Baarin kannatusmaksut
Jos mielikuvitusta ei olisi niin mitä jäisi jäljelle? Ei mitään.Kyllä hyvä mielikuvitus masterilla on se minkä varaan kaikki rakentuu. Siitä se lähtee .. omista haluista ja fantasioista. Eihän mitään sessioita voi edes rakentaa jos ei ole mielikuvitusta.
Jos minä päästäisin kaikki fantasiani valloilleen, olisin linnassa alta aikayksikön ja syystä.
Ihmisellä, jolla ei ole mielikuvitusta, ei ole fantasioita.Fantasioista se lähtee .. kuvittelet jotain .. .haluat jotain.Tapaat toisen ... kerrot fantasiasi .. hän omansa .. keskusteletteTodellisuus muodustuu kummankin haluista .. niistä mitkä kohtaavat.
Sinänsä mielikuvituksesta ja fantasian, tai fantasioiden, käytöstä olen sitä mieltä että niiden avulla voidaan käsitellä hyvinkin todellisia tunteita, haluja ja tarpeita.
Eli oikeasti mieltä järkyttävät jutut on oikeasti mieltä järkyttäviä, niitä ei voi perustella millään sopimuksella.
Lainaus käyttäjältä: Susie - 07.07.2011, 11:56Sinänsä mielikuvituksesta ja fantasian, tai fantasioiden, käytöstä olen sitä mieltä että niiden avulla voidaan käsitellä hyvinkin todellisia tunteita, haluja ja tarpeita.Mielikuvituksen, kekseliäisyyden (engl: imagination) kanssa kyllä. Fantasian (engl: fantacy) kanssa ei. Ei myöskään fantasialla voi niitä perustella (tukea). Jos fantasia (joka siis on mahdotonta toteuttaa) herättää seksuaalisesti niin silloin kyseessä on vakava ongelmatilanne. Ei erota mikä on todellista ja mikä kuuluu fantasia-maailmaan.Fantasia tajoaa paljon erilaisia hienoja tunteita, kuten vaikka elokuvia katsoessa jokainen varmasti on todennut. Mutta ei herätä seksuaalisti edes tasapainossa pervoa.T:Six
Fantasia ei ole yhtä kuin mielikuvitus. Ei ole.