Baarin kannatusmaksut
Pidän parempana tosiaan pohtia tätäkin asiaa ennen tekemisiä. Ja pidän tätä keskustelua siinä mielessä hyödyllisenä.
Siinä mielessä ollaan siis samalla asialla, taitaa vaan tämäkin olla näitä skenen tabuja, joista keskustelun avaaminen tuottaa kovasti paljon loukkaantumisia.IKRM
Lainaus käyttäjältä: mauje - 03.11.2013, 16:07Niinpä...ketkä "me"? Mistä tiedät onko jokin mielenterveysongelma tai muu tilapäinen vitutus tms.? Tai onko se este sessioinnille, elämiselle, olemiselle? Entä jos asianosainen ei tiedä itsekään?Jos ihminen itse sanoo olevansa mielenterveysongelmainen se riittää kyllä oikein hyvin. Kun pitää asian kanssa nollatoleranssia niin ei tarvitse punnita erikseen onko syy riittävä vai ei. Tällä on tarkoitus suojella ihan noita mielenterveysongelmaisia itseään, eli ei kannata kauheasti heitellä kiviä tähän suuntaan. Enemmänkin hämmästelen tapaa jolla täällä yleisesti tunnutaan pitävän täysin hyväksyttävänä toisenlainen toiminta.IKRM
Niinpä...ketkä "me"? Mistä tiedät onko jokin mielenterveysongelma tai muu tilapäinen vitutus tms.? Tai onko se este sessioinnille, elämiselle, olemiselle? Entä jos asianosainen ei tiedä itsekään?
En siis kuulu noihin "arvon herra mastereihin", kuten ei todennäköisesti suurin osa muistakaan Mastereista. Ei kannata leimata kaikkia jonkun yksittäisen henkilön mielipiteiden takia. (Tämä ei ollut kritiikkiä isabellan oikein asiaa käsittelevää kirjoitusta kohtaan. Vain tuo yksi kohta harmitti).
Keskustelu on jo aikoja sitten mennyt sivupoluille, mutta niinhän aina ne menevät. Alkuperäiseen kysymykseen kantani: Minusta naisen alistumisen itselleen voi ainoastaan hankkia. Minua kiinnostaa nainen, jonka alistumisen olen hankkinut nimenomaan omalla toiminnallani, teoillani ja olemuksellani.Sivupolkuihin. Minua ärsyttää, että leimaudun onnettoman nikkini takia noihin harvinaisen typeriä mielipiteitä esittävien masterien kanssa samaan jätesankoon. Noo, itsehän minä nikkini olen valinnut. En siis kuulu noihin "arvon herra mastereihin", kuten ei todennäköisesti suurin osa muistakaan Mastereista. Ei kannata leimata kaikkia jonkun yksittäisen henkilön mielipiteiden takia. (Tämä ei ollut kritiikkiä isabellan oikein asiaa käsittelevää kirjoitusta kohtaan. Vain tuo yksi kohta harmitti).Mielenterveyden tai omien henkisten ongelmiensa tiedostaminen on minusta hyvä asia. Ongelmallisempia ovat ne, joilla ei ole kykyä nähdä omia selviäkään ongelmiaan, vaan elävät omassa pikkumaailmassaan muita tuomiten. Jos minulle joskus tulisi masennus tai paniikkihäiriö, en tosiaan toivoisi, että sen jälkeen olisin Masterina tai ihmisenä jokin hylkiö, jota muiden tulisi karttaa. Joku mystinen ME-ryhmä, joka näin ajattelee, on ilmeisesti iikooärrämmän mielessä kuitenkin olemassa? Karwiksen ja Ainon kanssa myös minä haluaisin tietää, keitä ovat nuo ME?
Aihe on: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
Samaa ihmettelen. Käsite "me" olisi paikallaan avata, että me muut osaamme pysyä kaukana.Harvoin jaksan suuttua jostain netissä kirjoitetusta, mutta ylläoleva pistää kuvottamaan.Terveisiä lähettää vakavan synnytyksen jälkeisen masennuksen sairastanut, kinkyydestään nauttiva Aino.
Jos minulle joskus tulisi masennus tai paniikkihäiriö, en tosiaan toivoisi, että sen jälkeen olisin Masterina tai ihmisenä jokin hylkiö, jota muiden tulisi karttaa.
Lainaus käyttäjältä: Aino - 03.11.2013, 15:56Samaa ihmettelen. Käsite "me" olisi paikallaan avata, että me muut osaamme pysyä kaukana.Harvoin jaksan suuttua jostain netissä kirjoitetusta, mutta ylläoleva pistää kuvottamaan.Terveisiä lähettää vakavan synnytyksen jälkeisen masennuksen sairastanut, kinkyydestään nauttiva Aino.Tässähän se ongelman ydin jo tulikin hyvin esille. Kun yllättäen paljastuu, että on olemassa ihmisiä jotka on huolissaan mielenterveysongelmaisten BDSM-harrastuksesta, niin ensimmäisenä tulee mieleen kysyä että keitä nämä ihmiset on että osataan vältellä niitä. Siis halutaan vältellä ihmisiä jotka on huolissaan toisten hyvinvoinnista ja hakeudutaan seuraan jossa siitä ei olla huolissaan.IKRM