Äänestys

Tehdäänkö Vantaallekin miitti?

Olen kiinnostunut (1-4 krt/kuukausi)
30 (40.5%)
Olen kiinnostunut (harvemmin)
10 (13.5%)
Torello
16 (21.6%)
Hemingways
7 (9.5%)
Herta´s pub
5 (6.8%)
Ei koske minua tällä hetkellä
6 (8.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 19

Äänestys päättynyt: 05.02.2014, 13:53

Kirjoittaja Aihe: The Vantaan miitti tiistaisin ravintola Torellossa klo 18 -->  (Luettu 44085 kertaa)

lumivalko

• Vieras

zognored

• Vieras
Torttu on tyhjänä.

zognored

• Vieras
Mitenkäs alkavalla viikolla?

Wibbe

• Vieras
Miltä se pinksu vaikutti? Oisko se sit seuraava miittipaikka. On luvattu sadetta joten sisätilat olis toivottavia...

:pingu: :pingu:

Potulny

Tänne taas tulossa jahka vaan olis paikka selvillä

-Kumi-

• Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Galleria
Mennään Pingviiniin Siellä oltiin viikko sitten Mitäpä ovat muut mieltä? Haetaan myös Torelloon eksyneet mukaan

Wibbe

• Vieras
Mennään
Pingviiniin Siellä oltiin viikko sitten Mitäpä ovat muut mieltä? Haetaan myös Torelloon eksyneet mukaan

Komppaan

Potulny

Pinkku it is. Tulossa siis  ;D

Wibbe

• Vieras
Tää otsikko pitäs varmaan muuttaa? Ettei kukaan ny eksy Torelloon vaan tulee siihen hassuun elukkaan eli Pingviiniin.

Jake

Niin, onko Pinkku sitten se paikka, johon ollaan jäämässä tulevaisuudessakin?

Larry Hagman

• Vieras
Jep. Mäkin eksyin pinkkuun ohimennessä. Onneks oli tuttuja naamoja ikkunapöydässä.
Pinkussa on sitä paitsi Addams Family flipperikin

Potulny

Mulle käy mikä vaan, Pinkun musa kuitenkin ajoittain, sanoisinko, ei välttämättä parhaalla mahdollisella tavalla vanhaa ;D

Potulny

Onkos huomenna miitti? Ja missäs ollaan?

isabella

Toivottavasti on koska me ajateltiin Kanin kanssa tulla katsomaan periferian menoa ;) Mutta joo, minuakin kiinnostaa missä se on. Ja mihin aikaan?

Dominatrix

• V.I.P.
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Hei,
tavatkaa pinkussa ja tulemme kun ehdimme. Ja päätetään illan aikana, että mitä tehdään ja missä jatkossa tavataan... = vaihdetaan ketjun nimi sitten kun ollaan saatu päätös aikaan.
Jake ja Trixi