Baarin kannatusmaksut
Mielikuvitus on minulle voima, mutta kyllä se haittaakin, välillä sitä on pidettävä vähän aisoissa. Kun on myös draaman tajua, voi ihan tavallinen elämä joskus omassa päässä saada elokuvamaisia piirteitä... Erilaiset psykologiset leikit kiinnostavat minua paljon, samoin pitkälle viedyt ja tarkasti suunnitellut "näytelmämäiset" leikit: aion kyllä todellakin joskus päästä leikkimään kaikki hullut fantasiani veitsimiehen kaappaamasta lenkkeilijästä lähtien Vielä en ole juuri päässyt toteuttamaan...Ai niin: eniten haittaa mielikuvituksesta on kyllä ehdottomasti mökin huussissa yön pimeällä!
Voiko mielikuvitus tehdä tepposia leikeissä tai sotkeua liiaksi todellisuuden kanssa?
Omasta mielestäni esim. psyykkeellä leikkiminen vaatii aika paljon pysyäkseen leikkinä,joka on totta.
Lainaus käyttäjältä: swan - 27.05.2011, 18:28Voiko mielikuvitus tehdä tepposia leikeissä tai sotkeua liiaksi todellisuuden kanssa?Ilmiselvästi voi. Mikä ei ole todellista todellisuutta? Kiihotutko ja saatko orkun leikisti? Sattuuko piiska leikisti?Lainaus käyttäjältä: swan - 27.05.2011, 18:28Omasta mielestäni esim. psyykkeellä leikkiminen vaatii aika paljon pysyäkseen leikkinä,joka on totta.Siis, leikkiä joka on totta?
Oon monasti kuullut, että mun mielikuvitus vasta alkaa siitä mihin se "normaali" ihmisellä jo päättyy. It´s a gift and a curse
En saa leikisti, eikä piiska satu leikisti, todellakaan
No ainankin mulle on kerrottu, että BDSM on leikkiä, mutta myös totta.
Pyritään johonkin todelliseen ja konkreettiseen, vaikka olisi" vain" henkisestä leikistä kyse.
Lainaus käyttäjältä: swan - 16.06.2011, 21:48En saa leikisti, eikä piiska satu leikisti, todellakaan Eli, nuo osuudet siitä fyysisestä toimituksesta jota "sessioksi" kutsutaan on sinulle todellisuutta?Lainaus käyttäjältä: swan - 16.06.2011, 21:48No ainankin mulle on kerrottu, että BDSM on leikkiä, mutta myös totta. Onko myös sinun mielestäsi noin? Havaitsetko milloin leikki päättyy ja todellisuus alkaa?Lainaus käyttäjältä: swan - 16.06.2011, 21:48Pyritään johonkin todelliseen ja konkreettiseen, vaikka olisi" vain" henkisestä leikistä kyse. Onko siis niin että mielestäsi bdsm lähtökohtaisesti on "henkistä" leikkiä (joka ei ole totta eikä todellisuutta) ja tuon leikin avulla pyritään todelliseen ja konkreettiseen alistamiseen ja alistumiseen? Joka sitten on se mainitsemasi hyvä päämäärä.
ehkä tuossa leikin päättymisessä ja todellisuuden alkamisessa voi todella olla vaikeuksia.