkein ultimaatuin sessionnin muoto? Myös se hankalimmin hyväksyttävä, ehkä jopa tabu. (kysyy hän jolle fyysinen sadismin on hieman vieras maa)
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 21.12.2015, 11:07Ja onko henkinen sadismi sitten se kaikkein ultimaatuin sessionnin muoto? Myös se hankalimmin hyväksyttävä, ehkä jopa tabu. (kysyy hän jolle fyysinen sadismin on hieman vieras maa)Väittäisin, että tuo on se hankalimmin hyväksyttävä. Arjessa esimerkiksi tätä voisi verrastaa vahingoniloon. Naapurin firma meni konkurssiin, niin ollaan asiasta vahingoniloisia ja iloitaan ja innostutaan. Eihän se nyt oikein ole kovin hyväksyttävää.Itselleni tuo henkinen sadismi on siinä mielessä hankala asia, että itselleni se fyysisyys on tärkein. Toki pelolla ja nöyryyttämisellä kun lähdetään leikkimään, siirrytään sinne henkisen sadismin puolelle, mutta itselleni tähänkin liittyy se fyysisyys. Miten henkinen sadismi toimii, jos fyysisyyden poistaa kokonaan?
Henkinen sadismi ilman fyyistä toimii pelkästää sanoilla, eli tuntee toisen niin hyvin että pääsee mielen kautta sanoilla käsiksi toisen mieleen (ja myös kehoon, ne kun kytkeytyvät myös niin päin toisiinsa). Eli se että olisi vain olemassa (voi hyvin olla en sitä lähde kieltämään) sanallinen sadismi joka ei ilmenisi kuin mielen tasolla on hankalaa, koska toisen mielen ymmärtäminen vaatii aina sanallistamista jos ei ulkoisia reaktioita ole näkyvillä (ja silloinkin koska kaikki ei näy).
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 21.12.2015, 11:23Henkinen sadismi ilman fyyistä toimii pelkästää sanoilla, eli tuntee toisen niin hyvin että pääsee mielen kautta sanoilla käsiksi toisen mieleen (ja myös kehoon, ne kun kytkeytyvät myös niin päin toisiinsa). Eli se että olisi vain olemassa (voi hyvin olla en sitä lähde kieltämään) sanallinen sadismi joka ei ilmenisi kuin mielen tasolla on hankalaa, koska toisen mielen ymmärtäminen vaatii aina sanallistamista jos ei ulkoisia reaktioita ole näkyvillä (ja silloinkin koska kaikki ei näy).Sanoisin, että tämä on se sadismin vaarallisin muoto. Itsestäni ei niin paljon masokistia löydy, että koskaan tähän suostuisin. Enkä kyllä suostuisi olemaan sadistikaan tällaisessa sessiossa. Tuo todellakin vaatii vastaanottavan osapuolen tuntemista todella hyvin, että pääsee sinne toisen mieleen pelkillä sanoilla vaikuttamaan. Ja koska kyseessä on sadistinen toiminta, tarkoitus on aiheuttaa kipua/epämukavuuttaa pään sisässä. Tässä tulee ne vaarat. Oli ne asiat sitten mitä vain, mitä tuollaisessa käytetään, voivat satuttaa toista niin pahasti, että sieltä ei välttämättä nousta enää siihen pisteeseen mitä oltiin ennen sessiota. Vaikka olo jälkihoidolla paranisi, saattaa sinne jäädä kytemään silti ne negatiiviset ajatukset. "Minulle tärkeä ihminen, joka tuntee minut todella hyvin, sanoi minusta näin, näinhän se siis täytyy olla."Tai sitten minussa ei ole vain tarpeeksi masokistia, että näkisin mitään nautintoa tuollaisessa. Tuossa on mielestäni kuitenkin isompi vastuu kohteesta ja kohteen hyvinvoinnista, kuin millään muulla osa-alueella.
Edelliseen liittyen ... suuri vaara on myös siinä jos Dominoiva itse kaipaa ja elää subin "sentimentaalisista" tunteista ja itkusta. ...
Toisten tunteilla leikkiminen on minusta vaan yksinkertaisesti VÄÄRIN. Ymmärrän, että session aikana alistuvalle/masokistille varmasti nousee erilaisia tunteita pintaan, ja niihin dominoiva/sadisti sitten reagoi. Jos kuitenkin aletaan leikkiä jollain sellaisella tunteella, joka ei vain "pulpahtele sessiossa pintaan" vaan on pysyvä laatua (esim. kiintymys leikkikumppaneiden välillä tai luottamus) niin sitten mennään perse edellä puuhun ja nopsaan (ainakin minun tapauksessani). Siinä särkyy paljon. Se on vain VÄÄRIN, minun mielestäni. Minulle on kerran käynyt niin, että rankan piiskauksen jälkeen, kun olen ollut jo palautumassa ja luullut, että nyt on aika levätä, tullaan ja läpsästään avarilla kasvoille (erittäin voimakas ele minulle, jota en meinaa kestää hyvin edes session aikana)[/i]. Syy oli se, että minulle haluttiin osoittaa tietynlainen nöyryyden tunne. Voin kertoa, että siitä lähtien se suhde menikin sitten alamäkeen. Luottamus ei enää palautunut. Siinä leikittiin ihan väärällä tavalla minun luottamuksellani. Käytettiin hyväksi minun herkkyyttäni, ja väsymystäni.