Kirjoittaja Aihe: Mitä jos masterisi sidotaan?  (Luettu 33656 kertaa)

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #60 : 08.04.2017, 08:43 »
EI SE VAAN KÄY!  >:(

t. tonttutyttömekkoon pukeutunut jouluvaloja perseen päällä pidellyt ultra sadistisdominanttinen sydänpylly

:o

Viridian

« Vastaus #61 : 08.04.2017, 08:49 »
On rajoja ja periaatteita.. En tiedä kumpi olis tässä määräävä.. Kukaan ei enää tule näkemään sidottuna (1985 eräs daami sai sitoa parikertaa kun tutkittiin 18kesäsen subiutta) koska uskottavuus menis heti. Ei myöskään kiinnosta.. Mulle jokainen dom -mies lakkaa olemasta master jos paljastaa scenessä "moisen kokeilun" :// Joo, oon rajoittunut, sorry

HerraE

Itsehän juuri paljastit moisen kokeilun itsesi osalta. Jopa pari kertaa tapahtuneen. Mitenkähän tähän pitäisi suhtautua?  Meinaako tämä, että lakkasit olemasta master nyt kun paljastit, vai että sinulla on itseäsi varten eri kriteerit kuin millä tuomitset muita? 

Vir

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #62 : 08.04.2017, 08:54 »
Oh, tääkin menee nyt truumaster-keskusteluksi :D

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
« Vastaus #63 : 08.04.2017, 09:21 »
EI SE VAAN KÄY!  >:(

t. tonttutyttömekkoon pukeutunut jouluvaloja perseen päällä pidellyt ultra sadistisdominanttinen sydänpylly

:o

Älä unohda verkkosukkia.  :-* Mut hei, oon mä sitonut sun kädet, että sain pakko syötettyä sulle pullaa. ;D

Pissis

• Vieras
« Vastaus #64 : 08.04.2017, 09:29 »
No, minusta eri ihmisten kanssa voi olla eri tavalla. Se riippuu kemioista.

telle

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
« Vastaus #65 : 08.04.2017, 09:39 »
Minun leikkikaverini on switch-mies. Olen hänelle Top/sadisti ja hän minulle bottom/masokisti.
Hänellä on subina nainen. Kerran ollaan sessioitu kolmistaan niin, että minä otin molemmat haltuuni ja tämä nainen näki ja koki tietenkin siinä oman D:nsä alistuvan minulle.
En koe, että tämä olisi mitenkään horjuttanut heidän välistä asetelmaansa tai tämän miehen auktoriteettia subiinsa. Molemmat ovat uskomattoman vahvoja ja älykkäitä ihmisiä ja ymmärtävät, että tarpeita on erilaisia ja suhteet ovat omanlaisiaan.
Kokemus oli minullekin hieno ja silmiä avaava kuten meille kaikille.
Ymmärrän toki, ettei tällainen kuvio sovi kaikille.

Tässä on kuvio jonka tämmöinen vanha koira-eläinkin ymmärtää. Vanhuus ei näköjään tule yksin; aikoinaan hyvinkin tiukat mielipiteet lievenevät ja näkökulma laajenee  ;D

HerraE~Horo

• Vieras
« Vastaus #66 : 08.04.2017, 09:51 »
On rajoja ja periaatteita.. En tiedä kumpi olis tässä määräävä.. Kukaan ei enää tule näkemään sidottuna (1985 eräs daami sai sitoa parikertaa kun tutkittiin 18kesäsen subiutta) koska uskottavuus menis heti. Ei myöskään kiinnosta.. Mulle jokainen dom -mies lakkaa olemasta master jos paljastaa scenessä "moisen kokeilun" :// Joo, oon rajoittunut, sorry

HerraE

Itsehän juuri paljastit moisen kokeilun itsesi osalta. Jopa pari kertaa tapahtuneen. Mitenkähän tähän pitäisi suhtautua?  Meinaako tämä, että lakkasit olemasta master nyt kun paljastit, vai että sinulla on itseäsi varten eri kriteerit kuin millä tuomitset muita? 

Vir
Niin .. Katson että dominoiva seksuaalisuuteni astui kuvaan parisuhteissani kesäkuussa 1986.. (Edeltävää aikaa en pysty määrittelemään seksuaalisuuteni kautta, sanotaan että vuodet 1973-1986 olin kinkyasteikolla - "etsijä") En siis ole lähellekään - "syntymä dominoiva" :(
Juu, olen myös ollut ekaluokkalainen, saanut faijalta remmiä ja mutsilta luunappeja ja tukkapöllyä.. Ja muitakin fyysisiä rangaistuksia ;! Enkä katso olleeni "lapsena masokisti" lol

E

Edit ps
Sidottuna tuossa tarkoitti: tyttöystäväni käytti käsirautoja ja joitain liinoja joilla annoin hänen kytkeä minut sänkyyn ratsastaessaan... Muutama kokeilu vakuutti hänet että haluaa olla punkassa se alistettu osapuoli joka "otetaan".. (hän oli tuolloin juuri täyttänyt 17)
« Viimeksi muokattu: 08.04.2017, 10:20 kirjoittanut HerraE~Horo »

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
« Vastaus #67 : 08.04.2017, 10:00 »

HerraE

Vir

+1

Jännää, että uskottavuus voi mennä köysissä olosta. Pienestä on kii.

Itse ajattelen, että uskottavuus menee siitä, mitä tekee alistuvalleen. Jos nyt vaikka esimerkiksi ei kunnioita yhdessä sovittuja rajoja, aiheuttaa alistuvalle pysyvän, elämää vaikeuttavan vamman tahallaan/tietämättömyyttään tai vaikkapa ei kunnioita turvasanaa, siinä pari juttua, millä menettää uskottavuutensa minun silmissäni.

Mutta, että jos on köysissä... Eihän sillä ole mitään tekemistä alistuvuuden kanssa.

Jouni

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
« Vastaus #68 : 08.04.2017, 10:27 »
Seuraavaksi menee viranomaisten kiinni ottamat ja raudoittamat massut epä-tosi-massu listalle-(:
Ja kovin tasapainoton ei kannata olla terveydenhuollon hoivissa, ettei pääty lepositeisiin...
Ehdoton vakaumus omasta toiminnasta ja tuntemuksista sen suhteen on aina oikea kuitenkin.
Puoleen, jos toiseenkin.
Itse kokeilleena menetän nyt ehkä uskottavuuteni, mutta myös niillä, jotka näin ajattelevat, on siihen ihan täysi oikeus.
Niin kauan, kun tuo toinen osapuoli ei ole ravintoketjussa yläpuolellani on kaikki se, mitä minä haluan mahdollista.
Niin upeita, kuin nuo vahvat ja ehdottomat mielipiteet ovatkin, ne tuntuvat myös rajaavan mahdollisuuksia. Se sopii joillekin toki mainiosti. On helppo kulkea aidatulla tiellä noudattaen annettuja sääntöjä.
Itse näen Dominoivuuteni niin, että voin itse päättää, miten, missä ja kenen kanssa, sekä myös mitä teen. Muttaa mieltäni ihan sen mukaan miltä tuntuu. Ylentämällä alistaminen myös toimii.

No niin, nyt meni taas hieman sivuun, kaikille upeaa päivää-(:

MasterOpie

• Vieras
« Vastaus #69 : 08.04.2017, 10:33 »
Kukaan ei enää tule näkemään sidottuna (1985 eräs daami sai sitoa parikertaa kun tutkittiin 18kesäsen subiutta) koska uskottavuus menis heti.

HerraE

Uskottavuus menisi siis... hmm kenen silmissä?

Yst, terv.
Karwis

Lemmetty

• Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • ~Myyttistä alkuvoimaa etsien, palvoen ja nauttien~
  • Galleria
« Vastaus #70 : 08.04.2017, 10:35 »

Jännää, että uskottavuus voi mennä köysissä olosta. Pienestä on kii.

Itse ajattelen, että uskottavuus menee siitä, mitä tekee alistuvalleen. Jos nyt vaikka esimerkiksi ei kunnioita yhdessä sovittuja rajoja, aiheuttaa alistuvalle pysyvän, elämää vaikeuttavan vamman tahallaan/tietämättömyyttään tai vaikkapa ei kunnioita turvasanaa, siinä pari juttua, millä menettää uskottavuutensa minun silmissäni.

Mutta, että jos on köysissä... Eihän sillä ole mitään tekemistä alistuvuuden kanssa.

Mä myös koen, että esimerkiksi ne köydet kokeiluna ja tutkimisena nimenomaan nostavat dominoivan henkilön arvovaltaa, mun silmissäni. Tämä fiilis noin käytännön dominoivalta henkilöltä, jolla on kokemuksia toiseltakin puolelta. Epämukavuusalueella on tärkeää käydä, ja pysyä itsensä herrana(/rouvana/neitinä/henkilönä...?) yli sen ja sen jälkeen. Ollaan ihan dominoinnin ja bdsm:n ytimessä.

Köysipakettiinpistämisestä on huikaisevan pitkä matka todelliseen alistumiseen.

Lunttu

• V.I.P.
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
« Vastaus #71 : 08.04.2017, 11:21 »
Seuraavaksi menee viranomaisten kiinni ottamat ja raudoittamat massut epä-tosi-massu listalle-(:
Ja kovin tasapainoton ei kannata olla terveydenhuollon hoivissa, ettei pääty lepositeisiin...
Ehdoton vakaumus omasta toiminnasta ja tuntemuksista sen suhteen on aina oikea kuitenkin.
Puoleen, jos toiseenkin.
Itse kokeilleena menetän nyt ehkä uskottavuuteni, mutta myös niillä, jotka näin ajattelevat, on siihen ihan täysi oikeus.
Niin kauan, kun tuo toinen osapuoli ei ole ravintoketjussa yläpuolellani on kaikki se, mitä minä haluan mahdollista.
Niin upeita, kuin nuo vahvat ja ehdottomat mielipiteet ovatkin, ne tuntuvat myös rajaavan mahdollisuuksia. Se sopii joillekin toki mainiosti. On helppo kulkea aidatulla tiellä noudattaen annettuja sääntöjä.
Itse näen Dominoivuuteni niin, että voin itse päättää, miten, missä ja kenen kanssa, sekä myös mitä teen. Muttaa mieltäni ihan sen mukaan miltä tuntuu. Ylentämällä alistaminen myös toimii.

No niin, nyt meni taas hieman sivuun, kaikille upeaa päivää-(:

Todella hyvin kirjoitettu tämä! Samaa mieltä monessa kohdin.

poisongrrrll

• Vieras
« Vastaus #72 : 08.04.2017, 13:06 »
Hauras maskuliinisuus ja truumäästerismi paljastuu taas yhtä vääjäämättä baarissa kuin jokakeväinen koiranpaska lumihangen alta.  :love: No ei se mitään, jokainen tyylillään. Ei yks kerta homoks tee, eiku..

Minusta olisi mukava kokeilla olla köysissä bottomina, en ole päässyt siinä kunnolla oikein toppaamaankaan. Olen kokeillut joitain kertoja alistuakin, onhan se opettavaista olla talutushihnan toisessakin päässä. Keppiäkin on ollut kiva saada. Mitäpä sitä ei tekisi kasvatustieteellisistä syistä. Koen tosin, että näiden ihmiskokeiden ansiosta minusta on tullut entistäkin viheliäisempi.

Np. MC Nikke T - Jos haluu saada on pakko antaa

Dolores

• Vieras
« Vastaus #73 : 08.04.2017, 13:07 »
Yhdyn Robertiin.

Minun mielestäni masterin uskottavuus kärsii enemmän, jos hän on huolissaan omasta uskottavuudestaan, kuin siitä, että hän on köysissä oli syy mikä tahansa.

HerraE~Horo

• Vieras
« Vastaus #74 : 08.04.2017, 14:23 »
Kukaan ei enää tule näkemään sidottuna (1985 eräs daami sai sitoa parikertaa kun tutkittiin 18kesäsen subiutta) koska uskottavuus menis heti.

HerraE

Uskottavuus menisi siis... hmm kenen silmissä?

Yst, terv.
Karwis

Kerran vielä tähän ketjuun - Niin, En edelleenkään voi puhua kuin omasta puolestani.. josta johtuu että muut ihmiset saavat myöskin vapaasti kommentoida ja olla mieltänsä, mulle aivan sama.. On pätenyt itseni kohdalla aina myös esim työasioissa -minä teen vain sellaista mitä itse haluan, muut hoitakoot omat rastina ja duuninsa parhaansa mukaan, en arvostele heitä, enkä teitä valinnoistanne, vaikka mielestäni valintanne olisivat "täysin perseestä ja 180asteen kulmassa omiin arvoihini" ;!

E

Eli jos joku kaipaaa rautalankamallia, eikä osaa lukea rivieni välejä:
Mua ei hirveesti liikuta tässäkään asiassa jonkun muun mielipide tai arvio, suurin rikos on "kusta omiin muroihin", muille voi antaa anteeks ja myöskin saada heiltä anteeksiannon.