Baarin kannatusmaksut
Taas hyvä kysymys, mutta vastaaminen on vaikeampaa...Olen ollut kahdessa vakavassa kinky-suhteessa. Toisessa subina ja nykyään D:nä. Molemmat käyvät, koska itselleni toinen ihminen on tärkeämpää kuin suuntautuminen, dominointi ja alistuminen ovat itselläni vain osa monella lailla rikasta elämää ja ihmissuhdetta. Tunne noiden kokemusten perusteella on, että dominointi on luontaisempi olotila itselle ja olen kiitollinen, että minuun on luotettu tässä roolissa. Toisaalta subina oli kyllä helppoa ja rentouttavaakin aikanaan olla. Mutta siis vastauksena: en oman rajallisen kokemukseni perusteella switchaa saman henkilön kanssa, mutta tietenkin näin voi leikkimielisesti tehdä. Mutta tää siitä syystä, että nuo roolit eivät minulle ole kauhean vakavia, vaan ne ovat vain piristämässä ihmissuhdetta ja siinä mielessä tietenkin aivan korvaamattomia.Ja sen lisäksi itselläni on sellainen ajatus, että en tarvitse kuin yhden tärkeän ihmissuhteen eli rakkaussuhteen. Mutta onneksi kirjo ja mahdollisuudet erilaisille ihmisille ovat rikkaat..
Vastaan:A )jaB )ja voisin olla. Kaikki riippuu niin monesta tekijästä.