Äänestys

Tehdäänkö Vantaallekin miitti?

Olen kiinnostunut (1-4 krt/kuukausi)
30 (40.5%)
Olen kiinnostunut (harvemmin)
10 (13.5%)
Torello
16 (21.6%)
Hemingways
7 (9.5%)
Herta´s pub
5 (6.8%)
Ei koske minua tällä hetkellä
6 (8.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 19

Äänestys päättynyt: 05.02.2014, 13:53

Kirjoittaja Aihe: The Vantaan miitti tiistaisin ravintola Torellossa klo 18 -->  (Luettu 42775 kertaa)

Nallu

Pakko jättää tällä kerralla väliin, pitäkää hauskaa!  :)

Jake

eikös Lahdessa ole miitit kans välillä tiistaisin...? Mitäs jos otettas joku kerta ja lähettäs joukolla käymään siellä? :) Se toki vaatii hieman aikataulusuunnittelua ja autoja, varmaan neljän pitäs lähteä autolla? Mä ainakin mielelläni maksasin bensakuluja ja tulisin silti ajoissa takas "sivistyksen" pariin :D . Tai vsaanen autonkin tarvittaessa? Oma kokemukseni muista miiteistä on ollut pelkästään hyvä ja eihän sitä koskaan tiedä, innostuisivatko "nekin" joskus tänne Stadin maalaiskuntaan innostuisivat vastavuoroisesti lähtemään...

Mutta nyt täällä Vantaalla :)

isabella

Ei hassumpi idea. Toki Vantaa ja Lahti onkin melkein sama, molemmat jossain käsittämättömässä periferiassa ;D

Nallu

^mutta Lahteen ei pääse seutulipun hinnalla ;)

Kortittomana ihmisenä olisin mukana kyytiläisenä, Jakea myötäillen osallistun minäkin mielelläni bensakuluihin :)

mai

  • Vieras
Voisin tulla pelailemaan vähän :3 Jos löytyy kiinnostuneita, voisin ottaa mahjong-setin mukaan.

Huntress

  • Vieras
No, pelataanko me tänään mahjongia Torellossa vai tehdään ekskursio Lahteen?

Jake

Sitä pitäs kai suunnitella vähän etukäteen, nyt tulee varmaan liian nopeasti...?

Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
Tällä kertaa minä skippaan miitin, ellen sitten jaksa raahautua klo 21 jälkeen kun pyykkivuoroni loppuu - Espoossa.

mai

  • Vieras
Unohduin puuhailemaan kotona, mutta olen Torellossa noin puolen tunnin sisällä. Mahjong-välineet kaiken varalta mukaan :3 Ajattelin viihtyä paikalla piirrellen tai muuten puuhastellen ainakin iltayhdeksään joten myöhäisemmätkin tulijat mukaan vaan.

Jake

Mä joudun skippaamaan tänään kokouksen takia. Tästä alkaa tulla tapa, jo toisen kerran historian aikana...  ;D

Pitäkää muut hauskaa!  :)

Nallu

Mä jätän välistä myös, ääni on edelleen kateissa ja flunssaa pukkaa. peeveli!

Wibbe

  • Vieras
Jaa täällon kaks ketjua Torellon miitistä :D. Joko me jakauduttiin???
Näyttää että osallistujamäärä on vähäinen joten skippaan tänkin. Ens kerran pääsen ehkä sitten kuukauden päästä :D

Bootes

  • Vieras
Enpä sitten taida lähetä ensivisiitille tällä kertaa... ja itse asiassa on töitäkin vielä ihan halvatusti. Ehkä ensi viikolla.

Nunhunter

Ekaa kertaa käymässä
Tikkurilassa mutta onko täällä ketään?  En ainakaan tunnista ketään...

Nallu

^sisäänkäynnistä heti vasemmalla puolella olevat pöydät on yleensä meille varattuina (2 kpl, isompi ja pienempi), eli jos joitain on paikalla niin siellä. Huikatkaa joku jos ootte paikalla :)