Baarin kannatusmaksut
Eräs kommentoi mulle toistuvasti hiusten värjäämisestä. Tosin ei se kyllä ole edes siitä isommasta päästä, jos viime aikojen listausta katsoo...Luopumaan vapaudestaan, päätösvallastaan ja polykuvioista sekä orgasmeistaan (Eivät kuulu enää mulle. Kyllä mä niitä silti saan, jos julmuria huvittaa mulle sellaisia suoda). Treenaamaan, muuttamaan ruokavaliota. Siivoamaan ja ylläpitämään asuntoa, jossa en edes asu vielä. Tuota listaa voisi jatkaa ihan loputtomiin, mutta tiivistettynä olen tehnyt, mitä on käsketty. Kyllä mä silti sanoisin, että kantoteline sekä se toisinaan saatu munakin ovat olleet ehdottomasti tuon kaiken arvoisia Riippunee siis hyvin pitkälti siitä, kenessä se muna on kiinni.
Lainaus käyttäjältä: viaton - 02.04.2018, 11:43Eräs kommentoi mulle toistuvasti hiusten värjäämisestä. Tosin ei se kyllä ole edes siitä isommasta päästä, jos viime aikojen listausta katsoo...Luopumaan vapaudestaan, päätösvallastaan ja polykuvioista sekä orgasmeistaan (Eivät kuulu enää mulle. Kyllä mä niitä silti saan, jos julmuria huvittaa mulle sellaisia suoda). Treenaamaan, muuttamaan ruokavaliota. Siivoamaan ja ylläpitämään asuntoa, jossa en edes asu vielä. Tuota listaa voisi jatkaa ihan loputtomiin, mutta tiivistettynä olen tehnyt, mitä on käsketty. Kyllä mä silti sanoisin, että kantoteline sekä se toisinaan saatu munakin ovat olleet ehdottomasti tuon kaiken arvoisia Riippunee siis hyvin pitkälti siitä, kenessä se muna on kiinni.Minkä sille nainen voi kun pelkän telineen läsnäolo saa aikaan panetusta <3 Jotkut miehet on tajunneet, että joitakin naisia voi hallita
tiivistettynä olen tehnyt, mitä on käsketty. Riippunee siis hyvin pitkälti siitä, kenessä se muna on kiinni.
Seuraavaksi toivon ketjuja otsikoilla Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen pillua? ja Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?