Baarin kannatusmaksut
Masterit on aika mestareita tässä lajissa. Saalis pitää saada kiinni ja syötäväksi, näin aikojen alussa. Nykyaikana saalis on ihminen.
Itse ennemmin kysyn, jos en muuta niin "sattuuko?" Pieni humoristisuus puolin ja toisin on yksi sellainen juttu mistä pidän.
Eli dommet/mastarit jakavat huonoimmillaan omaa uhoaan, kaupaten sitä vallalla.Onnistuuko se stondis /märkäpillu ilman uhoa?
Lainaus käyttäjältä: vide - 20.12.2013, 20:46Eli dommet/mastarit jakavat huonoimmillaan omaa uhoaan, kaupaten sitä vallalla.Onnistuuko se stondis /märkäpillu ilman uhoa?Useimmilla ei. Useimmilla alistamisen käsitys on unohtunut ja osa on puhtaita psykopaatteja, pohjalta Mäntsälä mielessäin.
Lainaus käyttäjältä: vide - 21.12.2013, 17:57Lainaus käyttäjältä: vide - 20.12.2013, 20:46Eli dommet/mastarit jakavat huonoimmillaan omaa uhoaan, kaupaten sitä vallalla.Onnistuuko se stondis /märkäpillu ilman uhoa?Useimmilla ei. Useimmilla alistamisen käsitys on unohtunut ja osa on puhtaita psykopaatteja, pohjalta Mäntsälä mielessäin.Kuinka monta Masteria ja Dommea olet käynyt testaamassa empiirisesti kun kykenet tekemään näin varman ja kattavan päätelmän aloittamaasi kysymykseen.
Tuntuu että suurin osa kauppaa itseensä sillä uholla ja jos uhoaminen onnistuu "pääsee" sinne vallan kahvaan. Mä en muutenkaan ymmärrä miksi Masterin tai Dommen pitäisi yrittää olla jotain muuta kuin on. Oli sitten vaikka treffeillä tai session syvissä vesissä. Eikös se aitous ja millainen ihminen oikeasti on, ole se kiinnostavin asia? - Karwis
Eikös se aitous ja millainen ihminen oikeasti on, ole se kiinnostavin asia?
Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 21.12.2013, 09:45 Eikös se aitous ja millainen ihminen oikeasti on, ole se kiinnostavin asia? Tämähän olisi parasta. Mielikuvat tietyntyyppisestä stereotypiasta voi olla se minkälaisena alistuvat ja Dominoivat haluavat esiintyä. Lieneekö tullut Bdsm-filmien katselemisesta tai jostain muusta.Sama mielikuva voi laittaa Dominoivat esiintymään maailman mahtavimpina.Sitten nämä Dominoivat yrittävät täyttää sen mielikuvan ja ovat uhoavia vahvoja voimakkaita. Vastoin omaa luonnettaan. Jos saa stondiksen tai valuvan pillun kun katselee Bdsm-filmejä joissa käytetään valtaa, se ei tarkoita sitä että sama toistuisi kun on livetilanteessa. Tämä voi olla yksi totuus muiden joukossa.Muistan yhden tapaamisen jolloin olin etsimässä alistuvaa seuraa. Kävin kahvilla kaksi kertaa, aivan omana itsenäni tavallisissa arkivaatteissa ja meikkaamattomana. Sain jälkeenpäin kiukkuisia viestejä siitä, miten en kelpaa ollenkaan hänelle. Olen liian kesy, liian tavallinen, en osaa käskeä, en osaa alistaa.Ja kyseessä oli vain kahvittelu ravintolassa missä muitakin ihmisiä ympärillä.Ehkä hänellä seisoi vain sellaisen Dominan edessä jossa on vallan ja uhon tuoksu.Eli näin kiertäen tullaan siihen johtopäätökseen, että toisinaan Dominoivien asennetta ohjaa alistuvien kyrvän asento tai pillun kosteus.