Äänestys

Tehdäänkö Vantaallekin miitti?

Olen kiinnostunut (1-4 krt/kuukausi)
30 (40.5%)
Olen kiinnostunut (harvemmin)
10 (13.5%)
Torello
16 (21.6%)
Hemingways
7 (9.5%)
Herta´s pub
5 (6.8%)
Ei koske minua tällä hetkellä
6 (8.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 16

Äänestys päättynyt: 05.02.2014, 13:53

Kirjoittaja Aihe: The Vantaan miitti tiistaisin ravintola Torellossa klo 18 -->  (Luettu 52454 kertaa)

prinsessaleia

• Vieras
Vs: Vantaan The Miitti
« Vastaus #45 : 18.01.2014, 18:03 »
En tiedä, miksen ole vastannut tänne kun luulin vastanneeni..olen kiinnostunut tulemaan jos satun silloin sinne. Esim. 6-7.2. olen maisemissa, jos silloin sattuu olemaan miittiä :)

Jake

• Vieras
« Vastaus #46 : 18.01.2014, 20:10 »
Eikös nuo ole to-pe? Silloin ihmisiä kokoontuu Espoossa, siitä on toinen ketju, josta näkee keitä tulossa paikalle. Mutta saa tiistaisin Tikkurilaankin tulla, 28.1. aloitamme Vantaalla.

prinsessaleia

• Vieras
« Vastaus #47 : 19.01.2014, 19:48 »
Niin, sitä tarkoitin, että jos vantaan miittejä alkaa olla tiheämmin niin esim. tuolloin vois olla mahdollista tulla.. en kyl viitsi lähteä espooseen asti tikkurilasta kun aamulla pitää olla skarppina  ;D

Ruusu

• Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
« Vastaus #48 : 19.01.2014, 22:50 »
Eli ti 28.1. klo 18 -> todennäk Torellossa? Tallennettu kalenteriini.

Nallu

Kertokaas ny, mistä mä teidät tunnistan? Neilikka rintapielessä? Joku vakkaripöytä vai kenties salainen kädenpuristus? :))

Jake

• Vieras
Eli Vantaan miitti tiistaisin ravintola Torellossa klo 18 -->

Pöytä on ovesta heti vasemmalla ikkunapöytä. Alennuksen saa näyttämällä istuvansa ko. pöydässä tai sanomalla osallistuvansa Vantaan miittiin. Tulevaisuus näyttää, miten homma alkaa toimimaan.

Tervetuloa kaikki!  8) 

Jake

• Vieras
Wiben kanssa oli puhetta, että otetaan mukaan myös Carcassonne, jos joku/jotkut innostuvat pelaamaan rupattelun ohella...  8)

Dominatrix

• V.I.P.
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Tulossa paikalle  :love: Carcassonnella tai ilman

FreyasValkyrie

• Vieras
Onko tarkoituksena tehdä tapaamisesta joka viikkoinen häppeninki vai 2 kertaa kuussa oleva samassa paikassa, samaan aikaan? Tää on hirmu hyvä idis ja tosi kivassa paikassa. Harmi, kun en pääse tulemaan huomenna, mutta seuraavalla kerralla takuulla iskeydyn mestoille.  :love:

Jake

• Vieras
Ainakin mä ajattelin olla siellä ihan joka tiistai ja pervoseura toki kelpaa!  8) Ja veikkaanpa, etten tule olemaan siellä kertaakaan yksin...  ::)

Wibbe

• Vieras
Tänään tänne!

submit

• Vieras
Hyvä, että Vantaallakin on lopulta oma miitti. Se on meille stadilaisillekin kiva tapa tavata kauempana radan varressa asuvia kanssapervoja :)

Dominatrix

• V.I.P.
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Jospas sitten lähtisi matkaan niin ehtisi perille ajoissa...

Nallu

Minäkin tulen paikalle!

Jake

• Vieras
Hyvä, että Vantaallakin on lopulta oma miitti. Se on meille stadilaisillekin kiva tapa tavata kauempana radan varressa asuvia kanssapervoja :)

Heh, joo, tänne susirajalle kannattaa tulla tutustumaan maalaisiin! :)