Äänestys

Tehdäänkö Vantaallekin miitti?

Olen kiinnostunut (1-4 krt/kuukausi)
30 (40.5%)
Olen kiinnostunut (harvemmin)
10 (13.5%)
Torello
16 (21.6%)
Hemingways
7 (9.5%)
Herta´s pub
5 (6.8%)
Ei koske minua tällä hetkellä
6 (8.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 19

Äänestys päättynyt: 05.02.2014, 13:53

Kirjoittaja Aihe: The Vantaan miitti tiistaisin ravintola Torellossa klo 18 -->  (Luettu 42816 kertaa)

Jake

Old Storyssä kävin, mutta siellä on joka ilta urheilua töllöstä, sporttibaari kun on. Hemingway's on melko pieni. Hertaksessa on karaååkkea joka ilta, alkaa muistaakseni ysiltä. Pitäsköhän kokeilla siis tuota Pinkkua?

Potulny

Pinkku vois kyllä sit olla paras vaihtis  :-\

Nallu

Mä kannatan Pinkkua, karaoke- ja urheilubaarit ahdistaa :P
Käyttekö jo ens viikolla testaamassa? (mä en taaskaan pääse paikalle)

Potulny

Meiltä jää kanssa ens viikko välistä   :-\

Jake

Jake & Trixi jää kans pois tällä kertaa, miettikää muut mitä teette - käykää vaikkapa tsekkaamassa se Pingviinin alakerta?  ::)

zognored

  • Vieras
Tehkää joku yksimielinen päätös asiasta. Minä kyllä tulossa kaikin näkymin niin tietää mihin tulla.

shadow_witch

  • Vieras
Joop mie tulisin myös mutta minne...:D

shadow_witch

  • Vieras
Kävin kysymässä onko pingviinillä antaa ale mikäli tullaan sinne lupasi kysellä ravintola päälliköltä...tämä kerta vielä torellossa koska allekirjoittaneella ei ole varaa juoda edes vettä noin kalliissa paikassa ilman aleja...+ne jotka ei täällä aktiivisesti miitistä lue ilmeentyy kuitenkin torelloon...

zognored

  • Vieras
Komento takaisin, Torellossa ei enää ole meille edes varauksia joten emme taida olla enää syystä tai toisesta tervetulleita. Saatiin Pingviinissä 50 senttiä pois ison limun hinnasta. Ei silti halvin mahdollinen, mutta vaikuttaa Torello menetetyltä mestalta.

Jake

"ei oo kuulemma varausta enää meillä". Varmaan siksi, että en päivystänyt siellä neljästä eteenpäin - kertoo paikasta aika paljon...

Mutta, mihin siis parkkeerataan ens kerralla?!!  C:-)  Vink vink!

Jake

Ehdotan siis, että kokoonnumme Pinkkuun ens kerrasta lähtien ja mietitään paikka. Pormestari olisi toki yks vaihtoehto, voin käydä kysymässä, jos kannatetaan.

zognored

  • Vieras
Meitä on nyt kaksi Pingviinissä ja ainakin muutama lisää tulossa. Toivottavasti joku löytää tänne meidän lisäksi.

Jake

Hienoa! Kertokaa toki, että yleensä meitä on ollut yli 10, viimeksi 14...  :) Se baari näyttää oleva aina tyhjänä, luulisi että kiinnostuvat uusista vakioasiakkaista?!

Ei kai kannata vielä muuttaa ketjun nimeä...?

zognored

  • Vieras
Joo, rupateltiin tuossa jonkun aikaakin ja vaikutti ihan avoimen ilahtuneelta. Täällä ei tosiaan ole paria hassua ihmistä enempää. Ei meikäläisiäkään sen puoleen.

Jake

Osa mennee Torttuun, voisiko joku käydä kattomassa Tortussa onko siellä porukkaa?