Baarin kannatusmaksut
Parasta on pitää yllä anonymiteettiä ja ei ainakaan sekoittaa mitään yksityisenä pitämääsi toimintaa julkiseen henkilöllisyyteesi.
Olen samaa mieltä Fixxin kanssa. Jos ei ole mitään salattavaa, ei ole asetta kenelläkään.
Elikkä että kaikilla ei ole mahdollista olla omin kasvoin se mitä hän on.
Lainaus käyttäjältä: katy - 15.11.2013, 01:06Elikkä että kaikilla ei ole mahdollista olla omin kasvoin se mitä hän on.Kaikilla on mahdollisuus, kaikki eivät vain uskalla ottaa selvää, mitä mahdollisuuden käyttäminen toisi tullessaan.
Lainaus käyttäjältä: katy - 15.11.2013, 01:06Elikkä että kaikilla ei ole mahdollista olla omin kasvoin se mitä hän on.Kaikilla on mahdollisuus, kaikki eivät vain uskalla ottaa selvää, mitä mahdollisuuden käyttäminen toisi tullessaan....
Lainaus käyttäjältä: JetErus - 13.11.2013, 11:30Parasta on pitää yllä anonymiteettiä ja ei ainakaan sekoittaa mitään yksityisenä pitämääsi toimintaa julkiseen henkilöllisyyteesi. Olen jossain määrin erimieltä tuosta asiasta. Kaikkein turvallisinta on olla avoimesti sitä mitä on. Kaikkinainen salailu vain heikentää elämänlaatua ja antaa pahantahtoisille vieraille tilaisuuden pahantekoon. Ehjää ihmistä ei vihulainen pysty repimään.Tämä ei tietenkään tarkoita, että julkaisisin pankkitunnukseni tällä foorumilla.
Lainaus käyttäjältä: katy - 12.11.2013, 21:09Vähän ot, mutta meikä on ollu aina siinä luulossa, että IP-osoitteesta saa liki kengännumeron selville
Vähän ot, mutta meikä on ollu aina siinä luulossa, että IP-osoitteesta saa liki kengännumeron selville
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 14.11.2013, 11:10Lainaus käyttäjältä: katy - 12.11.2013, 21:09Vähän ot, mutta meikä on ollu aina siinä luulossa, että IP-osoitteesta saa liki kengännumeron selville Jossain luki ettei tuo ( xx.xxx.xx.xx )näy muille baari laisille.”Et voi nähdä muiden osoitteita, eivätkä he näe sinun osoitettasi. ”
IP- osoitteesi näkyy vain sinulle ja valvojille. Muista että tämä informaatio ei välttämättä identifioi ketään koska useimmat IP:t muuttuvat säännöllisesti.Et voi nähdä muiden osoitteita, eivätkä he näe sinun osoitettasi.
Asiaan liittyen, joku saattaa muistaa kun pidin jokunen vuosi sitten luennon Wäiskillä Kinkyn tietoturvasta. Muistaako kukaan?Enpä ole varma onko mulla enää se slaidishow tallessakaan..Asiasta varmaan pitäisi joskus väsätä ihan artikkeli.. vai tulikohan semmoinen joskus tehtyä TM:n aikoina??
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 14.11.2013, 11:10Lainaus käyttäjältä: katy - 12.11.2013, 21:09Vähän ot, mutta meikä on ollu aina siinä luulossa, että IP-osoitteesta saa liki kengännumeron selville Jossain luki ettei tuo ( x.x.x.x )näy muille baari laisille.”Et voi nähdä muiden osoitteita, eivätkä he näe sinun osoitettasi. ”
Yhdellä vaniljatyttöjen lounaalla muut keskusteli 50 Shadeseistä, mä sanoin etten ole lukenut "NIITÄ kirjoja, koska tekstinäytteet jotka näin oli niin kamalan huonosti kirjotettu", kuten totta onkin. Olispa tytöt tienneet, mitä tein välittömästi lounaan jälkeen
Lainaus käyttäjältä: Riverlady - 15.11.2013, 10:37Yhdellä vaniljatyttöjen lounaalla muut keskusteli 50 Shadeseistä, mä sanoin etten ole lukenut "NIITÄ kirjoja, koska tekstinäytteet jotka näin oli niin kamalan huonosti kirjotettu", kuten totta onkin. Olispa tytöt tienneet, mitä tein välittömästi lounaan jälkeen Luit sen 50 Shadesin.... ?