Baarin kannatusmaksut
Kiitos kaikille palautteesta. Moittivammatkin palautteet olisivat tietysti ansainneet kiitokset, jos ne moitteet olisivat olleet aiheellisia. Lainaus käyttäjältä: diaNa - 18.11.2013, 21:45asiallinen kirjoitus itselle melko tuntemattomasta aiheesta. herätti ajatuksia ja vakaumuksen oman linjan oikeasta valinnasta mieleen tuli lukiessa miten mahd. lapsi / lapset muuttavat polysuhdetta, jos mitenkään?Olen lähes täysin vapaaehtoisesti lapseton, vaikka lapsista pidänkin. OT, mutta mulla on vahva aavistus, että sadistinaiselle lapsettomaksi jääminen on parasta lastensuojelua, ja kun näin on, sitten on enemmän aikaa epäsovinnaisuuksille ja esim. vapaaehtoistyölle. Lisäys: Moni kirjoittajista myös sanoo, ettei tahdo ketään seurustelukumppaniaan asumaan kotiin kanssaan. Uskon senkin, sillä vaihtuvat isä- ja äitipuolet rasittaisivat lapsia kaikkein eniten, luulen
asiallinen kirjoitus itselle melko tuntemattomasta aiheesta. herätti ajatuksia ja vakaumuksen oman linjan oikeasta valinnasta mieleen tuli lukiessa miten mahd. lapsi / lapset muuttavat polysuhdetta, jos mitenkään?
OT, mutta mulla on vahva aavistus, että sadistinaiselle lapsettomaksi jääminen on parasta lastensuojelua, ja kun näin on, sitten on enemmän aikaa epäsovinnaisuuksille ja esim. vapaaehtoistyölle.
Pakko kysyä: Et kai tarkoita, että seksuaalisesti sadistinen henkilö olisi epäsopiva vanhemmaksi? Jos, niin miksi?
Lainaus käyttäjältä: Riverlady - 18.11.2013, 22:40Kiitos kaikille palautteesta. Moittivammatkin palautteet olisivat tietysti ansainneet kiitokset, jos ne moitteet olisivat olleet aiheellisia. Eikös tämä artikkeli ole melko sopuisasti alkanut- ei ole metritolkulla ylläpidon tarvinnut poistaa viestejä ymv.? Lieko sitten yksityisviestein sut nimetty kiloksi saissea, jne. toivottavasti ei
Kiitos kaikille palautteesta. Moittivammatkin palautteet olisivat tietysti ansainneet kiitokset, jos ne moitteet olisivat olleet aiheellisia.
Hyvä ja mielenkiintoinen kirjoitus.Ennen kun joku keksi tämän poly-käsitteen meitä näin ajattelevia miehiä kutsuttiin helposti itsekkäiksi sioiksi. En ollut samaa mieltä silloin enkä ole tänäänkään.