Kirjoittaja Aihe: Millainen orgasmi on paras?  (Luettu 15523 kertaa)

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Millainen orgasmi on paras?
« Vastaus #30 : 31.01.2017, 08:49 »
Kyllä orkut on kivoja, ja ihania. Mut se matka siihen orkkuun.... :love:

Komppaan!  :love: Parhaat orkkuni ovat ehdottomasti olleet kovan anelun, kiusaamisen ja työn takana. Paljon edgingiä, kivulla kiusaamista ja litimäräksi kostumista ennen suuuuuuuurta O:ta  :love:

Jouni

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
« Vastaus #31 : 31.01.2017, 09:19 »
Aamusuikkarin aikainen kahvia juodessa, varsinkin jos kahvi on hyvää....

Angelika

• Vieras
« Vastaus #32 : 31.01.2017, 10:10 »
Täytyy lisätä vielä, että omien parhaiden orkkujen jälkeen hyvänä kakkosena tulevat toisten pilatut  >:D :love:

CmdD

« Vastaus #33 : 31.01.2017, 12:08 »
Sellainen jota on pitkitetty, omasta tai toisen tahdosta, ja jonka jälkeen särkee päätä, siitä tietää että tärähti kunnolla!

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #34 : 31.01.2017, 16:10 »
Mulla ei onneks tuu päänsärkyä orkun jälkeen, ellei jo valmiiksi särje päätä. Inhoan päänsärkyä muutenkin sillon harvoin kun sitä on.

Heh, mulla taas toisin kuin Angelikalla ihaninta omien hyvien orkkujen jälkeen on nähdä toisen nauttivan kunnolla. Ihanin orkku koskaan omieni jälkeen oli, kun miesystäväni sai erään päihdeaineen vaikutuksen alaisena tänä uutena vuotena yli 10 minuuttia kestävän eturauhasorgasminsa ja samalla ensimmäisen muulla tavalla saadun kuin penisstimulaatiolla. Siinä olin kyl ihan haltioissani, kuin lumottuna ja kumpikin muistaa hetken varmaan loppuiän. Molemmat hämmästeltiin, et ai onko tällaset miehellekin mahdollisia :) Mies sanoi, et oli ylivoimaisesti paras orkku ikinä ja et ymmärtää nyt mua hieman paremmin... Voi kun saisin annettua vastaavan vielä joskus, jollekulle :) Mut eturauhashierontaa ei oo ton jälkeen nyt tehty vielä.

momoi36

• Vieras
« Vastaus #35 : 31.01.2017, 20:38 »
Sellainen mikä on niin iso että itku tullee, kroppa vääntäytyy täristen sikiöasentoon ja mieli on aivan muissa sfääreissä. Oih. Nyt tuli taas ikävä semmosta tunnetta, viime kerrasta on jäätävän pitkä aika.  ???

Kulkuri

• Vieras
« Vastaus #36 : 31.01.2017, 21:01 »
Toiselle tehty!

Henriettachinaski

• Vieras
« Vastaus #37 : 05.02.2017, 09:15 »
Ihana tuo katoaminen karkkimaahan!  :love:
No siis vaihtelu. Pitkittäminen. Alussa niin tappavan hitaasti ja kokeilevasti, että tekee mieli itkeä että saisi lisää kosketusta. Lopussa taas niin rajusti että sattuu, ja itkee ihan muista syistä. Tykkään dirty talkingista, se kruunais tän hetken. Katsekontakti, toisen vartalo mieluusti lähellä tai edes kädestäpito laukeamisen hetkellä. Pieni pala vaniljaa kivun sekaan. Sit nyyhkytystä toisen sylissä.

Muistaako joku Monican orgasmikuvauksen Frendeistä? Tuli vain mieleen, olin supernuori kun näin tuon ja mietin edelleen että voi luoja.. mitä nuo 7 aluetta ovat. https://www.youtube.com/watch?v=mdK6LVDI3kg 
« Viimeksi muokattu: 06.02.2017, 12:39 kirjoittanut Henriettachinaski »

Peruspulu

• Vieras
« Vastaus #38 : 05.02.2017, 15:16 »
Sellainen tulivuorenpurkaus, jonka pystyy vain Tosimies naiselle aikaan saamaan.  ;)

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #39 : 05.02.2017, 19:32 »
Paras on sellainen kun lelu orkun jälkeen tärisee kyrpä sisällään ja kun vähän kyrpää liikuttaa niin tärisee voimakkaammin  :P
Varsinkin jos oon itse saanut samaan aikaan mutta myös ilman omaa tulemista tuo on parasta mitä äkkiä tuli Mieleen  :P

Nvriih

• Vieras
« Vastaus #40 : 05.02.2017, 21:30 »
Sellainen, jossa saa huutaa kunnolla. Joo, joidenkin mielestä on kiihottavaa joutua pidättelemään ääniä mutta kyl mää sanon, että kun sitä hyssyttelyä joutuu harrastaa jatkuvasti niin ai että se tekee hyvää kiljua, huutaa ja karjua oikein kunnolla. Viimekerrasta onkin jo aikaa liian paljon.  :'(

Shakesbear

• Vieras
« Vastaus #41 : 05.02.2017, 21:35 »
Sellainen, jonka sain tänään käyttämällä narttuni kalua hieromasauvana. Eli hitaasti rakentuva, tasoittain purkautuva. Itseaiheutettu, mielellään vielä juuri näin, että toinen osapuoli vaan todistaa sen mutta ei tavallaan ole osallinen.  8)

submit

• Vieras
« Vastaus #42 : 05.02.2017, 21:40 »
Sellainen joka saa rakastamaan enemmän.

Ansku

• Vieras
« Vastaus #43 : 05.02.2017, 21:59 »
Sellainen, jossa saa huutaa kunnolla. Joo, joidenkin mielestä on kiihottavaa joutua pidättelemään ääniä mutta kyl mää sanon, että kun sitä hyssyttelyä joutuu harrastaa jatkuvasti niin ai että se tekee hyvää kiljua, huutaa ja karjua oikein kunnolla. Viimekerrasta onkin jo aikaa liian paljon.  :'(

Aamen! Oli ihanaa päästä vaihteeksi huutamaan, kun muksu oli hoidossa!!! ..tarvii varmaan naapuria hetkeen moikata. :D

Pifk

• Uusi asiakas
  • *
  • Hyviä kokemuksia etsimässä
  • Galleria
« Vastaus #44 : 06.02.2017, 12:16 »
Sellainen minkä sain perjantaina, pari viikkoa häkissä oloa takana ja ainoastaan kiusausta saatuna. Ensin vaimolle nautintoa oraalisesti ja sträppärin kera, muutamat orgasmit hänelle. Sitten oli minun vuoro, sängylle makaamaan sidottuna, häkki pois ja vaimo alkoi töihin. Liukkarin kera useampi edge ja tietenkin minulla vastuulla kertoa ettei mennä liian pitkälle ja tule ilman lupaa. Sitten muutama turmeltu orgasmi jotka tuntuivat taivaalliselta, mutta sitä oikeaa jäi kuitenkin odottamaan, vaimo vielä ivallisesti naureskeli kun kassit tyhjeni "ilmaan".  Vaimo kysyi haluatko oikeastikkin tulla ja tietenkinhän sitä meni pyytämään oikeaa. Vaimo jatkoi hommia ja kun sanoin olevani tulossa hän ei lopettanut vaan ennemminkin kiristi tahtia ja puristi lujempaa ja ei muuten lopettanutkaan vaan jatkoi ja jatkoi ja minä kieriskelin tuskissani kun nuppi oli jo todella herkkänä. Tulin siis kunnolla, mutta ei se nautinnollista ollutkaan loppuen lopuksi.

Oli kuitenkin paras sessio ikinä.