Baarin kannatusmaksut
Nämä ovat aika monimutkaisia juttuja. Minähän olen niin arkkisubi (ja vielä niin alkutaipaleella, että jaksaa olla ehdoton ), että en haluaisi alistua switchille, enkä periaatteessa myöskään nähdä herraani sidottuna, tai ainakaan mitenkään alennettuna. Toki olisi eri juttu, jos kyse olisi hänelle puhtaasti oppimiskokemuksesta, johon ei varsinaisesti liittyisi mitään tunteita, se nyt ei minua haittaisi. Mutta en haluaisi nähdä alistajaani alistumassa.Molemmat ovat henkilökohtaisia preferenssejä, joille en vain yksinkertaisesti voi mitään, enkä ole sanomassa, että switchit eivät ole oikeita mastereita jne jne. Olen myös ollut huomaavinani asenteissani pientä lientymistä, joten tämä voi olla subielämänvaihe-kysymyskin.
Mitä väliä jos kaikki on leikkiä ?Eihän kunnioitusta sillä voi ansaita.
Lainaus käyttäjältä: misuli_n - 04.06.2011, 08:27Mitä väliä jos kaikki on leikkiä ?Eihän kunnioitusta sillä voi ansaita.Leikki on monelle kuolemanvakavaa.
Master voi olla switch, ja saada vielä lisätyydytystä siitä, että häntä alistetaan oman subinsa nähden.
Kysynkin arvon subeilta: Olisko sellainen kiihottava, ei-kiihottavaa vai veisikö se peräti masterisi arvovallan?
mitä mieltä olette, kuinka paljon olisi merkitystä D-persoonoiden sukupuolilla? mD->fD? fD->mD? fD->fD? tai mD->mD? Entä kuinka paljon mielestänne vaikuttaisivat s:ien sukupuolet?