Baarin kannatusmaksut
Minulla on Super Mario -joulukalenteri ja Keskisuomalaisen joulukalenteri, puolisollani minun itse tekemä joulukalenteri. Jospa näillä pärjätään.Saisivat tehdä The Legend of Zelda -joulukalenterin ja tuoda sen Suomeen myyntiin meille kaikille joilla on vakava fetissi Linkiin.
Mulle myös <3 Link <3, Ja sellainen missä olis musiikki mukana aina kun avaa luukun.
Lainaus käyttäjältä: katkaisin - 01.12.2013, 16:47Mulle myös <3 Link <3, Ja sellainen missä olis musiikki mukana aina kun avaa luukun.Tämä ääni siis:http://www.youtube.com/watch?v=SvODpHnV9o4
Olen myös miettinyt erästä joulukalenteri-ideaa työpaikan vanhoillisille 50+ ukoille. Siis sellaisille ukoille, joiden seiniltä muutenkin löytyy tyttökalentereita, ja jotka ovat niin tosimiestä että. Jokaisen kalenterin luukun takaa paljastuisi lisää kuvaa hehkeästä naisvartalosta, ja viimeisellä luukulla sitten paljastuu, että kyseessä on ladyboy. Ideana tässä on nähdä niiden ukkojen ilmeet, kun viimeinen luukku avataan. Priceless! Onkohan tuollainen soveliasta, vaiko täysin mautonta???