Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Radien - 02.05.2017, 01:21Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 29.04.2017, 15:16Tämä vain on väärä paikka olla erimieltä hallitsevan nonsensuksen kanssa. Täällä ei ole edes tarkoitus keskustella, vaan olla hymistellen samaa mieltä tai olla hiljaa. Itselläni on vähän samanlainen fiilis tästä paikasta.Ihme mielipide.Itse olen saanut tavattoman paljon hyvistä keskusteluista. Olen ollut eri mieltä ja samaa mieltä. Ehkä olen naiivi ihmisten suhteen. En huomaa dissaamista enkä sanojen välissä olevia tunnetiloja. Tärkeää on oppia uutta, havainnoida, pitää kontakti lähellä olevista ystävistäni ja ihmetellä tätä loputtomien mahdollisuuksien maailmaa.Keskitynkö kenties vääriin asioihin?
Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 29.04.2017, 15:16Tämä vain on väärä paikka olla erimieltä hallitsevan nonsensuksen kanssa. Täällä ei ole edes tarkoitus keskustella, vaan olla hymistellen samaa mieltä tai olla hiljaa. Itselläni on vähän samanlainen fiilis tästä paikasta.
Tämä vain on väärä paikka olla erimieltä hallitsevan nonsensuksen kanssa. Täällä ei ole edes tarkoitus keskustella, vaan olla hymistellen samaa mieltä tai olla hiljaa.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 02.05.2017, 07:21Lainaus käyttäjältä: Radien - 02.05.2017, 01:21Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 29.04.2017, 15:16Tämä vain on väärä paikka olla erimieltä hallitsevan nonsensuksen kanssa. Täällä ei ole edes tarkoitus keskustella, vaan olla hymistellen samaa mieltä tai olla hiljaa. Itselläni on vähän samanlainen fiilis tästä paikasta.Ihme mielipide.Itse olen saanut tavattoman paljon hyvistä keskusteluista. Olen ollut eri mieltä ja samaa mieltä. Ehkä olen naiivi ihmisten suhteen. En huomaa dissaamista enkä sanojen välissä olevia tunnetiloja. Tärkeää on oppia uutta, havainnoida, pitää kontakti lähellä olevista ystävistäni ja ihmetellä tätä loputtomien mahdollisuuksien maailmaa.Keskitynkö kenties vääriin asioihin?Ensinnäkin, omasta mielestä "lähes tuntemattomien kanssa netissä - on mahdoton oikeasti riidellä/tapella!"Snadin kommentista jäi mieleen.. "olla samaa mieltä"...öö, mutta kenen kanssa..?! Jos sanoo näin, pitää seuraavaksi määritellä: Kuka on tuo auktoriteetti joka on oikeasssa, jota beesataan....?! ( ok, täällä on toki järjetön diktaturismi joka viimekädessä säätää lakeja ja tuomitsee, hekö..? Entä ketkä käyttäjät ovat lobanneet järjestelmän puolelleen. Kukaan ei varmasti usko että on olemassa "puolueeton elin" joka valvoisi..)Komppaan myös LW tä E
On aina hyvä, jos ylläpito on olemassa. Mutta jos et itse ole kokenut baarin ylläpidon epäoikeudenmukaisuutta ja mielivaltaisuutta esim antamalla bannit henk.koht. syistä, niin sulla ei oo kokemusta "baarista" sitä vähääkään minun puolesta tällaiset ihmiset saisi lähteä ylläpidosta vaihtoon. Ja uskon että moni allekirjoittaa tämän.
Keskustelufoorumien ylläpitotehtäviin joko hakeudutaan itse, tai vaihtoehtoisesti ylläpitotehtäviin saadaan kutsu erikseen. Onko mahdollista, että ylläpitoon hakeutuvat haluavat kokea olevansa vallassa ja keskustelijoiden yläpuolella, omaa julkisivuaan vahvistaen? Hakeutuiko joku ylläpitoon muista kuin itsekkäistä syistä? Onko vapaa keskustelu ja yhteisöllisyys hautautunut oman ylläpidettävän peilikuvan alle?
Ellei viihdy voi häipyä, ja perustaa vaikka itse paremman. Jos se uusi paikka toimii puhelimella säädyllisesti niin tulen luultavasti perässä.
Tavalliset käyttäjät voivat pitää taukoa, ylläpito ei. Nettifoorumin jäsenyys ei ole mikään ihmisoikeus, jonka rikkomisesta voi valittaa oikeusasiamiehelle.