Baarin kannatusmaksut
YHDISTYKSEN JÄSENLUETTELOT JA HENKILÖTIETOLAKI http://www.tietosuoja.fi/uploads/o1vim9hf7.pdf
Lainaus käyttäjältä: SpeedMaster - 16.11.2013, 23:23YHDISTYKSEN JÄSENLUETTELOT JA HENKILÖTIETOLAKI http://www.tietosuoja.fi/uploads/o1vim9hf7.pdfAsiallista luettavaa, mistä tulikin mieleen, että kun itsellä on turvakielto eli osoite ja puhelinnumero on tietyistä syistä salattuja, niin aika heppoisesti nuokin tiedot on tiedossa ja jaettavissa ainoastaan liittymällä johonkin yhdistykseen ja jos/kun yhdistyksessä ei ymmärretä asioiden päälle. Mut tää taitaa mennä jo alkuperäisen aiheen ohi sen verran, että en jatka enempää.
Lainaus käyttäjältä: namuuN - 16.11.2013, 23:42Lainaus käyttäjältä: SpeedMaster - 16.11.2013, 23:23YHDISTYKSEN JÄSENLUETTELOT JA HENKILÖTIETOLAKI http://www.tietosuoja.fi/uploads/o1vim9hf7.pdfAsiallista luettavaa, mistä tulikin mieleen, että kun itsellä on turvakielto eli osoite ja puhelinnumero on tietyistä syistä salattuja, niin aika heppoisesti nuokin tiedot on tiedossa ja jaettavissa ainoastaan liittymällä johonkin yhdistykseen ja jos/kun yhdistyksessä ei ymmärretä asioiden päälle. Mut tää taitaa mennä jo alkuperäisen aiheen ohi sen verran, että en jatka enempää. Toisaalta menee, mutta hyvä tuoda esille. Veikkaampa, ettei kovinkaan monessa yhdistyksessä ymmärretä henkilötietolakien päälle ja mitä kaikkea pitäisi periaatteessa kysyä henkilön liittyessä yhdistykseen. Turvakieltotilanteessa kylläkin toivon valveutuneisuutta ko. henkilöltä, eli osaa itse mainita asiasta ja se tulee myös merkittyä jäsentietoihin.Ennemminkin soisin asian olevan niin, että kaikissa asioissa yhdistys joutuu pyytämään lupaa yhteystietojen luovuttamiseen.
Onko Isabel sinulla pääsy jäsenrekistereihin?
Mielenkiintoista on se, että joitakin voi kiinnostaa käyttää muiden vakiintuneita nimimerkkejä. Kun olin ottanut takaisin tämän vanhan nickini, ei mennyt kauan kun joku oli jo rekkautunut tänne kide-nickillä - sattumaako?
Lainaus käyttäjältä: submit - 12.11.2013, 12:21Mielenkiintoista on se, että joitakin voi kiinnostaa käyttää muiden vakiintuneita nimimerkkejä. Kun olin ottanut takaisin tämän vanhan nickini, ei mennyt kauan kun joku oli jo rekkautunut tänne kide-nickillä - sattumaako? Muistan tuon tapauksen. Jep, sattumaa ja lehmät lentää Kide onkin niiin yleinen ja SM-scenessä suosittu nicki... Hei haloo!Yksi tapa tuokin oli tehdä nettikiusaa. Näillähän sitä mielikuvitusta ja aikaa yötäpäivää sellaiseen on.
Lainaus käyttäjältä: AdultMaster - 18.11.2013, 22:07Lainaus käyttäjältä: submit - 12.11.2013, 12:21Mielenkiintoista on se, että joitakin voi kiinnostaa käyttää muiden vakiintuneita nimimerkkejä. Kun olin ottanut takaisin tämän vanhan nickini, ei mennyt kauan kun joku oli jo rekkautunut tänne kide-nickillä - sattumaako? Muistan tuon tapauksen. Jep, sattumaa ja lehmät lentää Kide onkin niiin yleinen ja SM-scenessä suosittu nicki... Hei haloo!Yksi tapa tuokin oli tehdä nettikiusaa. Näillähän sitä mielikuvitusta ja aikaa yötäpäivää sellaiseen on.Ite olen nostanut kädet pystyyn tuossa- on täysin mahdotonta hallinnoida ihmisiä verkossa 24/7- näinä liki neljänä vuotena,mitä kinkyfoorumeilla ollut mukana, tullut mm. niin omituisia yksäreitä, että huh huh. On vaan hyväksyttävä se, että simppa 17 v. tykkää pelleillä jne.
Ei tässä ole ketään syyllistetty, tiedän itsekin entisestä roolistan,i että ei todellakaan ollut aikaa/viitseliäisyyttä ja kiinnostustakaan penkoa joka jutttua ja feikkiä. mahdotontakin tuollainen olisi.Muistelen vain, että joku heitti että kyseinen nicki olisi niin kovin yleinen... :Dhehe
Kide onkin niiin yleinen ja SM-scenessä suosittu nicki... Hei haloo!Yksi tapa tuokin oli tehdä nettikiusaa. Näillähän sitä mielikuvitusta ja aikaa yötäpäivää sellaiseen on.