Äänestys

Minä viikonpäivänä miitit tulisi mielestäsi järjestää?

ma-ti
1 (2.9%)
ke-to
15 (42.9%)
pe
4 (11.4%)
la
14 (40%)
su
1 (2.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 16

Kirjoittaja Aihe: Minä viikonpäivänä miitit tulisi mielestäsi järjestää?  (Luettu 7997 kertaa)

morjasi

Itse pidän lauantaita mieleisimpänä miitti päivänä. Lauantai miitit mahdollistaa verkostoitumisen kaikkein tehokkaimmin.

Kettu vinossa

  • Vieras
Riippuu kai siitä onko miitit tarkoitettu ensisijaisesti oman paikkakunnan alueen asukkaille vai ei.

Jos kyseessä on tietyn alueen foorumimiitti niin sitten päivä voi olla minä tahansa viikonpäivänä mikä useimmille sopii parhaiten.

Jos taas järjestetään miitti johon olisi tarkoitus koota yhteen väkeä ympäri Suomea ja mahdollisesti ulkomailtakin, sitten lauantai todennäköisesti sopivin päivä useimmille viikonloppuvapaiden vuoksi.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1218
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Täälläpäin miittaillaan tiistaisin ja silloin on yleensä työpäivän jälkeen niin kuollut ettei jaksa vaivautua. Sitten taas toisaalta viikonloppuisin on yleensä muutakin menoa. :-\

tomi

Pe tai la ois hyvä miittipäivä, ainakin jos vähän kosteemmissa merkeissä meinaa miitata!  :P

submit

  • Vieras
Ääni viikonloppumiiteille!

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3441
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vaihtoehto "mikä päivä tahansa"  olisi hyvä olla.


morjasi

Vaihtoehto "mikä päivä tahansa"  olisi hyvä olla.

Ehdottamasi vaihtoehto sopisi kyselyyn loistavasti. Kyselyn vaihtoehtojen muuttaminen kesken kyselyn vääristää tulosta.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1883
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Maanantai - torstai väli on ehdottomasti paras. Viikonloppu on muutenkin täynnä ja viikolla pidettävissä miiteissä alkoholin käyttö on rauhallisempaa eli keskustelu on mahdollista.

morjasi

Maanantai - torstai väli on ehdottomasti paras. Viikonloppu on muutenkin täynnä ja viikolla pidettävissä miiteissä alkoholin käyttö on rauhallisempaa eli keskustelu on mahdollista.

Mielestäni keskustelu sujuu paremmin, kun alkoholia on pöydässä.

Kettu vinossa

  • Vieras
Maanantai - torstai väli on ehdottomasti paras. Viikonloppu on muutenkin täynnä ja viikolla pidettävissä miiteissä alkoholin käyttö on rauhallisempaa eli keskustelu on mahdollista.

Mielestäni keskustelu sujuu paremmin, kun alkoholia on pöydässä.

Tästä tuli mieleen, se, että miittipaikan olisi aina hyvä olla sellainen, missä ei ole taustameteliä ja joka ei ole liian täysi miitin  järjestämisaikaan. Näin voi valita sopivan syrjäisen pöydän ja kuulee, mitä toiset puhuvat.

Monissa baareissa soi musiikki taustalla, mikä tekee keskustelusta vaikeasti seurattavan, kun ei kuule kaikkia kommentteja. Harva viitsii alkaa kovin äänekkäästi kertomaan kinkyasioistaan, kun semmoinen kuuluu jo muihinkin pöytiin. Lisäksi jatkuva "Mitä sä oikein sanoit - puhu lujempaa" -kommentointi on ärsyttävää.

Metelisyistä olen suosinut tapaamispaikkoina kahviloita tai hiljaisia ravintoloita, mutta toki on myös baareja, joissa ei jatkuvasti pauha musiikki tai ole muuten kova meteli.

Miitin paikkaa ehdottavilla onkin aina suuri vastuu siitä, miten hyvin miitti onnistuu.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1883
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Maanantai - torstai väli on ehdottomasti paras. Viikonloppu on muutenkin täynnä ja viikolla pidettävissä miiteissä alkoholin käyttö on rauhallisempaa eli keskustelu on mahdollista.

Mielestäni keskustelu sujuu paremmin, kun alkoholia on pöydässä.
Se on makukysymys, muuta itse viihdyn paremmin seurassa, jossa kukin pystyy vastaamaan puheistaan.

morjasi

Lauantai näyttää toistaiseksi olevan suosituin, toki erot on pieniä ja otos aivan liian pieni.