Baarin kannatusmaksut
Toine mikä on D tehetävä vallan kanssa, on siitä osan annetava subille, sillä hän ei tarvitse itse kuin viimeisen sanan asioihin.
Tarkoittaako virkkeen loppuosan "hän" ("sillä hän ei tarvitse itse kuin viimeisen sanan asioihin") D:tä vai subia? Tarkoitti kumpaa vaan, niin session aikana viimeinen sana voi olla turvasana ja sen sanoo subi, jos tilanne on hänelle ylivoimaisen tukala.
Lainaus käyttäjältä: Riverlady - 01.11.2013, 14:46Tarkoittaako virkkeen loppuosan "hän" ("sillä hän ei tarvitse itse kuin viimeisen sanan asioihin") D:tä vai subia? Tarkoitti kumpaa vaan, niin session aikana viimeinen sana voi olla turvasana ja sen sanoo subi, jos tilanne on hänelle ylivoimaisen tukala.Turvasanan ollessa käytössä on myös muistettava että sub on useimmiten niin pihalla ettei sitä turvasanaa/turvatoimintoa muista, pysty käyttämään tai halua käyttää. On hyvin vaarallista sanoa aloittelevalla Masterille, että luota subin arvostelukykyyn vaan turvasanan käytössä. Siihen ei voi luottaa.IKRM
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 01.11.2013, 15:02Lainaus käyttäjältä: Riverlady - 01.11.2013, 14:46Tarkoittaako virkkeen loppuosan "hän" ("sillä hän ei tarvitse itse kuin viimeisen sanan asioihin") D:tä vai subia? Tarkoitti kumpaa vaan, niin session aikana viimeinen sana voi olla turvasana ja sen sanoo subi, jos tilanne on hänelle ylivoimaisen tukala.Turvasanan ollessa käytössä on myös muistettava että sub on useimmiten niin pihalla ettei sitä turvasanaa/turvatoimintoa muista, pysty käyttämään tai halua käyttää. On hyvin vaarallista sanoa aloittelevalla Masterille, että luota subin arvostelukykyyn vaan turvasanan käytössä. Siihen ei voi luottaa.IKRMTäysin samaa mieltä. Guiden tekstissä on paljon asiaa ja myös paljon asioita jotka esitetään "totuuksina". Totuuksien julistaminen on mielestäni kovin vaarallista ja mielestäni näkisin että asiat esitetään "minun mielestäni. Tietenkin jos on täysin varma asiastaan, niin tilanne on toinen.- Karwis