Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 21.10.2013, 11:41Mua ahdistaisi ajatus, että joku odottaa mun olevan kaikkea mitä on toivonut. Aivan liikaa paineita istua johonkin toisen asettamaan muottiin. Samasta syystä en odota yhdenkään kumppanini olevan minulle kaikkea.Minkähän takia sellaisesta tarvitsisi ottaa paineita? Eikö se ole paras tilanne? Silloinhan riittää pelkästään, että on, täyttämään toisen 'vaatimukset'. Ei tarvitse sulloa itseään omakeksimään muottiin, jollaista toinen ei luultavasti edes yritä valaa.
Mua ahdistaisi ajatus, että joku odottaa mun olevan kaikkea mitä on toivonut. Aivan liikaa paineita istua johonkin toisen asettamaan muottiin. Samasta syystä en odota yhdenkään kumppanini olevan minulle kaikkea.
Pointti on kuitenkin se, että mikään pari ei ole 100% yhteensopiva, varsinkaan kun halut muuttuvat vuosien varrella. Ei-täydellinen yhteensopivuus on ristiriidassa Sen Oikean olemassaolon kanssa, mikä tekee sen ideaalin tavoittelusta turhaa. Vähemmän kärsimystä joutuu kokemaan, kun ripustautuu ideaalien sijaan tosiasioihin, niin epäromanttiselta ja pessimistiseltä kuin se kuulostaakin.
En usko että kukaan oikeasti uskoo että on olemassa joku ihan 100% täydellinen yksilö. Kukaan ei ole täydellinen. Itse miellän sen ennemmin niin että olisi joku joka olisi niin lähellä että ne muutamat jotkut pienet asiat olisi yhteisestä halusta sovittavissa kompromisseilla.
Musta tuntuu ennemmin kamalan ahdistavalta ajatus siitä että pitäisi jaksaa hoitaa montaa suhdetta yhtäaikaa. En osaa enkä jaksa edes sitä yhtä. Ja miten voi käydä niin hyvä tuuri että löytää monta tosi hyvää ja sopivaa kumppania kun monet ei löydä sitä yhtäkään?
Vai pitääkö nyt vain alkaa olla sellaisen kanssa jotka tyydyttää vaikka mun spermannielentätarpeeni, muusta viis, ja toisen joka tykkää piiskasta, muusta viis jne.?
Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 22.10.2013, 13:47En usko että kukaan oikeasti uskoo että on olemassa joku ihan 100% täydellinen yksilö. Kukaan ei ole täydellinen. Itse miellän sen ennemmin niin että olisi joku joka olisi niin lähellä että ne muutamat jotkut pienet asiat olisi yhteisestä halusta sovittavissa kompromisseilla.Mun kirjoissa Se Oikea on juuri se 100% oikea kumppani, perustuen ihan siihen miten koko konseptia käsitellään mediassa. Katson tarpeelliseksi erottaa Sen Oikean niistä, jotka voi pyöristää siihen sataan prosenttiin, koska ensimmäinen on taruolento ja jälkimmäiset oikeita, yksilöllisiä ihmisiä. Aidon ihmisen laittaminen Se Oikea -muottiin on julmaa, koska kukaan ei voi täyttää sitä lokeroa kokonaan.
Maailmassa on paljon ihania ihmisiä, rakkaita hyviä ystäviä, ja niitä, joiden kanssa toteuttaa seksuaalisuuttaankin, mutta vain tämän yhden kanssa voin kuvitella jakavani elämäni kaikkineen.