Kirjoittaja Aihe: Millainen orgasmi on paras?  (Luettu 15522 kertaa)

Regulus

• Asiakas
  • **
  • This dog doesn't bark but bites
  • Galleria
Vs: Millainen orgasmi on paras?
« Vastaus #45 : 06.02.2017, 21:48 »
Mä vaan oon aina ihmetelly näitä naisten tarinoita tajunnanräjäyttävistä orgasmeista, ja sitä miten ne aina huutaa ku syötävä ku saavat orkun  :o Mun orgasmit tulee ja menee, kivaltahan ne tuntuu mutta enpä nyt tiiä. Ehkä mä en vaan oo saanu sitä parasta orgasmia vielä?

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #46 : 07.02.2017, 00:06 »
Orgasmit on yksilöllisiä. Eikä äänen määrä (ainakaan mulla) korreloi nautinnon määrään. Joskus aivan hiljainen orkku on tosi vahva, joskus taas pääsee ääntä.

Tämänpäiväiset orgasmit oli kyllä hyviä, ihanasti tunteita tuli laidasta laitaan, kunnon terapiaa hahah :D Lopuks pääs itku ja nauru samaan aikaan ja tais sitä ääntäkin lähtee, tuntu tosi puhdistavalta, kuin jotain sisälläni ois auennut. Traumoja päässyt ulos. En oo itseasiassa kokenut vastaavaa muutakuin miesystäväni kanssa aiemmin. Mut nyt koin sen tuntemattomien käsittelyssä  :love: Vieläkin ihana onnellisuuspöhinä ja hirrrveä läheisyyskaipuu. Onneks yks heila tulee viereeni yöks, nyt en haluis käydä yksin nukkumaan :) Oli huippua, paljon orgasmeja ja intensiteetti vain kasvoi. Mut en silti sanois, että paras orkkuni. a) parhaita, ikimuistoisia, on joku muutamakymmentä, en osaa sen tarkempaan järjestykseen laittaa, paitsi "eka pitkä" "eka leijuntafiilis" jne. Erilaisia tuntemustyyppejä voi jaotella, mut vaikea niitäkään järjestykseen pistää, monipuolisuus on just se suola. b) En osaa laittaa järjestykseen parhaita orgasmityyppejäkään. Tunnerikas traumoja avaava on omalla tavallaan tosi puhdistava ja mahtava, mut toisaalta leijuntafiilis täydellisimmässä muodossaan on myös jotain hyvin huikeaa. Molempi parempi. Ja laimeahkoille pikaorkuillekin paikkansa. Monipuolisuus ja yllätyksellisyys on mulle just ihaninta, se, ettei tiedä millainen tulee kulloinkin, voi vain arvailla eikä välttämättä osu oikeaan.

Mut ylipäätään sillon tiedän saaneeni aikas hyvin, kun koko loppupäiväks jää pössyinen olo, kuin ois jotain kovempaakin vetänyt vaikka selvin päin ollut. Sillon orgasmien määrä & laatu on ollu aika jees :) Nyt esim. nautintoillan jälkeen ajoin pysäkin ohi ja eksyin vaik koetin skarppina jäädä oikeella pysäkillä pois :D En olis ehkä ajokuntoinen. Aivot alkaa falskata kun tarpeeks korkee hormonimäärä tmv.elimistössä, on sitten seksuaalisesta nautinnosta, jostain aineesta tai vaikkapa adrenaliinista saatu. Kai pääkoppansa voi sekoittaa monella tavalla. Ja kyl orgasmeihin yhtälailla myös koukkuun jää ja tarvii isompia "annoksia", ite ainakin allekirjoitan tämän.. Seksi on huume siinä missä ruoka, viina, laittomat huumeetkin.

Matsina

• Vieras
« Vastaus #47 : 10.02.2017, 03:51 »
"Täysi orgasmi", joka kestää kauan. Sitä vaan makaa silmät kiinni eikä se hyvä olo lopu. Orgasmin lahjoittaja istuu vieressä, hymyilee tyytyväisyyttään ja silittää päätä. Sen jälkeen koko maailma on järjestyksessä ja kaikki hyvin. Ja sitten toinen samanlainen...

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #48 : 21.02.2017, 01:28 »
Sellainen, että olo on aivan voimaton laukeamisen jälkeen. Kun ei jaksa heti tehdä laukeamisen jälkeen muuta kuin maata sängyssä, niin kertoo mielestäni, että kyseessä oli hyvä orgasmi. :D

SirianSub

• Vieras
« Vastaus #49 : 21.02.2017, 12:00 »
Parhaat orgasmit on tullut aina koettua parisuhteessa, kun muitakin tunteita on pelissä kuin pelkästään himoa ja kiihkoa.
Yleensä siitä orkusta on seurannut itkunsekaista naureskelua. Sellainen tunne, et pakahtuu onnesta ja rakkaudesta. Tollaset orkut on jääneet mieleen siitäkin syystä, että mä en edes saa helposti.

Nvriih

• Vieras
« Vastaus #50 : 21.02.2017, 21:45 »
Parhaat orgasmit on tullut aina koettua parisuhteessa, kun muitakin tunteita on pelissä kuin pelkästään himoa ja kiihkoa.

Sama homma itsellä. :)

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #51 : 21.02.2017, 22:40 »
Yleensä siitä orkusta on seurannut itkunsekaista naureskelua. Sellainen tunne, et pakahtuu onnesta ja rakkaudesta. Tollaset orkut on jääneet mieleen siitäkin syystä, että mä en edes saa helposti.

Sama myös mulla, yleensä. Mut on joitain huikeita poikkeuksia. Silloinkin on tullut vahva luottamuksen ja yhteyden tunne, kun uuden ihmisen kanssa oon kokenut ikimuistoista seksiä ja/tai ikimuistoisen/sia orgasmeja. Mut on se kyllä paras tunne maailmassa (mulle ainakin) kokea olevansa syvästi rakastettu ja saada rakastaa sydämen kyllyydestä  :love:

momoi36

• Vieras
« Vastaus #52 : 22.02.2017, 09:31 »
Sellainen mikä on niin iso että itku tullee, kroppa vääntäytyy täristen sikiöasentoon ja mieli on aivan muissa sfääreissä. Oih. Nyt tuli taas ikävä semmosta tunnetta, viime kerrasta on jäätävän pitkä aika.  ???

No nyt ollaan back in da game ja tuommosia isoja tulleeki useasti. ja tuotaki isompia orkkuja on tullu. Herran jestas, anaaliorkku riiputuksessa ja oisin lähteny lentoon jos en olis ollu niin hyvin kiinni..  :-* siitä tuli jopa orkkukrapula.... saatto se johtua niistä köysistäki...  ::)

TEGAMi

• Vieras
« Vastaus #53 : 22.02.2017, 10:54 »
Multiple joka käy jo hieman kipeääkin, joka lisää vaan halua saada lisää. ::)