Baarin kannatusmaksut
Ymmärsin vastauksestasi, että sinun mielestäsi mitään mokaa ei tapahtunut, joten ei olisi ollut myöskään tarvista tehdä mitään. Paitsi siirtyä muualle, jotta kumppanin mukavuus täyttyisi paremmin.Niin, tässä on selvästi eroja ihmisten suhteen. Minulle jää itselleni epäkelpo olo, jos toinen heti lauettuaan haluaa heittää minut jonnekin muualle, syystä, jolle en itse voi mitään juuri sillä hetkellä. Asian olisi voinut ilmaista toiveena sen korjaamiseen, eikä suorana hylkäyksenä. Ja varsinkin olisi kannattanut odottaa edes pari minuuttia. Oli kyseessä sub, Dom tai kuka tahansa mies.Mutta tapanani ei ole päättää nettiraadin avulla, onko joku mokannut, ja saanko loukkaantua. Tuolla kertaa loukkaannuin. Enkä ole myöskään riittävän itsetietoinen kyetäkseni submitin ehdotuksen tavoin vain sanomaan hys hyss ja jäämään kainaloon, johon minua ei enää kaivattu. Ja otin toki toiveen huomioon, hänen ei tarvinnut kestää hiusteni hajua, sai jäädä ihan omien samassa savussa oleilleiden hiustensa pariin. Henkilö ei ole itsekään kalju. Ja kyllä, olimme varmaan myös hikisiä, ja muissakin eritteissä, kaikki asioita, jotka olisivat korjaantuneet yhdessä suihkuilemalla hetken kuluttua.Ehkä se moka oli omani, kehittää tunteita.Mutta joo, yritän olla puuttumatta näin henkilökohtaisesti jatkossa tuleviin ehdotuksiin, tämän tarinan osalta on muutenkin myöhäistä, vaikka sen edelleen vuosienkin jälkeen muistan. Enkä ole vieläkään ajanut itseäni kaljuksi. Vaikka inhoan tupapansavua.Vir
Lainaus käyttäjältä: Viridian - 11.11.2013, 08:39--- Domme viihdyttää subiaan molempien mielestä mukavalla piiskaus sessiolla, minkä jälkeen pari harrastaa myös vaniljaa.Nyt ei ole tarkoitus mitenkään määritellä sitä, mikä on oikea tapa olla Domme/sub -suhteessa, mutta voisiko kysessä olla ns. karkkikauppasubi ( ) eli alistuminen ei ole tärkeässä roolissa, vaan ensisijaisesti nautinnon saaminen siitä, mitä D hänelle tekee. Eli tavallaan "kinkyvanilja" käy ko. henkilölle, mutta kyseessä ei ole syvä alistuminen kaikilla tasoilla, joten subi luopuu roolistaan välittömästi saatuaan sen mitä halusi.
--- Domme viihdyttää subiaan molempien mielestä mukavalla piiskaus sessiolla, minkä jälkeen pari harrastaa myös vaniljaa.
Tähän ketjuun kun subit ilmeisesti, aloittaja mukaan lukien, kertovat pehmeistä toimivista metodeista, niin annetaan tosielämän tehtävä.-> kyllä olen sub tässä suhteessaNyt sitten kehiin niitä pehmeitä metodeja, millä sub saadaan heittämään vaikka volttia dominoivaansa miellyttääkseen. Tai vaikka kovia. Mitä olisitte itse tehneet naisena/miehenä/Dommena/Masterina/subina?Vir, uteliaana
Ehkä mun kaikkinainen pointti on tässä ollut se, että on aika turhaa romantisoida minkään osapuolen olemusta.
. Mitä olisitte itse tehneet naisena/miehenä/Dommena/Masterina/subina?Vir, uteliaana
Nyt sitten kehiin niitä pehmeitä metodeja, millä sub saadaan heittämään vaikka volttia dominoivaansa miellyttääkseen. Tai vaikka kovia. Mitä olisitte itse tehneet naisena/miehenä/Dommena/Masterina/subina?Vir, uteliaana
Ei tämä D/s minusta ole laji jota tarvii oppia. Se on rehellisiä reaktioita puolin ja toisin, kerrankin tilanne jossa päästetään toinen ihonsa alle, suojamuurien ohi.
Ehkä mun kaikkinainen pointti on tässä ollut se, että on aika turhaa romantisoida minkään osapuolen olemusta. Jotkut subit ovat ehkä aidosti täynnä pulppuavaa miellyttämisen halua, ja kaikkinainen kouluttaminen onnistuu erittäin pehmein kannustavin keinoin. Mokia ei tapahdu, ja jos tapahtuu, sub otetaan syliin ja hänelle annetaan Dominoivan murheellisen katseen avulla vinkki siitä, että nyt pitää korjata jokin asia käytöksessä, minkä jälkeen asiat taas sujuvat kuin tanssi.Oikeassa elämässä myös sub voi olla se, joka käyttäytyy epäempaattisesti tai muuten pöljästi, eikä tajua, että Dominoiva on yhtälailla ihminen, joka tarvitsee oman minuuttinsa halia silloin tällöin, jonka itsetunto ei kestä ihan mitä vain, ja joka ei ole reilu eikä jalo, kun omia tunteita on loukattu. Lähinnä kyse on siitä, kuitataanko asia sillä, että jahas, ei saa suuttua, kun toinen vaan kertoo mitä ajattelee. Vai päätetäänkö, että toinen ei ole mikään oikea sub sittenkään, mitäpä sitä kouluttamaan. IKRM taisi kertoa omana kantanaan, että aiemmin kuvailtu tilanne riittäisi suhteen loppumiseen suoraan, toivoa ei olisi.Vai päätetäänkö, että kyse on kuitenkin mahdollisuudesta oppia ja kehittyä, jos sitä kemiaa muuten on. Raivon, loukkaantumisen ja turhautumisen lisäksi on mahdollisuus päättää, että kyseessä on matka, joka ei aina suju ihan täysillä purjeilla auringossa. Ja kuten submit sanoi, ihminen ei aina ajattele mitä ajattelee, eikä mitä sanoo, eikä mitä tekee, vaikka haluaisi olla toiselle se sopiva. Eli jos toivoa on, pitää olla menetelmiä, ja olisi kiva tietää, miten subit oikeasti haluaisivat itseään korjattavan em. tyyppisessä tilanteessa, missä käytöstä on selkeästi pakko korjata, jotta suhteella olisi mitään tulevaisuutta ( dramatisoin hiukan, antakkee armoo).Vir
Oikeasti vähän hämmentää (D-)ihmisten armottomuus... Useampi kirjoittaja tässä ja toisessa ketjussa on kommentoinut ylipäätään sekä Virin esimerkkitapaukseen liittyen että jos subi tekee/sanoo kerran jotain väärin niin suhde loppuu siihen Kaikki mokailevat joskus ja tällä metodilla kuvittelisin ihmissuhteiden jäävän aika lyhyiksi.
No, jos oma subini tollei käyttäytyisi, niin aina olisi subilla vaihto ehto joko siinä nukkua tai mennä lattialle nukkumaan, mielummin viellä sängyn alle, sillä pitäähän D pitää turvallisuudesta huolta, sillä keskellä lattia nukkuessaan subin päälle voi vaikka astua. Jos nämäkään vaihtoehdot eivät ole hyviä, niin ainahan subin voi yöksi laittaa hammasharjalla WC pesemään, sillä on han semukava aamulla puhtaseen WC:hen mennä.