Baarin kannatusmaksut
Toisaalta ei minua edes saisi sinne vessaan sen hammasharjan kanssa, luultavammin haistattaisin pitkät paskat koko ajatukselle ja lähtisin laivan baariin huoraamaan.
Lainaus käyttäjältä: isabella - 12.11.2013, 06:51Oikeasti vähän hämmentää (D-)ihmisten armottomuus... Useampi kirjoittaja tässä ja toisessa ketjussa on kommentoinut ylipäätään sekä Virin esimerkkitapaukseen liittyen että jos subi tekee/sanoo kerran jotain väärin niin suhde loppuu siihen Kaikki mokailevat joskus ja tällä metodilla kuvittelisin ihmissuhteiden jäävän aika lyhyiksi.Amen, eri juttu sitten jos tuo on jatkuva trendi, mutta kaikki me mokaamme silloin tällöin, osa pahastikkin. Onneksi pystymme keskustelemaan asioista, jottei toista tarvitse hylätä yhden mokan takia...
Oikeasti vähän hämmentää (D-)ihmisten armottomuus... Useampi kirjoittaja tässä ja toisessa ketjussa on kommentoinut ylipäätään sekä Virin esimerkkitapaukseen liittyen että jos subi tekee/sanoo kerran jotain väärin niin suhde loppuu siihen Kaikki mokailevat joskus ja tällä metodilla kuvittelisin ihmissuhteiden jäävän aika lyhyiksi.
Mutta muuten jos pöljäilee niin silloin pitää saada jotain mikä kolahtaa, itselle ainakin dominoivan pettymys ja sen osoittaminen on kovinta.
Varmaan kaikissa suhteissa tärkeintä onkin että pitää toisesta enemmän kuin eilisistä sukistaan ja kunnioittaa toista osapuolta. Välinpitämättömyys toisen tunteista on pahinta mitä voi olla, ainakin minulle, koska esineitä me ei olla. Mutta muuten jos pöljäilee niin silloin pitää saada jotain mikä kolahtaa, itselle ainakin dominoivan pettymys ja sen osoittaminen on kovinta.
Lainaus käyttäjältä: Nuppuorja - 12.11.2013, 22:12Varmaan kaikissa suhteissa tärkeintä onkin että pitää toisesta enemmän kuin eilisistä sukistaan ja kunnioittaa toista osapuolta. Välinpitämättömyys toisen tunteista on pahinta mitä voi olla, ainakin minulle, koska esineitä me ei olla. Mutta muuten jos pöljäilee niin silloin pitää saada jotain mikä kolahtaa, itselle ainakin dominoivan pettymys ja sen osoittaminen on kovinta.Täysin samoilla linjoilla Nuppuorjan kanssa. Varsinkin siinä, että me ei olla esineitä. Ja että Dominoivan pettymys ja sen osoittaminen on minullekin se kaikkein kovin keino.