Baarin kannatusmaksut
Hyviä pointteja Mademoiselle A:lta. Komppailen niitä. Ja palaan ensimmäisen viestini teesiin: vaniljaa ei ole ilman kinkyä. Vaniljaa on se, minkä kinkyksi identifioituva määrittää ei-kinkyksi.
Vaniljaa on se, minkä kinkyksi identifioituva määrittää ei-kinkyksi.
Lainaus käyttäjältä: Aino - 23.10.2013, 14:51 Vaniljaa on se, minkä kinkyksi identifioituva määrittää ei-kinkyksi.Kuka tahansa, kinky tai vanilja, voi myös määritellä mikä on kinkyä.Monen mielestä esimerkiksi synnytys on pervoin sessio ikinä, kun siinä ollaan haarat levällään vieraiden ihmisten nähden, tungetaan elävää olentoa (lapsi - ja ihan alasti) itsestä ulos ja on verta, eritteitä ja kaikkea muuta inhottavaa sekä kamalia kipuja ja osa synnyttäjistä saa vielä orgasminkin siitä kaikesta, mutta useimpien synnyttäneiden mielestä se on maailman luonnollisin, vaniljoin, asia, eikä se liity millään lailla seksuaalisuuteen, ei vaikka synnyttäjä saisikin orgasmin.
Vaniljaankin silti saa mahtumaan monenlaisia toimintoja laidasta laitaan, ei sen tarvitse pelkästään olla peiton alla pimeässä. Vanilja on sitä peruskauraa, mitä harrastellaan kun ehditään ja jaksetaan, kinky sitten harvinaisempaa herkkua aika-paikkaulottuvuuksien salliessa.
Lainaus käyttäjältä: katy - 21.10.2013, 17:18Osa kinkyistä kaiketi toteuttaa vanilijaakin eli halaa ja suukottaa vai onko se liian imelää? Ei minusta. Läheisyys ei ole seksiä, se on läheisyyttä. Toki voi halata ja suudella kinkystikin.
Osa kinkyistä kaiketi toteuttaa vanilijaakin eli halaa ja suukottaa vai onko se liian imelää?
Lainaus käyttäjältä: tahrainen - 22.10.2013, 22:22 Vaniljaankin silti saa mahtumaan monenlaisia toimintoja laidasta laitaan, ei sen tarvitse pelkästään olla peiton alla pimeässä. Vanilja on sitä peruskauraa, mitä harrastellaan kun ehditään ja jaksetaan, kinky sitten harvinaisempaa herkkua aika-paikkaulottuvuuksien salliessa. Näin se on, itse ainakin haluan MONIPUOLISTA seksiä. Haukotuttaa jos aina on samaa jyystämistä oli se sitten mitä tahansa ruoskimista tai peiton alla puuhailua.Lainaus käyttäjältä: Mademoiselle A. - 23.10.2013, 14:40Lainaus käyttäjältä: katy - 21.10.2013, 17:18Osa kinkyistä kaiketi toteuttaa vanilijaakin eli halaa ja suukottaa vai onko se liian imelää? Ei minusta. Läheisyys ei ole seksiä, se on läheisyyttä. Toki voi halata ja suudella kinkystikin.Hieman erimieltä kyllä. Seksissä niin vaniljassa kuin kinkymmässä tunnen minä ainakin läheisyyttä toista kohtaan. Voisihan sitä vain fantasioida ja runkata yksinään jos läheisyys ei kuulu seksiin?
Näin se on, itse ainakin haluan MONIPUOLISTA seksiä. Haukotuttaa jos aina on samaa jyystämistä oli se sitten mitä tahansa ruoskimista tai peiton alla puuhailua.
mietin että miksi pitäisi nostaa kinky jotenkin korkeammalle ja fiksummalle tavalle elää- vai pitääkö?
Lainaus käyttäjältä: katy - 21.10.2013, 17:18mietin että miksi pitäisi nostaa kinky jotenkin korkeammalle ja fiksummalle tavalle elää- vai pitääkö?Olisko se osittain vastareaktio siihen että valtaväestö usein suhtautuu ennakkoluuloisesti ja tuomitsevasti kinkyyn? Tulee tarve puolustautua. Esim. kun vaniljakaverini kuorossa päivittelivät että yök anaaliseksi en tajua kuinka kukaan pystyy semmoista... Kun tuskin edes ovat kokeilleet. Ja sitten, kun itse on käynyt tien vaniljasta kinkyksi niin herkästi tulee mieleen että kuinka moni muukin vanilja oikeasti nauttisi monipuolisemmasta seksistä kun vain uskaltaisi kokeilla. Ainakin itsellä joskus herää säälinsekainen ylemmyydentunto kun kuuntelee jotain oikein rajoittuneita vaniljamielipiteitä seksistä. Kyllä musta oikeasti on arvokkaampaa yrittää löytää oma seksuaalinen identiteettinsä kuin että pysyisi sovinnaisuuden sanelemissa seksuaalisuuden muodoissa. Toki jos se oma identiteetti on hetero-vanilja niin ei siinä mitään, mutta luulen että tosi moni löytäisi itsestään uusia puolia kun uskaltautuisi vähän heittäytymään.