Baarin kannatusmaksut
Kun miehestä se kuulema oli paljon parempaa kun itse teki aloitteen, niin yritin sitten vaan olla viehkeä ja viritellä tunnelmaa tekemättä tai sanomatta kuitenkaan mitään.
Lainaus käyttäjältä: Ailouna - 27.12.2013, 22:59 Kun miehestä se kuulema oli paljon parempaa kun itse teki aloitteen, niin yritin sitten vaan olla viehkeä ja viritellä tunnelmaa tekemättä tai sanomatta kuitenkaan mitään.Lienenkö sitten minä poikeustapaus tuossa suhteessa. Satun tykkäämään myös naisista jotka osaavat ottaa halutessaan aloitteen käsiinsä. Oikeastaan...sitä jo nykypäivänä ja tasa-arvon aikakautena hiukan odotankin...Liika konservatiivisuus hiiteen tässäkin asiassa!! Moni mies ehkä hiukan aristelee tässä-asiassa vahvoja naisia...Oma itsetuntoni kuitenkin kestää sen hyvin, olen näet itsekkin suhtvahva persoona. Tiedän että, pystyn ns. vastamaan, ainakin henkisellä tasolla. Muutenkin tässä on aivan samajuttu kuin miesten tekemissä aloitteessa...Sen voi tehdä tyylillä...tai mauttomasti. Kännissä ja uhoten...jää tasan se nainen rannalle!!
Juur opin...naiselta kuultu "Jos mies lähtee, vatsa täynnä ja kassit tyhjänä. Se palaa takaisin"
Joo ujolle, estoselle eikä niin itsevarmalle on ihan taivaan lahja että on olemassa naisia jotka osaa, uskaltaa ja haluaa ottaa aloitteen omiin käsiin. Eihän tässä ois muuten edes teoriassa mahdollisuuksia! Sitäpaitsi vahvat ja itsevarmat naiset vaan on seksikkäitä.
Onkos pakko tehdäkin jotain.....