Baarin kannatusmaksut
Käyttäydyn yleensäkin kaikkia ihmisiä kohtaan kunnioittavasti, en alistuvasti. Kunnioitan toisia ihmisiä ja haluan sen myös hyvin ja empaattisesti käyttäytymälläkin tuoda esiin. Odotan sitä myös toisilta.Alistumisessa haluan minut alistettavan. Sitä ennen pitää kuitenkin osoittaa olevansa alistumisen arvoinen. En alistu alistumisen ilosta vaan halusta antaa toiselle itseni käytettäväksi koska hän on sen arvoinen.
nyyten olen taas varmaan tämän ketjun aihee ymmärtänyt vääri, sillä luulin että on kyse Masterien mielipiteistä. No, se nytten on täällä monesti nähty, että jotku haluavat tietoisesti näitä trollata, joka ei taaskan näköjään jäänyt tapahtumatta, tästä voit itsellesi kunnian ottaa, sillä olis trolleista ensimmäin. toisaalta kuvastaa myös sitä, että et osaa pitää asioita sisälläsi, joka ei täällä foorumilla ole kanssa ainut kertasat, sillä neideillä on aina oma tapa keskustelua käydä, heillä pitää veillä olla siihen täysin oikeus:)
Minusta on kummallista, että joidenkin Mastereiden asenteesta huokuu "kaikki subit alistuu mulle"- tyyppinen asenne. Eihän se nyt jumaliste voi niin mennä. Olen samoilla linjoilla sandyn kanssa, käyttäydyn yleisestiottaen kunnioittavasti kaikkia ihmisiä kohtaan. Pyrin olemaan kohtelias ja hyvätapainen. Jos kuitenkin vastapuoli katsoo nokkaansa pitkin, niin voin kertoa, että täältä pesee sitten samanlaista käytöstä takaisin. Subius ei tarkoita sitä, että alistuu (tai haluaa tulla alistetuksi) kaikille Mastereille, joita eteen sattuu. Ei ainakaan minulla mene niin. Samoin kuin Masterin valta ja hallinta, on myös subin alistuminen lahja. Ja se tulee ansaita. Nii, kerta.
Mutta asiaan siis: Olen samaa kastia sandyn kanssa. Joku, joka kuvittelee, että ihan vain ilmoittautumalla massuksi saisi jonkin yliotteen tai oikeuden alistaa myös minua... voi huoh, miten huonosti siinä käy
Joku, joka kuvittelee, että ihan vain ilmoittautumalla massuksi saisi jonkin yliotteen tai oikeuden alistaa myös minua... voi huoh, miten huonosti siinä käy
... ... ...Subius ei tarkoita sitä, että alistuu (tai haluaa tulla alistetuksi) kaikille Mastereille, joita eteen sattuu. Ei ainakaan minulla mene niin. Samoin kuin Masterin valta ja hallinta, on myös subin alistuminen lahja. Ja se tulee ansaita.
Lainaus käyttäjältä: ChiliN - 28.10.2013, 20:30Joku, joka kuvittelee, että ihan vain ilmoittautumalla massuksi saisi jonkin yliotteen tai oikeuden alistaa myös minua... voi huoh, miten huonosti siinä käy Tämä on aika mielenkiintoinen aihe. Jos sub ei osoita minkäänlaista halua alistua vaan tekee joka käänteessä suuren numeron siitä miten itse haluaa aina päättää koska alistuu niin väistämättä tulee mieleen että niin se tulee menemään loppuun asti. Eikä tämä tarkoita, että hyväksyisin ajatuksen jossa aamulla foorumille rekisteröitynyt kokematon master illalla vaatisi kaikkia alistuvia alistumaan itselleen. Näinkin kuulemma tapahtuu, ja se on hämmästyttävää.IKRM