Baarin kannatusmaksut
Niin on eriasia elä 24/7 suhteessa, kuin harrastaa sitä kaveripohjalta, 24/7 suhteessa jo itse vaatii , että asiat menevät Masterin kautta, joka päättää miten asiat menee, jossa kanssa vastaa niistä päätöksistä. Joka loppujen lopuksi muodostuu hyväksi vuorovaikutukseksi, sillä päätösten tekemiseen on hyvä olla mielipiteitä minkä varaan niitä tehdään. Eli ainoa valta jota itse käytän on aina viimeisen sanan valta.Siihen en ota minkäänlaista kantaa, miten nämä asiat kaveri pohjasissa D/s suhteissa hoidetaan, sillä itse en ole niistä ollut juuri kiinostunnut
LainausNiin on eriasia elä 24/7 suhteessa, kuin harrastaa sitä kaveripohjalta, 24/7 suhteessa jo itse vaatii , että asiat menevät Masterin kautta, joka päättää miten asiat menee, jossa kanssa vastaa niistä päätöksistä. Joka loppujen lopuksi muodostuu hyväksi vuorovaikutukseksi, sillä päätösten tekemiseen on hyvä olla mielipiteitä minkä varaan niitä tehdään. Eli ainoa valta jota itse käytän on aina viimeisen sanan valta.Siihen en ota minkäänlaista kantaa, miten nämä asiat kaveri pohjasissa D/s suhteissa hoidetaan, sillä itse en ole niistä ollut juuri kiinostunnutPitäisikö tästä nyt sitten päätellä, että 24/7 suhteessa sinä laitat subin pihalle, jos hän kolme kertaa on eri mieltä sinun viimeisestä sanastasi? Kiinnostaa kovasti muuten, antaisitko nämä samat ohjeet aloittelevalle Dominalle? Ja itse kyllä näkisin, että aloitteleva Master voi olla aika pulassa jos pitää useampaa subia kerrallaan. Ellei sitten ole kusipää ja valehtele jokaiselle subille, että hän on ainoa.
Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 06.11.2013, 15:56Tuleeko kellään muulla mieleen karjamarkkinat?Itse kannatan vastuullisuutta ihmissuhteissa, olivat kinkyjä tai eivät. Erityisesti jos lähtisin aloittelevia ja nuoria ihmisiä neuvomaan ja ohjeistamaan. Tuossa GM:n tekstissä on jonkinlainen ristiriita siis, kun suosittelee monia subeja ensin alkuun, mutta toteaa sen kuitenkin lisäävän ongelmia moninkertaisiksi. Miksi suositella lisäongelmia ja vaikeuksia aloittelevalle ihmiselle? Minä en tajua.
Tuleeko kellään muulla mieleen karjamarkkinat?
LainausTäksi yleensä kannatankin aloitelevalle Masterille avoimesti pitävänsä usenapi subeja, joita käyttää siihe tarkoitukseen kun halua ja vaihtaa suruttaa jos jonkun kansa ei hommat toimi, tällöin on itselleen rehellinen ja toisaalta myös subeille. Itse olen täsä päässyt sen verran pitkälle, eli olen siirtynnyt yhden subin kanssa elämiseen, sillä ongelmien määrät ovat tälöin vain yksinkertaisia, sillä kahden subin pitämisessä ongelmat eivät ole kaksinketasia, vaan ne ovat ainakin kolmenkertaistuneet.Tuleeko kellään muulla mieleen karjamarkkinat?
Täksi yleensä kannatankin aloitelevalle Masterille avoimesti pitävänsä usenapi subeja, joita käyttää siihe tarkoitukseen kun halua ja vaihtaa suruttaa jos jonkun kansa ei hommat toimi, tällöin on itselleen rehellinen ja toisaalta myös subeille. Itse olen täsä päässyt sen verran pitkälle, eli olen siirtynnyt yhden subin kanssa elämiseen, sillä ongelmien määrät ovat tälöin vain yksinkertaisia, sillä kahden subin pitämisessä ongelmat eivät ole kaksinketasia, vaan ne ovat ainakin kolmenkertaistuneet.
Mulle tuli mieleen pidemmän kaavan vinolainapankki vai mikä se naisten kerho olikaan, jossa tilapäiskäytetään miessubeja.
No joo, turha alkaa varmaan vääntämään enempiä. Kun en ole koskaan oikein näitä truumastereiden juttuja tajunnut.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 05.11.2013, 21:17No joo, turha alkaa varmaan vääntämään enempiä. Kun en ole koskaan oikein näitä truumastereiden juttuja tajunnut.Pitää myös ymmärtää sub-juttuja, jotta voi ymmärtää TrueMaster-juttuja.IKRM
Lecun syynteesille: +1
Veijarin kommenttiin - subit haluavat tulla tilapäiskäytettäviksi. Tämä tapa saattaa olla täysin sopiva ja ainoa vaihtoehto monelle.
No kolmen subin pitämine ei ole mikään onglma kun alusta alkaen on sopinnut suhteen olevan vain kaveri pohjainen, sillä eihän kukaan voi ketään estää useanpa kavria pitämästä. Jos tälläin suhde muot ei käy, niin silloin Masterin kannnattaa miettä jatkaako mihinkään tälläkertaa...