Baarin kannatusmaksut
Uusimmassa trendissä oli muuten näköjään myös polyjuttu - en ehtinyt lukea, mutta olin huomaavinani, että useimmista polyjutuista poiketen näillä tyypeillä vaikutti olevan jopa työpaikat (Ja siis saan pilkata polyja, kun itse olen )
Pakkohan tähänkin on kommentoida vaikken ole ko juttua lukenut enkä tunne yhtään polyamorista tyyppiä Ei olisi minun juttuni yhtään vaikka en ole hiukkaakaan mustasukkainen tai omistushaluinen... En tiedä, elämäni kiinteä, pysyvä jakaminen edes yhden kanssa aiheuttaa ahdistusta jo ajatustasolla, miten sitten monen..?
Ja en siis mitenkään yritä advokoida sen puolesta että kaikki ryhtyisivät polyiksi, (enkä missään nimessä kritisoi ketään baarilaista, täällä ja pervopiireissä ylipäätään on mielestäni ollut varsin asiallista suhtaustumista), joskus vaan vähän kyllästyttää olla sirkusfriikki
Lainaus käyttäjältä: viana - 26.08.2011, 19:52Uusimmassa trendissä oli muuten näköjään myös polyjuttu - en ehtinyt lukea, mutta olin huomaavinani, että useimmista polyjutuista poiketen näillä tyypeillä vaikutti olevan jopa työpaikat (Ja siis saan pilkata polyja, kun itse olen )Ei sellaisia ole, polyt joilla on työpaikka (tai jotka ajelee kainalokarvansa) on urbaanilegenda
Lainaus käyttäjältä: viana - 26.08.2011, 19:52Uusimmassa trendissä oli muuten näköjään myös polyjuttu - en ehtinyt lukea, mutta olin huomaavinani, että useimmista polyjutuista poiketen näillä tyypeillä vaikutti olevan jopa työpaikat (Ja siis saan pilkata polyja, kun itse olen )Ei ollut polysta se. Kyseessä oli mies, joka pyöritti yhtä aikaa kolmea naista, jotka ei tienneet toisistaan. Ruma kuvio, mutta hyvin tehty juttu imo.