Baarin kannatusmaksut
Minusta mielen kautta saadaan kovimmat aseet käyttöön, piiskaamista kestää kyllä, mutta minulle kovimmin kolahtaa Isännän kiukku, tahallinen välinpitämättömyys ja tunne siitä että ei ole miellyttänyt. Fiksu dominoiva osaa käyttää niitä tavalla johon mikään kidutusväline ei pysty. Ja osoittamalla lempeyttä, tyytyväisyyttä ja kiinnostusta saa subin heittämään voltteja kiitollisuudesta Isäntää kohtaan.
Niin mutta miksi? Miksei vain olisi oma paskamainen itsensä ja nauttisi subin vikinästä?
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 10.11.2013, 12:39Niin mutta miksi? Miksei vain olisi oma paskamainen itsensä ja nauttisi subin vikinästä? ->koska täällä on jo menossa kaksi keskusteluketjua "paskamaiseen itsenä olemiseen liittyen" niin siksi, olisi kiva kuulla muitakin mielipiteitä. Vai onko D/s niin yksinkertainen laji että riittää kun heittelee toista itsekkäästi seinille niin kaikki subit kiittää...terv. ehkä sittenkin vain pehmo
Sitten tulee se syntien sovittaminen, esimerkiksi fyysisellä rangaistussessiolla. Tämän osan lasken pehmeäksi, koska siinä kohtaa sub jo tietää, että haluan jatkaa hänen kanssaan tätä matkaa, ja kun rangaistus on kärsitty, olemme taas valmiina uusiin koitoksiin.
Lainaus käyttäjältä: prinsessaleia - 10.11.2013, 13:04Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 10.11.2013, 12:39Niin mutta miksi? Miksei vain olisi oma paskamainen itsensä ja nauttisi subin vikinästä? ->koska täällä on jo menossa kaksi keskusteluketjua "paskamaiseen itsenä olemiseen liittyen" niin siksi, olisi kiva kuulla muitakin mielipiteitä. Vai onko D/s niin yksinkertainen laji että riittää kun heittelee toista itsekkäästi seinille niin kaikki subit kiittää...terv. ehkä sittenkin vain pehmoSM vaikuttaa sivullisen silmiin simppelimmältä, mutta siinäkin se on luultavasti vain harhaa, ainahan muiden työt vaikuttaa helpoilta ja omista tietää paremmin mitkä helponnäköiset osat on oikeasti vaikeita.D-s suurin vaikeus on siinä, että se mikä näkyy silmälle, eli vaikkapa se seinille heittely ja paskamainen omana itsenään olo, on vain yksi pieni pintakerros. Siellä alla on tai pitäisi olla valtava määrä päänsisäistä tunnetta, kohtaamista ja välillä molemminpuolista fantasian toteuttamista. Siksi aloittelevat Masterit ja Dommet tarvitsevat ohjeita. Varsinkin siitä, että ei ole olemassa mitään toimintatapaa, mistä "kaikki subit kiittää", vaan se oma tapa, ja toiselle sopiva tapa on etsittävä ja löydettävä, tai sitten henkilöiden täytyy kunnioittaa itseään ja molempien itsekkäästi etsiä joku muu. Tarvitaan siis muutakin perehtymistä kuin kartta siitä, mihin kohtaan saa piiskata ja mihin ei, vaikka sekin on hyvä olla olemassa.Itse asiaan, vastaan kysymykseen kysymyksellä: Mikä lasketaan pehmeäksi metodiksi, ja mitä tarkoitetaan kouluttamisella?Jos oma subini mokaa pahasti, siitä on nippu erilaisia seurauksia. Olen tyytymätön ja surullinen, ja selitän mikä meni vikaan. Tämä osa on se kova metodi, koska oma väkeni ei todellakaan nauti siitä, että haluan selvittää juurta jaksain syyt ja miten tilanteeseen päädyttiin, ja pohtia yhdessä miten jatkossa siltä vältytään. Itse koen sen kuitenkin oman itseni ja pitkällä tähtäimellä myös toisen takia tärkeäksi. Ettei tarvitsisi samasta asiasta toiste itkeskellä, ei minun eikä toisen.Sitten tulee se syntien sovittaminen, esimerkiksi fyysisellä rangaistussessiolla. Tämän osan lasken pehmeäksi, koska siinä kohtaa sub jo tietää, että haluan jatkaa hänen kanssaan tätä matkaa, ja kun rangaistus on kärsitty, olemme taas valmiina uusiin koitoksiin. Fyysinen osa toimii molemmille omalla tavallaan. Itse saan siirtää tyytymättömyyteni näkyvään muotoon, ja tarjota toiselle mahdollisuuden siirtää asiat menneisyyden puolelle selkeällä siirtymäriitillä. Toinen saa mahdollisuuden selvittää ja kokea omia päänsisäisiä tunteitaan adrenaliinin ja endorfiinin avittamana. Sivulliselle, jos paikalla joskus joku sivullinen sattuisi olemaan, tämä saattaisi näyttää siltä kovalta metodilta.Ja Purppuralta hyvää pohdintaa .Virmuoks: ps. Ja oikeasti, aikuisia ihmisiä on mielestäni turha alkaa kovin syvällisesti kouluttamaan millään kikoilla, suhteessa ihmiset muovaa toisiaan ajan kanssa muutenkin, ja suhteessa mukana on aina tunteet.. Lasketaanko molemminpuoleinen välittäminen ja kunnoitus kovaksi vai pehmeäksi metodiksi?
Subin onni on saada sellainen D jolla on viisas mieli.