Kirjoittaja Aihe: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?  (Luettu 25295 kertaa)

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?
« Vastaus #45 : 01.04.2018, 21:37 »
Catzkissin aloittaman ketjun innoittamana, samainen asetelma toisinpäin..
Onko se aina mies, joka on iskutuulella ja epätoivoisimmillansa se joka ruinaa?

Ei ole. Kyllä sitä itsekin tulee vongattua. Mutta siinäkin on, että pitää olla just se tietty muna, niin on valmis tekemään paljonkin saadakseen. Matkustelemaan jopa junalla aika paljon. Nyt se muna on onneksi siirtynyt käsivarren mitan päähän, niin riittää että ottaa housut pois ja pyllistää. ;D
Jonkun random munan takia, näh... enpä juuri mitään. Jos yhden yön sutinaa kapakasta haluaisi, niin riittää että vaivautuu sinne kapakkaan asti. Ei tosin oo pakko edes sitä tehdä. 

Macy

• Vieras
« Vastaus #46 : 01.04.2018, 21:54 »
On sitä joskus matkattu 12 tuntia toiselle puolen Suomea sen perässä. Tosin ei sillä reissulla edes herunut, ni eipä ole sen perästä kovin paljoa jaksanut vaivaa nähdä. Kysymällä selvinnyt ja sillä pärjätty hyvin.

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #47 : 01.04.2018, 21:57 »
Haha, miekin oon kyllä joskus nähnyt järjettömän paljon vaivaa kullin vuoksi. On jaksanut höylätä karvat pois ja laittaa hepeneet päälle. Yrittänyt jopa käyttäytyä viehättävästi  ;D

submit

• Vieras
« Vastaus #48 : 01.04.2018, 21:58 »
Nuorempana tuli pynttäydyttyä ja mentyä baariin. Jos munankantaja/-käyttäjä osoittautui kiinnostavaksi tyypiksi seuraavana(kin) päivänä, saattoi se johtaa johonkin pitkäaikaisempaan.

Nykyään ei huvita mikään random-muna, eikä tule pahemmin käytyä baareissa, joten useimmiten odotan että joku innostuu vonkaamaan. Kauheen vähän kyllä tullaan himasta hakemaan, joten myönnän, jotain vaivaa on itsekin nähtävä.

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #49 : 01.04.2018, 21:59 »
Avaamaan Tinderin ja katsastamaan sen tarjonnan
Matkustamaan toiselle paikkakunnalle

bin_hki

• Vieras
« Vastaus #50 : 01.04.2018, 22:18 »
Voin heittää hetulaa, pyrkiä näyttämään mahdollisimman hyvältä ja pistämään parasta suorituksessa. Mutta en väkisin. Pitää olla selkeät merkit siitä, että toinen on kiinnostunut minusta - että tunne on molemminpuolinen. Muuten ei maksa vaivaa, koska sytyn siitä, että toinen on syttynyt - antamaan parastaan. Sitä saa, mitä antaa.  ;)

Ninni

• Vieras
« Vastaus #51 : 01.04.2018, 22:19 »
Riippuu täysin munasta.
Tai noh - oikeastaan siitä tyypistä johon se on kytketty  ::)

vila

• Vieras
« Vastaus #52 : 01.04.2018, 22:20 »
Ai täällä oli erillinen tällekin ketju :D

Minä olen valmis asumaan samassa asunnossa henkilön kanssa, joka näkee painajaisunia siitä että minä täytän tiskikoneen väärin.

Hyvän munan takia sitä tekee mitä vaan.

submit

• Vieras
« Vastaus #53 : 01.04.2018, 22:36 »
Minä olen valmis asumaan samassa asunnossa henkilön kanssa, joka näkee painajaisunia siitä että minä täytän tiskikoneen väärin.

:D

Huomasin ajatusteni rajoittuneisuuden, koska lähestyin kysymystä oletuksesta että sitä munaa ei jo ole himassa. Kokemukseni mukaan jos suhde on edennyt vaiheeseen, että pitää erityisesti vaivautua munan eteen, on suhteen alamäki alkanut.

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #54 : 01.04.2018, 23:23 »
Kyllä sitä suihkuttelemassa voi vähä käydä ainaski  O0

vila

• Vieras
« Vastaus #55 : 02.04.2018, 00:14 »

:D

Huomasin ajatusteni rajoittuneisuuden, koska lähestyin kysymystä oletuksesta että sitä munaa ei jo ole himassa. Kokemukseni mukaan jos suhde on edennyt vaiheeseen, että pitää erityisesti vaivautua munan eteen, on suhteen alamäki alkanut.

Sinkkuna munaa saa paljon helpommin. Kun laittaa vähän meikkiä ja kivat hepenet päälle niin riittää kun ilmestyy paikalle. Sitten kun erehtyy muuttamaan penistelineen kanssa saman katon alle niin pitää alkaa tiskaamaan, laittamaan ruokaa, pesemään pyykkiä ja juomaan kusta jotta edes joskus saisi munaa.

bikantti

• V.I.P.
  • *
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
« Vastaus #56 : 02.04.2018, 00:25 »
Just nyt voin esim. sammua suu auki ja voin vähä ehkä kuolatakin valmiiksi...

ravenvonred

• Vieras
« Vastaus #57 : 02.04.2018, 02:46 »
EI MITÄÄN  >:D >:D

Wasabi

• Asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #58 : 02.04.2018, 08:24 »
Daddyn muna on ainoa joka minua tällä hetkellä kiinnostaa, mutta kuten muillakin samankaltaisissa tilanteissa olevilla, se on hänen päätöksensä milloin minä saan ja mitä. Eipä ole silti tarvinnut ruinaamaan alkaa, yleensä kumpikin haluaa sitä ihan yhtä paljon, ja suoraan pyytämällä yleensä saan. Ja jos vastaus olisi jostain syystä kieltävä, niin en kyllä lähtisi vinkumaan, sillä voisi olla nimittäin huonot seuraukset. :)

SaRu

« Vastaus #59 : 02.04.2018, 08:31 »
Käymään Ikeassa.
Edelleen suurin uhraus.  ;D
Kannatti.
Sain munaa, vaikken kyllä siellä Ikeassa.