Baarin kannatusmaksut
Tuli tuossa sätin puolella keskusteltua tunnetun trollin kanssa. Samalla tuli mieleeni, että miten voi perustella mielipiteensä, ellei toinen ole riittävän älykäs ottamaan perustelua vastaan, vaan jankkaa omaa sanomaansa perusteluista huolimatta? Miten vähä-älyisille ihmisille voi mitään perustella, kun he perusteluiden jälkeen katoavat? Olen aina sanonut, että voin vaihtaa mielipidettäni, mikäli vasta-argumentti on parempi, kuin omani. Perusteluiksi ei omaan järjkeeni käy vastaukseksi: "Siksi" se sotii kaikkea älyllistä toimintaani vastaan. Olenko nyt tyhmä, kun en ymmärrä tällaista perustelua, vai olenko vain jääräpäinen?
Perusteluiksi ei omaan järjkeeni käy vastaukseksi: "Siksi" se sotii kaikkea älyllistä toimintaani vastaan. Olenko nyt tyhmä, kun en ymmärrä tällaista perustelua, vai olenko vain jääräpäinen?
Lainaus käyttäjältä: Pip - 13.01.2014, 02:38 Perusteluiksi ei omaan järjkeeni käy vastaukseksi: "Siksi" se sotii kaikkea älyllistä toimintaani vastaan. Olenko nyt tyhmä, kun en ymmärrä tällaista perustelua, vai olenko vain jääräpäinen?Olet jääräpäinen kun alat väitellä vaikka tiedät että keskustelu tulee päätymään kertomallasi tavalla. Helpommalla pääsisit jos jättäisit koko väittelyn käymättä ja esittäisit oman mielipiteesi ja jättäisit asian siihen.Siksi-väittelijät ovat netissä vain hakemassa toisten energiaa, asialla ei ole merkitystä eikä perusteluilla.IKRM
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 13.01.2014, 08:31Lainaus käyttäjältä: Pip - 13.01.2014, 02:38 Perusteluiksi ei omaan järjkeeni käy vastaukseksi: "Siksi" se sotii kaikkea älyllistä toimintaani vastaan. Olenko nyt tyhmä, kun en ymmärrä tällaista perustelua, vai olenko vain jääräpäinen?Olet jääräpäinen kun alat väitellä vaikka tiedät että keskustelu tulee päätymään kertomallasi tavalla. Helpommalla pääsisit jos jättäisit koko väittelyn käymättä ja esittäisit oman mielipiteesi ja jättäisit asian siihen.Siksi-väittelijät ovat netissä vain hakemassa toisten energiaa, asialla ei ole merkitystä eikä perusteluilla.IKRMMistä tiedät, etten se ole minä, joka sitä energiaa haen? Muutamaakin trollia pyörittäneenä osaan jo osoittaa heille, heidän idiotisminsa, heidän sitä kuitenkin tajuamattaan. En ole tyyppi, joka ottaisi pultit jonkun random -nimimerkin kanssa ja osaan heidät pistää ignoreen, kun sen aika on.
Mistä tiedät, etten se ole minä, joka sitä energiaa haen?
Samalla tuli mieleeni, että miten voi perustella mielipiteensä, ellei toinen ole riittävän älykäs ottamaan perustelua vastaan, vaan jankkaa omaa sanomaansa perusteluista huolimatta?
Lainaus käyttäjältä: Pip - 13.01.2014, 02:38 Samalla tuli mieleeni, että miten voi perustella mielipiteensä, ellei toinen ole riittävän älykäs ottamaan perustelua vastaan, vaan jankkaa omaa sanomaansa perusteluista huolimatta? Tulee mieleen muutama ketju tältä foorumilta, jossa itse olit se henkilö joka ei ottanut muiden perusteluita vastaan ja jankkasit vain omaa sanomaasi... Helppohan sitä on aina kritisoida muita kun ei koskaan huomaa oman käytöksensä ongelmia.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 14.01.2014, 10:40Lainaus käyttäjältä: Pip - 13.01.2014, 02:38 Samalla tuli mieleeni, että miten voi perustella mielipiteensä, ellei toinen ole riittävän älykäs ottamaan perustelua vastaan, vaan jankkaa omaa sanomaansa perusteluista huolimatta? Tulee mieleen muutama ketju tältä foorumilta, jossa itse olit se henkilö joka ei ottanut muiden perusteluita vastaan ja jankkasit vain omaa sanomaasi... Helppohan sitä on aina kritisoida muita kun ei koskaan huomaa oman käytöksensä ongelmia.Et tainnut niissä keskusteluissa pystyä perustelemaan kantaasi, etkä vastannut kysymyksiini, vaan väistelit ja harhautit keskustelun täysin epäolennaisilla asioilla.