Äänestys

Tehdäänkö Vantaallekin miitti?

Olen kiinnostunut (1-4 krt/kuukausi)
30 (40.5%)
Olen kiinnostunut (harvemmin)
10 (13.5%)
Torello
16 (21.6%)
Hemingways
7 (9.5%)
Herta´s pub
5 (6.8%)
Ei koske minua tällä hetkellä
6 (8.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 19

Äänestys päättynyt: 05.02.2014, 13:53

Kirjoittaja Aihe: The Vantaan miitti tiistaisin ravintola Torellossa klo 18 -->  (Luettu 44084 kertaa)

Nallu

ja eikös yleensä ensimmäiset oo olleet paikalla siinä kuuden maissa? :)

isabella

Härre gud, ei niin aikaisin ehdi millään ::) :)) Eiköhän me tulla vasta kahdeksan aikaan. Haluaisiko joku vielä valistaa ei-vantaalaista että mikä se Pinkku on? Se ei taida olla paikan oikea nimi?

Potulny

Pinkku on Pingviini ja löytyy siitä raitin päästä Tarjoustaloa vastapäätä :)

isabella

Kiitos tiedoista :)

Huntress

• Vieras
Ich komme auch!

Potulny

Täällä ollaan, alakerrassa ison pöydän äärellä ;)

Jake

Vs: The Vantaan miitti tiistaisin klo 18 --> PAIKKA?
« Vastaus #216 : 13.06.2014, 08:33 »
Kuten arvelinkin, Old Storyssä on ensi tiistaina jalkapalloa, eli lienee huono paikka. Mitäs tehdään? Potkupalloa tosin saattaa olla ihan joka paikassa, myös Pingviinissä...  ??? 

Potulny

Voi hitsi. Hyvällä kelillä pystyis varmaan jalkautuun ulkotiloihin, mutta pahasti näyttää siltä että tiistaina on märkää. Onkohan Lahdessa kanssa miittimesta futistettu?

isabella

Pingiivin baarimikko sanoi että ensi viikolla on futista mutta ollaan (tai siis olette, minä en ole tulossa kun olen toisella puolella maailmaa :))) tervetulleita kyllä sinne toiselle puolelle missä ei ole telkkaria. Ja epäili että ei niitä matsinkatsojia kovin paljoa tule.

Potulny

Pinkussa nähdään sitten tänään. Tullaan mosen kanssa varmaan vähän kuuden jälkeen.

Jake

Joo, mäkin noihin aikoihin. Täytyy katsoa, mikä oli se se kulma, jos potkupallo vähiten häiritsee.

Fighter

• Vieras
Pumppi päälle ja sitten paikalle kahvia latkimaan. Mukavaa saada illalle rientoa.
 :-X

Nallu

Tänään Pinkku vai pitikö testata jotain muuta?

Jake

No se oikea ravinteli mistä puhuimme, menee kiinni jo 21, joten ei liene sopiva vaihtoehto. Kai taas pohdimme asiaa Pingviinissä tänään?  ;D

mose

• Vieras
Pinkku it is  ;)