Baarin kannatusmaksut
On rajoja ja periaatteita.. En tiedä kumpi olis tässä määräävä.. Kukaan ei enää tule näkemään sidottuna (1985 eräs daami sai sitoa parikertaa kun tutkittiin 18kesäsen subiutta) koska uskottavuus menis heti. Ei myöskään kiinnosta.. Mulle jokainen dom -mies lakkaa olemasta master jos paljastaa scenessä "moisen kokeilun" :// Joo, oon rajoittunut, sorryHerraE
EI SE VAAN KÄY! t. tonttutyttömekkoon pukeutunut jouluvaloja perseen päällä pidellyt ultra sadistisdominanttinen sydänpylly
Minun leikkikaverini on switch-mies. Olen hänelle Top/sadisti ja hän minulle bottom/masokisti.Hänellä on subina nainen. Kerran ollaan sessioitu kolmistaan niin, että minä otin molemmat haltuuni ja tämä nainen näki ja koki tietenkin siinä oman D:nsä alistuvan minulle.En koe, että tämä olisi mitenkään horjuttanut heidän välistä asetelmaansa tai tämän miehen auktoriteettia subiinsa. Molemmat ovat uskomattoman vahvoja ja älykkäitä ihmisiä ja ymmärtävät, että tarpeita on erilaisia ja suhteet ovat omanlaisiaan.Kokemus oli minullekin hieno ja silmiä avaava kuten meille kaikille.Ymmärrän toki, ettei tällainen kuvio sovi kaikille.
Lainaus käyttäjältä: HerraE~Horo - 08.04.2017, 02:40On rajoja ja periaatteita.. En tiedä kumpi olis tässä määräävä.. Kukaan ei enää tule näkemään sidottuna (1985 eräs daami sai sitoa parikertaa kun tutkittiin 18kesäsen subiutta) koska uskottavuus menis heti. Ei myöskään kiinnosta.. Mulle jokainen dom -mies lakkaa olemasta master jos paljastaa scenessä "moisen kokeilun" :// Joo, oon rajoittunut, sorryHerraEItsehän juuri paljastit moisen kokeilun itsesi osalta. Jopa pari kertaa tapahtuneen. Mitenkähän tähän pitäisi suhtautua? Meinaako tämä, että lakkasit olemasta master nyt kun paljastit, vai että sinulla on itseäsi varten eri kriteerit kuin millä tuomitset muita? Vir
Kukaan ei enää tule näkemään sidottuna (1985 eräs daami sai sitoa parikertaa kun tutkittiin 18kesäsen subiutta) koska uskottavuus menis heti. HerraE
Jännää, että uskottavuus voi mennä köysissä olosta. Pienestä on kii. Itse ajattelen, että uskottavuus menee siitä, mitä tekee alistuvalleen. Jos nyt vaikka esimerkiksi ei kunnioita yhdessä sovittuja rajoja, aiheuttaa alistuvalle pysyvän, elämää vaikeuttavan vamman tahallaan/tietämättömyyttään tai vaikkapa ei kunnioita turvasanaa, siinä pari juttua, millä menettää uskottavuutensa minun silmissäni.Mutta, että jos on köysissä... Eihän sillä ole mitään tekemistä alistuvuuden kanssa.
Seuraavaksi menee viranomaisten kiinni ottamat ja raudoittamat massut epä-tosi-massu listalle-(:Ja kovin tasapainoton ei kannata olla terveydenhuollon hoivissa, ettei pääty lepositeisiin...Ehdoton vakaumus omasta toiminnasta ja tuntemuksista sen suhteen on aina oikea kuitenkin.Puoleen, jos toiseenkin. Itse kokeilleena menetän nyt ehkä uskottavuuteni, mutta myös niillä, jotka näin ajattelevat, on siihen ihan täysi oikeus.Niin kauan, kun tuo toinen osapuoli ei ole ravintoketjussa yläpuolellani on kaikki se, mitä minä haluan mahdollista.Niin upeita, kuin nuo vahvat ja ehdottomat mielipiteet ovatkin, ne tuntuvat myös rajaavan mahdollisuuksia. Se sopii joillekin toki mainiosti. On helppo kulkea aidatulla tiellä noudattaen annettuja sääntöjä.Itse näen Dominoivuuteni niin, että voin itse päättää, miten, missä ja kenen kanssa, sekä myös mitä teen. Muttaa mieltäni ihan sen mukaan miltä tuntuu. Ylentämällä alistaminen myös toimii.No niin, nyt meni taas hieman sivuun, kaikille upeaa päivää-(:
Lainaus käyttäjältä: HerraE~Horo - 08.04.2017, 02:40Kukaan ei enää tule näkemään sidottuna (1985 eräs daami sai sitoa parikertaa kun tutkittiin 18kesäsen subiutta) koska uskottavuus menis heti. HerraEUskottavuus menisi siis... hmm kenen silmissä?Yst, terv.Karwis