Baarin kannatusmaksut
Se että subia pitää lahjana, on hyvä muista aina lahjan mahdolinen epämieluisuus ja jopa vasten mielisyys. eli paketin avaamisen jälkeen varman monelle on se pettymys tullut kun sisältö ei ole mieluisaa. Eli turhan avoine odotus täydelisen paketin löytymisestä, voi vaatia useamman paketin avaamista. Sen kun muistaaettä paketi eivät lopu, vaan niitä tulee aina uusia, jopa tuoraammalla sisällöllä täytettynä.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 15.11.2013, 01:23 Se että subia pitää lahjana, on hyvä muista aina lahjan mahdolinen epämieluisuus ja jopa vasten mielisyys. eli paketin avaamisen jälkeen varman monelle on se pettymys tullut kun sisältö ei ole mieluisaa. Eli turhan avoine odotus täydelisen paketin löytymisestä, voi vaatia useamman paketin avaamista. Sen kun muistaaettä paketi eivät lopu, vaan niitä tulee aina uusia, jopa tuoraammalla sisällöllä täytettynä. Kemioilla ei ilmeisesti ole mitään tekemistä yllä olevan kommentin kanssa? Subit ovat käyttöesineitä, niinkö? Näin kärjistetysti sanottuna, otetaan yksi viaton kokematon sub, avataan paketti ja käytetään sitä hetken. Huomataan, että paketin sisältö ei istukaan täysin omaan moodiin. Paketti hylätään käytettynä ja ehkä myös vahingoittuneena. Otetaan toinen paketti ja avataan se käyttöön...Tätä voi jatkaa vaikka kuinka pitkään, otetaan, avataan, käytetään ja rikotaan, hylätään, otetaan toinen...Toivon, että Guiden kommentti on vain sanoja ei muuta.
Täksi yleensä kannatankin aloitelevalle Masterille avoimesti pitävänsä usenapi subeja, joita käyttää siihe tarkoitukseen kun halua ja vaihtaa suruttaa jos jonkun kansa ei hommat toimi, tällöin on itselleen rehellinen ja toisaalta myös subeille. Itse olen täsä päässyt sen verran pitkälle, eli olen siirtynnyt yhden subin kanssa elämiseen, sillä ongelmien määrät ovat tälöin vain yksinkertaisia, sillä kahden subin pitämisessä ongelmat eivät ole kaksinketasia, vaan ne ovat ainakin kolmenkertaistuneet.
Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 06.11.2013, 15:56Täksi yleensä kannatankin aloitelevalle Masterille avoimesti pitävänsä usenapi subeja, joita käyttää siihe tarkoitukseen kun halua ja vaihtaa suruttaa jos jonkun kansa ei hommat toimi, tällöin on itselleen rehellinen ja toisaalta myös subeille. Itse olen täsä päässyt sen verran pitkälle, eli olen siirtynnyt yhden subin kanssa elämiseen, sillä ongelmien määrät ovat tälöin vain yksinkertaisia, sillä kahden subin pitämisessä ongelmat eivät ole kaksinketasia, vaan ne ovat ainakin kolmenkertaistuneet.Tuleeko kellään muulla mieleen karjamarkkinat?
Yksi loginen pulma vain on, eli Dominoiva aina on se muokkaava osapuoli, ainoa mitä hän muutta toiminta tapaa miten toimii, sillä eri subeihin toimii eri tekniikat.
Vahva kuvitelmani on, että paras Master on Master, jolla on tavoitteena kasvaa myös itse, ei vain kasvattaa.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 10.11.2013, 03:01Yksi loginen pulma vain on, eli Dominoiva aina on se muokkaava osapuoli, ainoa mitä hän muutta toiminta tapaa miten toimii, sillä eri subeihin toimii eri tekniikat.Vahva kuvitelmani on, että paras Master on Master, jolla on tavoitteena kasvaa myös itse, ei vain kasvattaa.
Täällä on keskustelut subin pehmeästä koulutamisessta, kannattaa pitää mielessä, että juuri henkisellä puolella tapahtuva yli ote subista muodostuu pehmeillä keinoin. Kerron muutamalla esimerkillä miten tätä voi yllä pitää.
ensimäin ja tärkein itselle tämän vallan pitämisessä on, subille siirrettävä alotteen tekeminen, josa hän joutuu itse päättämään mitä halua tehdä, toisaalt itse pitää sen miten se toteutetaan päätettävissä, joka kannattaa aina kertoa subille, jolloin hän saa itse päättää haluaako tälläisen kokea. Jos ei, niin silloin subi pistetään uutta miettimän tai siten oman sellain toteutus kanta miettimään joka sinulle kelpaa. Tämä pistä subin itse olemaan aktiivinen, sillä monesti subi itse kehuvat itseään, jolloin tällä voi hyvon osoittaa subille hänltä puuttuvaa mielikuvitusta.
Toine asia mikä on kanssa pehmietä keinoja, on asettaa subille käytössäännöt, jolloin on häne kanssa yhteistyö halukas. Tällöin hän joutuu itse miettimään omaa käytöstään, jota hän yleensä pitää moitteettomana. Sillä subit yleensä pitävät itseään täysin oppineina ja vain Mastereita optuksen tarpeessa, tämä on juuri se millä subit yleensä yrittävät muokat Masteria eniten. Nämä käytös säännöt asettavat subin valinnan eteen, jossa hän joutuu itse katsoman omaa käytöstään peilistä, jonka peilina Masteri on.
Se missä pehmeitä keinoja joutuu eniten käyttämään, silloin kun asutaa erillään, jolloin yleensä subi luulee että voi käyttäytyä miten halua. Tähän yleensä kannattaa vastata kuuntelemalla, mutta missään tapauksessa ei saa itse borvosoitua, sillä silloin itse alennut subin tasolle. Jos subi lähettää asiattomia viestejä, niin näihin ei kannata vastata. Sekä puhelimessa tapahtuva kiukuttelu, joka yleensä johtuu siitä että subi ei ole tottunut siihen että ei sa kaikkia tahtomiaan asioita joita vain voi toivoa. Nämä asiat kannattaa muistaa kun seuraavan kerran tapaatte, jolloin voi asiat ottaa uudestaan esille. Näissä kaikissa tapauksissa itsse käytän häkkiä, jossa käyn näiden sioiden käsittelyn.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 16.11.2013, 20:43ensimäin ja tärkein itselle tämän vallan pitämisessä on, subille siirrettävä alotteen tekeminen, josa hän joutuu itse päättämään mitä halua tehdä, toisaalt itse pitää sen miten se toteutetaan päätettävissä, joka kannattaa aina kertoa subille, jolloin hän saa itse päättää haluaako tälläisen kokea. Jos ei, niin silloin subi pistetään uutta miettimän tai siten oman sellain toteutus kanta miettimään joka sinulle kelpaa. Tämä pistä subin itse olemaan aktiivinen, sillä monesti subi itse kehuvat itseään, jolloin tällä voi hyvon osoittaa subille hänltä puuttuvaa mielikuvitusta.Pahus, Guide kertoi lopettavansa kommentoinnin, joten voiskohan joku muu avata ed. kappaletta kun en ymmärrä tätä täysin.