Vilkaisin juuri tuonne deittipalstan puolelle, syystä jonka oletan olevan ilmeinen. Mutta optimistinen asenteeni lannistui samontein, kun vastaan tuli 8 sivua täysin kategoroimattomia vapaamuotoisia ilmoituksia.
Jos ilmoituksen otsikko on "Piiskaa naiselle Pirkanmaalla", niin mä en tiedä haetaanko siinä kyseistä asiaa vai tarjotaanko. Joku voi sanoa, että se on oma vika jos on otsikoinut ilmoituksensa epäselvästi. Mutta epäselvä otsikointi ei haittaa ainoastaan kyseisen ilmoituksen jättäjää, vaan hukuttaa myös hyvin kirjoitetut viestit epäorganisoituun sekamelskaan. Erityisesti tämä haittaa ilmoituksia myöhemmillä sivuilla. Satunnaisesti käyvä käyttäjä ei jaksa kahlata läpi 8 sivua ilmoituksia ajatuksen kanssa. Kolmannen sivun jälkeen sun aivot menee pläräysmoodiin, ja sä vaan silmäilet läpi loput otsikot. Ja ellei ilmoituksen jättäjä ole sattunut otsikoimaan ilmoitustaan täydellisesti, siten että se säpsäyttää sut hereille siitä pläräysmoodista, niin ohi se meni niin että sujahti. Mä tiedän alkaessani lukemaan ilmoituksia, että todennäköisyys löytää ilmoitus johon haluan vastata on vain hieman yli nolla. Jos voin sen välttää, niin mä en mielelläni käyttäisi 20 minuuttia siihen, että totean että "jep, ei löytynyt mitään kiinnostavaa".
Pois se minusta, että alkaisin neuvomaan, että miten teidän pitäisi pyörittää foorumianne, mutta se olisi kätevä lisä jos ilmoitukset olisi jaettu kategorioihin ilmoittajan perusteella. "Miehet hakee...", "Naiset hakee...", "Henkilöt jotka eivät sovi muihin kategorioihin hakee...", jne.
Sanonpahan vaan.