Kirjoittaja Aihe: Mitä jos masterisi sidotaan?  (Luettu 33679 kertaa)

Pip

Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #45 : 23.05.2015, 20:59 »
Mä olen ollut köysissä ihan pelkkää kuvaa varten, enkä ole missään vaiheessa kokenut oloani alisteiseksi.

Mei

« Vastaus #46 : 23.05.2015, 21:00 »
Sitominen ja alistaminen EIVÄT VÄLTTÄMÄTTÄ ole synonyymeja. Mutta harvemmin Dominoivat sinne köysiin haluavat, elleivät itse ole harjoittelemassa sidontaa tms. Jos nyt mennään vaikka ihan sinne alkulähteille, MIKSI ihmisiä on sidottu... ;)
Ei kai sil oo hirveesti välii kun puhutaan yksittäisten ihmisten mieltymyksistä tai motiiveista. Mun mielestä sitominen on toisinaan ihan hauskaa, vaikka oon subi.

submit

• Vieras
« Vastaus #47 : 23.05.2015, 21:07 »
Mä olen ollut köysissä ihan pelkkää kuvaa varten, enkä ole missään vaiheessa kokenut oloani alisteiseksi.
Oliskos taikasanat "ihan pelkkää kuvaa varten" ;)

submit

• Vieras
« Vastaus #48 : 23.05.2015, 21:08 »
Sitominen ja alistaminen EIVÄT VÄLTTÄMÄTTÄ ole synonyymeja. Mutta harvemmin Dominoivat sinne köysiin haluavat, elleivät itse ole harjoittelemassa sidontaa tms. Jos nyt mennään vaikka ihan sinne alkulähteille, MIKSI ihmisiä on sidottu... ;)
Ei kai sil oo hirveesti välii kun puhutaan yksittäisten ihmisten mieltymyksistä tai motiiveista. Mun mielestä sitominen on toisinaan ihan hauskaa, vaikka oon subi.
Nimenomaan, ei olekaan väliä muuten kuin yksilötasolla - mitä kukin omassa päässään tai suhteessaan kokee :)

Sindy68

• Vieras
« Vastaus #49 : 23.05.2015, 21:46 »
Ei se Hänen arvovaltaansa alentaisi, kun juttu tehdään kuitenkin päiden sisällä.
Itse en varmaan sitomaan pystyisi, mutta voisin nauttia katselemisesta jonkun upean Dommen
käsittelyssä ja suoda Hänelle mieluusti sidottuna sen lopullisen nautinnon, jos vain saan.

Sen sijaan nähdä Master piiskattavana laskisi arvovaltaansa suhteessa, jos olisin hänen omistuksessaan.
Jos en, niin eipä se minulle kuulu, eikä haittaisi.  8)

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
« Vastaus #50 : 23.05.2015, 21:51 »
Itseni jos/kun annan sidottavaksi ei kyseessä ole mikään arvovalta asetelma vaan puhtaasti kokemuksen hakua jotta itse paremmin tajuaisin miltä mikäkin tuntuu, opinto matka siis.
Tästä(kin) syystä en kyllä "dommen" antaisi itseäni sitoa, vaan jonkun mielestäni luotettavan hlön katsomatta suuntaukseen taikka sukupuoleen.

Ailouna

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #51 : 23.05.2015, 22:05 »
Olen ollut köysissä useasti. Hyvin käskyttäminen on toiminut, vaikka käsillä ei voisi sattuneesta syystä puhuakaan. En siis näe, että ihminen siitä muuttuisi. Jos arvovaltaa löytyy, niin sitä löytyy riippumatta tuollaisista olosuhde-eroista. Alistuminen on mielestäni asia aivan erikseen, eikä pelkkä köysissä olo siitä kerro mitään.

Mutta onhan näitä vastaavia kysymyksiä muitakin, kuten vaikka meneekö Masterilta arvovalta jos hän kysyy subiltaan neuvona sidonta-asioissa? Tai vaikka ajo-ohjetta? Tai kantaa subin raskasta laukkua yhteisellä reissulla? Pohdiskeltava ei varmasti lopu ihan heti...

Bosch

• Vieras
« Vastaus #52 : 11.06.2015, 22:14 »
Jos, niin; 5 vuotta hullujenhuoneella, 10 vuoden terapia ja elinikäinen impotenssi  :o

Switchy

• Vieras
« Vastaus #53 : 25.03.2017, 16:23 »
Nimimerkki Karwanaama sanoi, että voisi kokeilla tutun dommen kanssa, mutta oma subi ei voisi olla silloin mukana. Tuli heti mieleen, että jos kyseessä olisi kaveruutta syvempi suhde, en voisi antaa naisen alistaa mua alistavaa miestä, jos en sais olla paikalla. Joku mies sitä kyllä vois alistaa, mutta silloinkin kyllä haluaisin nähdä ;) Patajätkällä oli muuten hyvä kommentti, että kyllähän aina joku löytyy jossain tilanteessa, joka voi dominoida jotain dommea tai domia, jotka paukuttaa ettei se ole mahdollista. Eri asia nauttisko ne siitä, mutta naurettavaa tollainen ehdottomuus tai siis siihen uskominen.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2017, 21:04 kirjoittanut Switchy »

momoi36

• Vieras
« Vastaus #54 : 25.03.2017, 16:35 »
Ei vaikuttais dynamiikkaan mitenkään, voisin vaikka kattoakin, mutta sitomaan en ite alkais..

Mei

« Vastaus #55 : 05.04.2017, 23:11 »
En mä tykkäis katsella että masteria sidottais. Kyl se mun päässäni söis hänen arvovaltaansa mua kohtaan. Toki se voi riippua tosi monesta asiasta, tilanteesta ja ihmisestä mut tälleen yleisesti ottaen.

mauje

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
« Vastaus #56 : 06.04.2017, 20:04 »
No, en ole masteria vailla. Mutta jos Domina olisi niin mieluummin olisin itse se joka sen sitomisen/kahlitsemisen tekee ja vähän muutakin, siitä ei olisi lainkaan vaivaa O:-) Pelkkä katselu ei ihan ole niin kiinnostavaa. Olisin itseasiassa aika otettu jos sellainen kunnia suotaisiin että haluaa kokeilla miltä se siinä päässä piiskaa tuntuu.

Snadistisadisti

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
« Vastaus #57 : 07.04.2017, 14:06 »
Ei helvetti. Että piti tämäkin ketju lukea. Tuntuu niin vieraalta koko ajatus, ettei mitään rajaa. Itselläni ei ole mitään mielenkiintoa tulla sidotuksi tai alistetuksi. Olen kokeillut sitä kerran, etsiskellessäni omaa seksuaali-identiteettiäni ja lopputulos oli pelkästään valkohehkuista vihaa. Leikki loppui ennen kuin ehti kunnolla alkaa.

En tiedä miten subini suhtautuisivat asetelmaan, mutta epäilen etteivät nauttisi näkemästään. Kyse ei olisi sessiosta, vaan kidutuksesta vastoin tahtoani. Hyvin harva taitaa nauttia sellaisen seuraamisesta sivustakatsojana.

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
« Vastaus #58 : 07.04.2017, 14:38 »
Jos D omasta tahdostaan menee sidottavaksi, niin ei kyllä vaikuta mitenkään mihinkään. Alistumiseni D:lle ei ole kiinni mistään ulkoisesta. Toki kivulla voi "alistaa", mutta minulla oikeanlainen alistuminen lähtee siitä yhteydestä, mitä koen D:n kanssa.

Eli, jos D haluaa sitomiskokemuksen, niin siitä vain. Ei se vähennä hänen arvoaan silmissäni, tai otettansa minuun.

HerraE~Horo

• Vieras
« Vastaus #59 : 08.04.2017, 02:40 »
On rajoja ja periaatteita.. En tiedä kumpi olis tässä määräävä.. Kukaan ei enää tule näkemään sidottuna (1985 eräs daami sai sitoa parikertaa kun tutkittiin 18kesäsen subiutta) koska uskottavuus menis heti. Ei myöskään kiinnosta.. Mulle jokainen dom -mies lakkaa olemasta master jos paljastaa scenessä "moisen kokeilun" :// Joo, oon rajoittunut, sorry

HerraE