Baarin kannatusmaksut
Kyllä ihmisiä voi saada mukaan kaikenlaiseen, ei se raja ole niin selkeä. On sitä paljon niitäkin joille on hyvin tarkkaan rajat, hyvin perinteisissä jutuissa. Ja likimain kaikki muu on sitten kauhea juttu...sellaisilta tyypeiltä tulee usein symppikseltä tuntuvaa moraaliporinaa.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 15.01.2014, 00:02Kerran sain yhen akan vokoteltua tekee mulle aamupalaks pekonia. Se oli musta tosi pervoa jo sen vuoksi, että jäin siis yöksi. Tota saa harvoin edes maksusta vaikka se rikoslaista on poistettu jo ajat sitten ja tautiluokituksestakin melkein.
Kerran sain yhen akan vokoteltua tekee mulle aamupalaks pekonia. Se oli musta tosi pervoa jo sen vuoksi, että jäin siis yöksi.
Ööö...köyhiin ritareihin?
Ja ihan täysin huumorimielellä tässä oltiin liikenteessä. En oikein muutenkaan ymmärrä miten kaveri pystyi ottamaan tuota noin tosissaan.
Näinhän se aina menee koulukiusaamisjutuissakin. Ihan tosi hauskaa meillä tässä, paitsi kohteella. Huijaaminen ja BDSM ei todellakaan kuulu yhteen mitenkään, vaikka miten kauniisti sen selittäisit, ja vaikka olis itsellä miten hauskaa tahansa. Voikin yllättäen olla ettei toisella osapuolella olekaan hauskaa ollenkaan.IKRM
Lainaus käyttäjältä: Morgoth - 14.01.2014, 21:53Ja ihan täysin huumorimielellä tässä oltiin liikenteessä. En oikein muutenkaan ymmärrä miten kaveri pystyi ottamaan tuota noin tosissaan.Näinhän se aina menee koulukiusaamisjutuissakin. Ihan tosi hauskaa meillä tässä, paitsi kohteella. Huijaaminen ja BDSM ei todellakaan kuulu yhteen mitenkään, vaikka miten kauniisti sen selittäisit, ja vaikka olis itsellä miten hauskaa tahansa. Voikin yllättäen olla ettei toisella osapuolella olekaan hauskaa ollenkaan.IKRM
Meillä on ollut todella hauskaa lukea tämän kaverin juttuja ja piti vaan jakaa tämä kaikkien kinkyjen kanssa. Sitä kyllä lähtee kiimainen vanilja ukkeli vaikka mihin mukaan jos on nainen mukana. Melkein tekisi mieli jatkaa kiusaa tätä kaveria mutta huumoriarvo on jo huipussaan joten antaa kaverin olla rauhassa. Vaikka olisihan se aikamoinen näky sopia treffit ja katsoa miten paniikki nousee kun on sidottuna ja toinen laittaa kikattaen kalua lukkopihtien väliin...
Kolmanneksi minä käytännössä pyysin kaverilta anteeksi ja valaisin häntä siitä mistä tarkoitin. Kerron että voi tsekkaa netistä mitä cbt on ja mitä meidän mielessä pyörii, ihan vaan että hän ymmärtää että emme oikeasti halua hänelle mitään pahaa. Neljänneksi, kaveri oli itse todella aktiivinen tässä asiassa ja jos oikeesti on noin epätoivoinen niin yhden pariskunnan pieni kiusaaminen tuskin tuntuu missään. Luultavimmin se oli suurin action mitä hän tulee näkemään koko viikolla. Viidenneksi, minä sensuroin hänen nimimerkkinssä tässä, koska kunnioitan häntä vaikka kettuilinkin hänelle. Jos oikeasti olisin pahimmanluokan kiusaaja olisin linkittänyt hänen profiilinsa tähän jotta kaikki pääsevät nauramaan hänelle. Kuudenneksi, alastonsuomessa on ignore nappi josta voi painaa mikäli pahoittaa mielensä jonkin asian suhteen. Ja viimeiseksi, painoitan vielä että jätin kaverin rauhaan tuon viimeisen viestin jälkeen koska se olisi sen jälkeen mennyt ihan oikeesti kiusaamiseksi. Nyt tämä oli lähinnä pientä kettuilua joka oli hyvinkin viatonta eikä kenenkään tunteita ole satutettu yhtään sen enempää. Ehkäpä hänelläkin oli sitten lopen hauskaa kun ajatteli tätä koko juttua? "Melkein pääsin leikkimään tosi extreme-pariskunnan kanssa, paras viikko ikinä!"
Lainaus käyttäjältä: Morgoth - 14.01.2014, 16:52Meillä on ollut todella hauskaa lukea tämän kaverin juttuja ja piti vaan jakaa tämä kaikkien kinkyjen kanssa. Sitä kyllä lähtee kiimainen vanilja ukkeli vaikka mihin mukaan jos on nainen mukana. Melkein tekisi mieli jatkaa kiusaa tätä kaveria mutta huumoriarvo on jo huipussaan joten antaa kaverin olla rauhassa. Vaikka olisihan se aikamoinen näky sopia treffit ja katsoa miten paniikki nousee kun on sidottuna ja toinen laittaa kikattaen kalua lukkopihtien väliin...Siis tämä on aloitusviestisiLainaus käyttäjältä: Morgoth - 15.01.2014, 17:15Kolmanneksi minä käytännössä pyysin kaverilta anteeksi ja valaisin häntä siitä mistä tarkoitin. Kerron että voi tsekkaa netistä mitä cbt on ja mitä meidän mielessä pyörii, ihan vaan että hän ymmärtää että emme oikeasti halua hänelle mitään pahaa. Neljänneksi, kaveri oli itse todella aktiivinen tässä asiassa ja jos oikeesti on noin epätoivoinen niin yhden pariskunnan pieni kiusaaminen tuskin tuntuu missään. Luultavimmin se oli suurin action mitä hän tulee näkemään koko viikolla. Viidenneksi, minä sensuroin hänen nimimerkkinssä tässä, koska kunnioitan häntä vaikka kettuilinkin hänelle. Jos oikeasti olisin pahimmanluokan kiusaaja olisin linkittänyt hänen profiilinsa tähän jotta kaikki pääsevät nauramaan hänelle. Kuudenneksi, alastonsuomessa on ignore nappi josta voi painaa mikäli pahoittaa mielensä jonkin asian suhteen. Ja viimeiseksi, painoitan vielä että jätin kaverin rauhaan tuon viimeisen viestin jälkeen koska se olisi sen jälkeen mennyt ihan oikeesti kiusaamiseksi. Nyt tämä oli lähinnä pientä kettuilua joka oli hyvinkin viatonta eikä kenenkään tunteita ole satutettu yhtään sen enempää. Ehkäpä hänelläkin oli sitten lopen hauskaa kun ajatteli tätä koko juttua? "Melkein pääsin leikkimään tosi extreme-pariskunnan kanssa, paras viikko ikinä!"Ja tähän päättyi?En oikeasti pidä ajatuksesta että muista ihmisistä pidetään pilkkaa, etenkin selän takana. Ei kyllä naurattanut suuremmin.
Kyllä. Tuohon päättyi. Painoitan tosin vielä että kohta jonka sinä koroitit on juuri sama jossa sanoin että olen sensuroinut hänen nimimerkkinsä jotta kukaan täällä ei saisi selvää siitä kenestä puhutaan. Jos tälle linjalle mennään niin käykää kaupassa ostamassa uusin seiska, lukekaa se ja todetkaa että siellä pilkataan ihmisiä ihan nimen ja kuvan kanssa. Miten se on hyväksyttyä kun taas oma piikittelyni, jonka laitoin eteenpäin suojaten tämän kyseisen ihmisen nimimerkin toisella sivustolla, on paheksuttavaa? Oikeastaan ajatelkaa omaa viikkoanne? Montako kertaa olette puhuneet paskaa jonkun oman tutun selän takana? Veikkaan että kukaan ei voi käsi sydämmellä että ei ole sitä tehnyt ollenkaan viime seitsemän päivän aikana.