Baarin kannatusmaksut
Ei tullut kokeiltua, koska vaikutti jotenkin huokoiselta ja helposti murtuvalta. Kaunis ajatus, mutta mä en pidä peniksistä irrallaan niin paljon. Tosin subin bylsiminen sen omasta peniksestä tehdyllä kopiolla olis hulvatonta.
Ajattelin tässä päivänä muutamana ilahduttaa Kuningatartani syntymäpäivänään ja tilasin "Clone-A-Willy"-tee-se-itse-paketin. Lueskelin netistä kauhukertomuksia siitä, miten vaikea tuo prosessi tosiasiassa on ja että kannattaa tilata samalla parikin settiä muottimateriaalia, kun eka kerta epäonnistuu kuitenkin. Tänään sitten vapaahetken koittaessa tein muotin ja sehän onnistuikin heti ekalla kerralla. Olin tosin "kuivaharjoitellut" prosessia pari kertaa ensin. Suurin haaste hommassa on multitaskata eli pitää kiihotustila ja erektio samalla, kun keskittyy veden mittaamiseen, lämmittämiseen, jauhepussin aukileikkaamiseen, muottipuuron vispaamiseen ja putkiloon kaatamiseen, sekuntikellon katseluun. Saattaa kuulostaa helpolta, mutta sitä se ei ole, sillä stressitaso on aika korkea, kun toimenpiteet pitää saada tehtyä oikea-aikaisesti eikä uusintamahdollisuutta ole. Minulla esim. unohtui käynnistää ajanotto. Sain sen kuitenkin käyntiin ja homman menemään purkkiin yhdellä otolla. Nyt vain odotellaan lopputuloksen valmistumista. Materiaali tässä paketissa on silikonia (ja tietysti muovia tuo sisälle tuleva vibra) ja siinä ei pitäisi olla ftalaatteja tms. haitallisia yhdisteitä. Tuote (tai firma tuotteen takana) on peräisin Oregonista, joten luulen, että materiaali ei ole terveydelle haitallista.MUOKS: Paketissa oli sen verran vähän silikonia mukana, ettei tuosta ihan täyspitkää kopiota tule. Ilmeisesti keskivertopunaniskat sielä rapakon takana on aika vaatimattomasti varusteltuja...
Iso vehkeiset joutuu ostaan noita 4 ja laittaan muotin pringles tuubiin