Baarin kannatusmaksut
Parisuhteessani A, ainakin teoriassa. Tosin siirtymät ovat pitkiä, ja juuri nyt tuntuu, että jos yrittäisin asetella aivoni bottom/sub/maso rooliin, niin se kestäisi ja tuntuisi tosi vaikealta.Muuten ehdottomasti B. Ei mitään harmaan sävyjä, puhtaan mustavalkoista toimintaa. Olen vissiin vähän jäykkä ja hierarkinen, tykkään, että on selkeät pelisäännöt ja roolit. Ajatus, että yrittäisin dominoida ihmistä, jolle olen alistunut, tai jonka olen antanut piiskata itseni sinisenkirjavaksi, tuntuu ihan hullulta ja absurdilta, ja sama toisinpäin. Näin meitä on monenlaisia.
Switchaattekoa) saman ihmisen kanssa eri rooleissa (välillä D, välillä s)
b) eri ihmisten kanssa aina samassa roolissa (D:n kanssa aina s, s:n kanssa aina D)
Voisitteko olla suhteessa jossa olette vain yhdessä roolissa vai onko switchiys niin "se juttu" ettei voi tyytyä vain jompaan kumpaan osaan?
Tuli tässä aamutuimaan pähkäiltyä switchejä Itse kun en ole moiseen kauhean taipuvainen niin mietiskelin että miten tuo homma toimii käytännössä. Switchaattekoa) saman ihmisen kanssa eri rooleissa (välillä D, välillä s) b) eri ihmisten kanssa aina samassa roolissa (D:n kanssa aina s, s:n kanssa aina D) vai molempia? Voisitteko olla suhteessa jossa olette vain yhdessä roolissa vai onko switchiys niin "se juttu" ettei voi tyytyä vain jompaan kumpaan osaan?