Äänestys

Tehdäänkö Vantaallekin miitti?

Olen kiinnostunut (1-4 krt/kuukausi)
30 (40.5%)
Olen kiinnostunut (harvemmin)
10 (13.5%)
Torello
16 (21.6%)
Hemingways
7 (9.5%)
Herta´s pub
5 (6.8%)
Ei koske minua tällä hetkellä
6 (8.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 19

Äänestys päättynyt: 05.02.2014, 13:53

Kirjoittaja Aihe: The Vantaan miitti tiistaisin ravintola Torellossa klo 18 -->  (Luettu 42820 kertaa)

Pappa

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 83
  • kik mikahenrik
  • Galleria
Jos piipahtaa mopolla

Jake

Hesaria tulin jo lueskelemaan. Parkkeerasin tulosuunnasta oikealle puolelle ikkunoiden alle. Jos olet uusi, mut tunnistaa Hesarista ja sänkitukan lisänä olevasta takaraivon/niskan letistä.

Wibbe

  • Vieras
Kivaa oli.  Sitten tuli Jouko :o

Jake

Jouko?

Wibbe

  • Vieras
Jouko ei kuulunut joukkoon vaan oli randomhumalainen joka halusi kertoa meille monia asioita.

Jake

 ;D  ;D  ;D

Sitä varten on henkilökunta...  ;)  8)

mose

  • Vieras
;D  ;D  ;D

Sitä varten on henkilökunta...  ;)  8)

Tarkoitatko sitä elämäänsä vittuuntunutta henkilökuntaa joka laskuttaa asiakkaitaan miten huvittaa eikä osaa perusmatikkaa? :D

Jake


Tarkoitatko sitä elämäänsä vittuuntunutta henkilökuntaa joka laskuttaa asiakkaitaan miten huvittaa eikä osaa perusmatikkaa? :D

Joo, juuri niin... Ja seteleiden värikin tuntuu olevan hakusessa.

Meillähän oli taas juttua, että vaihdetaan paikkaa. Kesällä voisi tietysti sopia (vaikka Heurekalle) puistomiitin. SIellä pääsisi vessaankin ilmaiseksi. Mutta toki joku varapaikka olisi hyvä olla sateen sattuessa?  :-\

Mutta, onko ideoita paikasta? Osa tykkäisi myös syödä, mutta myös edullinen hinta olisi kiva. MItes joku "oikea" ravinteli, mitä löytyy Tiksistä useita? Esim. joku etninen?

Rivopunkkari

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 96
  • Diagnoosi: Keskivaikea puremishäiriö.
  • Galleria
Paikanvaihto alkas kyllä oikeesti olla paikallaan, tuntuu et ihan joka kerta saa vääntää sovituista alennuksista.

Wibbe, joukossa tyhmyys tiivistyy...  >:D

Nallu

Mulle sopii myös paikanvaihto :)
Baareja Tiksistä löytyy, onko kukaan käynyt testaamassa joskus mietittyä Pinkkua? Jos oikeita ravintoloita miettii niin varmaan tarttis etukäteen kysyä onnistuuko pöytien varaus vastaavalla periaatteella kuin nyt, vai pitäiskö tehdä ravintolamiittejä aina välillä?

mai

  • Vieras
Ootteko tänään Tortussa vai lähteneet tutkimaan lähiseutujen tarjontaa?

Wibbe

  • Vieras
Ootteko tänään Tortussa vai lähteneet tutkimaan lähiseutujen tarjontaa?
miitti on tiistaisin eli eilen.

mai

  • Vieras
Joten... olitteko eilen Tortussa vai katsastamassa uusia mestoja?

Jake

Nyt tarvittas immeiset paikkaehdotuksia, mä nääs jätän ensi viikosta lähtien Tortun väliin...

Potulny

No onhan siellä vaikka mitä.

Pinkku, Shamrock, Amarillo, Hertas, Hemingway's, kinkit joiden nimee en muista, Old Story...

Mulle ja moselle käy kaikki ;)