Baarin kannatusmaksut
Kun tätä ketjua nyt lukee, niin tulee mieleen vain se että aika riskialtista lähteä antamaan yhtään mitään neuvoja aloittelevalle Masterille.Uskokaa tai älkää, mutta jokainen sub on kuitenkin yksilö. Se mikä toimii toisen kanssa, ei toimi toisen kanssa. Subit kannattaisi ottaa yksilöinä, eikä alkaa ahtamaan kaikkia samaan tai pariin eri muottiin.
-------- [tekstiä moderoitu ylläpidon toimesta]
Lainaus käyttäjältä: Nick - 09.11.2013, 18:33Lainaus käyttäjältä: Altair - 09.11.2013, 18:12Monilla hyvää tarkoittavillakin elämänohjeilla voi saada elämänsä aika sekaisin. ..ja palstan saa sekaisin ilmoittamalla henkilökohtaisena valintanaan peuhaavansa mieluummin niiden kanssa joiden elämä ei ole sekaisin Kuulostaa yksinäiseltä.
Lainaus käyttäjältä: Altair - 09.11.2013, 18:12Monilla hyvää tarkoittavillakin elämänohjeilla voi saada elämänsä aika sekaisin. ..ja palstan saa sekaisin ilmoittamalla henkilökohtaisena valintanaan peuhaavansa mieluummin niiden kanssa joiden elämä ei ole sekaisin
Monilla hyvää tarkoittavillakin elämänohjeilla voi saada elämänsä aika sekaisin.
Lainaus käyttäjältä: Hasse.W - 10.11.2013, 01:04Ehkä olisi parempi jos te sisäpiiriläiset jättäisivät muiden leimaamisen vain vittuilijoiksi.------ Piiri kuin piiri,mutta jos ei jaa torttua tai makkaraa,jääpi ulkopuolelle-Pympynlipominen kun ei myöskään ihan kaikkia kiihota noin yleisellä tasolla- Ihan samat viidakon lait muuallakin,turha sitä silotella
Ehkä olisi parempi jos te sisäpiiriläiset jättäisivät muiden leimaamisen vain vittuilijoiksi.
Ehkäpä ne parhaat ohjeet löytyvätkin sitten siltä puolelta, miten saadaan se kommunikaatio parhaiten toimimaan. Että ei tule väärinkäsityksiä ja toiminnassa päästään turvallisesti liikkeelle sellaisella tahdilla, että opitaan tuntemaan toinen siinä samalla riittävän hyvin. Että ei tehtäisi sellaisia virheitä, mitkä rikkoisivat luottamuksen tai mitään muita tärkeitä elementtejä, vaan ne molempien tarpeet saataisiin otettua riittävällä tavalla huomioon ja suhde kehittymään hyvällä tavalla eteenpäin.
Kumpikin on yksilöitä ja pitäisi vaan löytää sopiva yksilö. Hätäilemällä ei oikein tässäkään tule mitään.
Ihan aluksi mieti mitä itse haluat subilta, eli ahaluatko hanet vain sessio subikis vai haluatko hänen kanssa alkaa pietmmän suhteen. Yleisesti kannatan alussa ottamaan sessio subin, sillä on hyvä saada kokemuksia minkälaisa eroja subeissa on. Se kuva että D puoleisia miehiä on enemistö on harha, sillä suurin osa D:ksi itseään mainostavian on fettareita, joille esim bondage on pakko mielle, eli ovat niin sanotusti yhden asia harrastajia. Nämä normaalis hyvin erottaa, sillä heillä ei subit pysy kovina kauaa, sillä itse subit kyllästyvät asioiden toistamiseen. Eli määrittele mitä haluat ja pysy siinä , silloin itsesti kunnioitus nousee ja opit kanssa fettari neitoset todella nopeesti huomaamaan, sillä heitä kanssa vain hyvin rajatut asita kiinostavat. Toine asia mihin kiinnitä huomiota, älä mihinkää tekniikkaan tai välineeseen kiinnity, eläkä tee siitä itsellesi pakkomiellettä, sillä silloin itse muutut fettarikis sille asialle. Vaan pidä aina subin kanssa tekemine pääasian, joka voi mahdolistaa eri tekniikoiden ja välineiden käyttämisen. Se että kiinität huomion subin myös saa aikasekis sen, että voi häne pistää toimiman sillein kuin sinusta itsestä tuntuu hyvältä ja sitä kautta opettaa subin toimiman ja myös nauttimaan sinun kanssa asioiden takemisestä. Tämä mysö luo subille haluna olla kanssasi, jos sinulla tulee määritellä mihin tasolle haluat suhteen muodostuvan, sillä kokemuksesta voin sanoa, että subit ovat todella helposti leimaantuvaa ihmis ryhmää, jotka nimen omaan nauttivat siitä etä joku tekee heidän vaikeat päätökset, sekä opetta heidät tuntemaan itsenäs paremmin.sitten mennäänkin päänsisälle, eli miten valta muodostuu, siinä hän on kaikis puolta, toine on mukava eli itse valta, mutta se negatiivine tulee vallan tuomasta vastuusta, joka monelle D ihmiselle on joka heidät jakaa kaikkein parhaiten. Sillä jos on vain valtaa, mutta ei vastuuta, niin silloin ihmine on aika lailla narsisti, sillä pelkän vallan käyttämine myös johtaa sen väärinkäyttöön, jota osaava D ei koskaan halua. Toine mikä on D tehetävä vallan kanssa, on siitä osan annetava subille, sillä hän ei tarvitse itse kuin viimeisen sanan asioihin. Jolloin subille pitää jättää hänelle annetuista vastuun alueista kanssa valta päättä miten hän ne tekee, sillä asiota aina voidaan tehdä monella tavalla, eli loppu tulos on pääasia.Toine mikä päänsisällä tapahtuva asian on määritettävä, on ne rajat jossa subi saa olla, tällöin D on itse määritettävä itselle millä tasolla hän itse jaksaa rajoja yllä pitää, kokemuksesta voin sen sanoa, että ne kannattaa pitää hyvin pienenä, sillä liikaa säntöjä monesti kalahtaa omaan nilkkaan, sillä ne voivat olla ristiriidassa toistensa kanssa. Eli yleensä subille kannattaa vain asettaa säännöt miten käyttäytyy D kohtaan, sillä näillä sönnöillä voi kaikki asiat hoitaa, sillä ne ovat aina voimassa tilanteessa kuin tilanteesa. Tämä tuo määräteietoisuutta ja selkeyttä, joka taas johtaa siihen että subin on siinä kanssa helppo olla.Eli aloitelvalla Masterille pikkasen pohdintaa, jota toivon että ei orjalisesti noudateta, vaan jokaiselle Masterille mielummin mietittävä, jota en oleta kaikkien edes haluavan noidattavan, sillä itse BDSM on liian monimuotoine vain yhdellä tavalla tehtäväksi.
Silti aina välillä hämmentää se, että yhden kirjoittajan ohje kuunnella sydäntään ja tarvittaessa lähteä eri suuntiin haukutaan sydämettömäksi subien lihatiskikäytöksi, kun taas Leccaren ohje: "Kaikki naiset alistuvat, kun lyö riittävän kovaa.", kelpaa elämänohjeeksi, koska useimmat katsovat sen huumoriksi(?). Paitsi ne, jotka ottavat tosissaan, huomatessaan, että ohjeita kehutaan ja kompataan, ja kukaan ei näe niissä mitään outoa tai baarin hengen vastaista.