Äänestys

Tehdäänkö Vantaallekin miitti?

Olen kiinnostunut (1-4 krt/kuukausi)
30 (40.5%)
Olen kiinnostunut (harvemmin)
10 (13.5%)
Torello
16 (21.6%)
Hemingways
7 (9.5%)
Herta´s pub
5 (6.8%)
Ei koske minua tällä hetkellä
6 (8.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 19

Äänestys päättynyt: 05.02.2014, 13:53

Kirjoittaja Aihe: The Vantaan miitti tiistaisin ravintola Torellossa klo 18 -->  (Luettu 42770 kertaa)

prinsessaleia

  • Vieras
Vs: Vantaan The Miitti
« Vastaus #45 : 18.01.2014, 18:03 »
En tiedä, miksen ole vastannut tänne kun luulin vastanneeni..olen kiinnostunut tulemaan jos satun silloin sinne. Esim. 6-7.2. olen maisemissa, jos silloin sattuu olemaan miittiä :)

Jake

Vs: Vantaan The Miitti
« Vastaus #46 : 18.01.2014, 20:10 »
Eikös nuo ole to-pe? Silloin ihmisiä kokoontuu Espoossa, siitä on toinen ketju, josta näkee keitä tulossa paikalle. Mutta saa tiistaisin Tikkurilaankin tulla, 28.1. aloitamme Vantaalla.

prinsessaleia

  • Vieras
Vs: Vantaan The Miitti
« Vastaus #47 : 19.01.2014, 19:48 »
Niin, sitä tarkoitin, että jos vantaan miittejä alkaa olla tiheämmin niin esim. tuolloin vois olla mahdollista tulla.. en kyl viitsi lähteä espooseen asti tikkurilasta kun aamulla pitää olla skarppina  ;D

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 388
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Vantaan The Miitti
« Vastaus #48 : 19.01.2014, 22:50 »
Eli ti 28.1. klo 18 -> todennäk Torellossa? Tallennettu kalenteriini.

Nallu

Kertokaas ny, mistä mä teidät tunnistan? Neilikka rintapielessä? Joku vakkaripöytä vai kenties salainen kädenpuristus? :))

Jake

Eli Vantaan miitti tiistaisin ravintola Torellossa klo 18 -->

Pöytä on ovesta heti vasemmalla ikkunapöytä. Alennuksen saa näyttämällä istuvansa ko. pöydässä tai sanomalla osallistuvansa Vantaan miittiin. Tulevaisuus näyttää, miten homma alkaa toimimaan.

Tervetuloa kaikki!  8) 

Jake

Wiben kanssa oli puhetta, että otetaan mukaan myös Carcassonne, jos joku/jotkut innostuvat pelaamaan rupattelun ohella...  8)

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Tulossa paikalle  :love: Carcassonnella tai ilman

FreyasValkyrie

  • Vieras
Onko tarkoituksena tehdä tapaamisesta joka viikkoinen häppeninki vai 2 kertaa kuussa oleva samassa paikassa, samaan aikaan? Tää on hirmu hyvä idis ja tosi kivassa paikassa. Harmi, kun en pääse tulemaan huomenna, mutta seuraavalla kerralla takuulla iskeydyn mestoille.  :love:

Jake

Ainakin mä ajattelin olla siellä ihan joka tiistai ja pervoseura toki kelpaa!  8) Ja veikkaanpa, etten tule olemaan siellä kertaakaan yksin...  ::)

Wibbe

  • Vieras
Tänään tänne!

submit

  • Vieras
Hyvä, että Vantaallakin on lopulta oma miitti. Se on meille stadilaisillekin kiva tapa tavata kauempana radan varressa asuvia kanssapervoja :)

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Jospas sitten lähtisi matkaan niin ehtisi perille ajoissa...

Nallu

Minäkin tulen paikalle!

Jake

Hyvä, että Vantaallakin on lopulta oma miitti. Se on meille stadilaisillekin kiva tapa tavata kauempana radan varressa asuvia kanssapervoja :)

Heh, joo, tänne susirajalle kannattaa tulla tutustumaan maalaisiin! :)