Baarin kannatusmaksut
....Ettei unohtuisi, fyysisistä vaaratekijöistä on perusteltua kertoa.
Yksi hyvä tapa mitä suositellaan, ainakin aikoinaan suositeltiin, uuden kinkykumppanin löydyttyä oli, että vaaditaan ja kysellään "suosituksia" exiltä tai vaikka vain tyypin tuntevilta kanssakinkyiltä. Siinä saa varoituksia ja tietoja tyypistä varmasti. Ja oma arviointikyky sitten mittaa sen mitä uskoo ja mitä ei. Päätöshän on aina omassa päässä.
Itse olen väkivaltainen ja joidenkin mielestä epäturvallinen, mutta olen sitä avoimesti ja kaikkijoiden kanssa toimin, varmasti, tietävät nämä seikat.
Lainaus käyttäjältä: Wibbe - 24.10.2013, 10:04Yksi hyvä tapa mitä suositellaan, ainakin aikoinaan suositeltiin, uuden kinkykumppanin löydyttyä oli, että vaaditaan ja kysellään "suosituksia" exiltä tai vaikka vain tyypin tuntevilta kanssakinkyiltä. Siinä saa varoituksia ja tietoja tyypistä varmasti. Ja oma arviointikyky sitten mittaa sen mitä uskoo ja mitä ei. Päätöshän on aina omassa päässä.Entäs sitten, jos niitä exiä ei ole tusinakaupalla eli henkilö ei ole lerppakulli juoksemassa jokaisen subin perseessä raippa tanassa? Taikka henkilöä ei kiinnosta esim. bileissä esittää mitään/koskea toisen subiin?Mun kumppanit (ja samalla myös subit) ovat "kasvaneet ulos" skenestä ja ovat halunneet jättää kaiken tämän taakseen. Tuen heitä täysin tässä päätöksessä ja annan heidän jatkaa rauhassa elämäänsä uusien kumppaneiden kanssa vetämättä tänne enää mukaan.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 25.10.2013, 10:27Itse olen väkivaltainen ja joidenkin mielestä epäturvallinen, mutta olen sitä avoimesti ja kaikkijoiden kanssa toimin, varmasti, tietävät nämä seikat.Se on hyvä,että kerrot tuon avoimesti,eikä jää epäselvyyksiä kenellekään.Onko muuten "skenessä" paljonkin ihmisiä,jotka haluavat kokea nimenomaan väkivaltaa?Ite kun siis pyrin päässäni ja käytännössä erottamaan BDSM:n ja väkivallan toisistaan. Mulle on väkivaltaa siis se,että satutetaan väkisin,vasten uhrin tahtoa,mielivaltaisesti ja loukaten ihmisoikeuksia,eikä sisällä seksuaalista kiihottumista ollenkaan vaan päinvastoin.
BDSM (tai ainakin tuo S&M osuus termistä) on lähtöisin väkivallasta, se minkä muodon se on nykypäivänä saanut ja mitä se tarkoittaa on niin monimutkainen käsiteettä se on melkein jokaisen oma henkilökohtainen näkemys.Se mitä 'skenessä' nykyään, mikä on hyvin vähän, 'pyörin' on antanut minulle mielikuvan että väkivaltaisemmista toiminnoista kiinnostuneita ihmisiä on paljon, muttahyvin useilla tämä on fantasian tai tiedonjanon tasolla ja niitä jotka sitten ihan aikuisenoikeasti tälläisiä tekoja haluavat/tarvitsevat on todella vähän.Ne ihmiset joiden kanssa tällähetkellä toimin, heistä ei yksikään käy tällä forumilla tai bileissä tai ole muutenkaan mukana 'skenen' toiminnassa.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 25.10.2013, 12:59BDSM (tai ainakin tuo S&M osuus termistä) on lähtöisin väkivallasta, se minkä muodon se on nykypäivänä saanut ja mitä se tarkoittaa on niin monimutkainen käsiteettä se on melkein jokaisen oma henkilökohtainen näkemys.Se mitä 'skenessä' nykyään, mikä on hyvin vähän, 'pyörin' on antanut minulle mielikuvan että väkivaltaisemmista toiminnoista kiinnostuneita ihmisiä on paljon, muttahyvin useilla tämä on fantasian tai tiedonjanon tasolla ja niitä jotka sitten ihan aikuisenoikeasti tälläisiä tekoja haluavat/tarvitsevat on todella vähän.Ne ihmiset joiden kanssa tällähetkellä toimin, heistä ei yksikään käy tällä forumilla tai bileissä tai ole muutenkaan mukana 'skenen' toiminnassa.Aivan- siksi itse henkilökohtaisesti haluaa pitää väkivalta-termin pois BDSM:stä, koska itsellä se on lähtöisin muusta ja tarkoittaa muuta kuin väkivaltaa. Lisäksi se saattaa johtaa harhaan ihmisiä, jotka eivät ole millään tavalla mukana missään kinky-kuvioissa, mutta ehkä kiinnostaa. En halua henk. koht. edustaa väkivaltaa, siis jos pitäisi vastata kysymyksiin vaikkapa työkaverille hänen kysyessään asioista.Ajattelen "skenellä" niitäkin ihmisiä, jotka eivät esim. käy bileissä tai kinkyfoorumeilla,mutta ovat jollain muulla tapaa aktiivisia tai toteuttavat taipumuksiaan.Tuo mitä lisäksi sanoit ja kuvailit, ei mun mielestäni täytä väkivalta-termin sisältöä ja piirteitä,mutta jos haluaa käyttää kuvaavana sanana väkivaltaa S/M:stä, se on tietysti jokaisen oma asia, paitsi kun se on epäselvää ja haluaa kysyä vähän tarkemmin ja sitten jos haluaa vielä selventää, että mitä tarkoittaa..
Termien sisällöstä ja tarkoituksista on aika turha jauhaa koska kuten sanottu, kaikki nykyään tarkoittavat termeillä asioita joiden he itse näkevät sisältyvän ko. termiin.Ehkä, yleisestiottaen, joskus tuntuu että ihmiset ajattelevat liikaa ja tekevät liian vähän.
Olipas avoimesti kerrottu! Aika paskamainen kuvio kaikenkaikkiaan.. joskus jollain voi flipata vähän liikaa ja jäädä johonkin toiseen riippuvaiseksi. Tosin kertomasi henkilö taisi olla sekaisin jo ennen tapaamistanne.. Kaikkensa ainakin teki että joutuisit kärsimään.Nyt vaan koitat unohtaa sen nartun...
Varoittaisin kyllä itsestäni, mutta kukaan ei ole niitä varoituksia tähän asti todesta ottanut....